Erik wevers RTL rallyreport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor StevenK » wo sep 22, 2004 18:07

V.D.G Rally team wrote:
Steven wrote:
Ik heb dat ook horen verkondigen, uit een doorgaans goed ingelichte bron.

Dan weet je als deelnemer achteraan in ieder geval waar je inschrijfgeld aan uitgegeven wordt. Want het zou zonde zijn als dat verspild werd :(

Kijk steven en daarom [zeur] ik altijd over het inschrijfgeld . Er zijn wel meer rijders die geld krijgen om hier te rijden en dan zeuren de organisators dat ze buget te kort komen.

Peter, dan kom ik dus weer terug op wat ik al eerder heb geroepen: ik vind dat de KNAF/BSR de boekhouding van de organisatoren, via een onafhankelijke accountant ofzo, moet controleren.

En dan gaat het echt niet om de centen, maar wel om kentallen, zoals het aantal deelnemers dat minder dan het gewone inschrijfgeld heeft betaald.

Overigens ben ik me er terdege van bewust dat het inschrijfgeld maar een klein deel van het budget van een organisatie is, maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe het budget opgebouwd is en waar het aan uitgegeven wordt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor kraats » wo sep 22, 2004 18:32

Overigens ben ik me er terdege van bewust dat het inschrijfgeld maar een klein deel van het budget van een organisatie is, maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe het budget opgebouwd is en waar het aan uitgegeven wordt.
============================
Nou, als het zo zou zijn dat een organisatie een slordige 10.000€ voor zomaar een rijder betaald wordt mijn visie over geldverdienende organisatoren bewaarheid.
Ook ik heb dat verhaal uit zeer betrouwbare bron. Ik dacht toen dat dat de reden was van het ontbreken van de tent op het raadhuisplein. Maar dat had een andere reden. Dus als Tsjoen niet was gekomen was er dus 10.000€ over?

dat was offtopic, nu weer on topic,
Ik ben het met de meesten van jullie wel eens en deel de mening die dan tegen FV spreekt.
Maar, (oja nou dat weer)
Het affice gaf wel aan dat er een geweldige strijd zou ontstaan tussen, een nachtblinde, onbekende belg met een auto waarvan de onderdelen wel eens bij wevers vandaan zouden kunnen komen en de geweldige Rallymaster Mr Wevers. Kijk hier maar eens op het forum bij de topic Tsjoen Vs Wevers daar zie hetzelfde soort chauvinistische gewauwel. FV geeft alleen weer wat wij nederlanders helemaal niet willen horen.
Alleen de manier waarop klopt dus inderdaad niet maar inhoudelijk zegt ie niks verkeerds.

[Edited by StevenK on 09-23-2004 at 06:09 PM GMT]
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor sharply.jac|NL » wo sep 22, 2004 22:32

Ik heb mij behoorlijk geërgerd aan het commentaar van FV. Hij is een presentator van een programma en moet het becommentariëren aan "anderen/experts" overlaten. Met andere worden wil je een serieus programma maken moet je deze 2 dingen gewoon scheiden. Mocht Frank een andere mening hebben dan wil ik hem vragen op zijn minst fatsoenlijker te zijn naar/over anderen.

Groet,

JaccoVLIJM
Avatar gebruiker
sharply.jac|NL
 
Berichten: 176
Geregistreerd: di jun 03, 2003 12:06
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Armand » wo sep 22, 2004 22:49

[/quote]


Armand,

Het hele verhaal over de rijkunde van Frank heb je afgestoken tegen de verkeerde. Ik reageerde op een stukje tekst van Larsjuuuuh, waarin hij zei dat Frank er niets van zou kunnen als hij in een WRC stapte. En als dat de regel is om een mening te mogen hebben, dan houdt het snel op natuurlijk.

[/quote]


Ik denk dat ik wel tegen de juiste persoon sprak. Iedereen mag een mening ergens over hebben. Die heb jij ook namenlijk, toch. De vraag is wat er met die mening wordt gedaan. Wanneer je een mening toegedeeld krijgt van iemand met jaren ervaring op een bepaald vlak zal die eerder voor waar aangenomen worden dan door de eerste de beste hijkneuter. Ik weet nog wel dat jij commentaar had over een test met een RS in de rallyXS. Ik weet niet meer precies wat je schreef, maar het kwam er op neer dat het erg ondoordacht was. Dan denk ik :fuck you, wie denk je wel wie je bent. Ben je zelf bladenmaker of heb ik misschien iets gemist tijdens de laatste redactievergadering. Ik weet het niet dus met zo'n mening wordt dus niks gedaan. Zou je wel bladenmaker zijn, dan zou ik de discussie met je aangaan waarom jij het ondoordacht vond. Dan is een mening ineens wat waard, begrijp je.
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Mr.T » do sep 23, 2004 7:14

kraats wrote:
Overigens ben ik me er terdege van bewust dat het inschrijfgeld maar een klein deel van het budget van een organisatie is, maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe het budget opgebouwd is en waar het aan uitgegeven wordt.
============================
Nou, als het zo zou zijn dat een organisatie een slordige 10.000€ voor zomaar een rijder betaald wordt mijn visie over geldverdienende organisatoren bewaarheid.
Ook ik heb dat verhaal uit zeer betrouwbare bron. Ik dacht toen dat dat de reden was van het ontbreken van de tent op het raadhuisplein. Maar dat had een andere reden. Dus als Tsjoen niet was gekomen was er dus 10.000€ over?

dat was offtopic, nu weer on topic,
Ik ben het met de meesten van jullie wel eens en deel de mening die dan tegen FV spreekt.
Maar, (oja nou dat weer)
Het affice gaf wel aan dat er een geweldige strijd zou ontstaan tussen, een nachtblinde, onbekende belg met een auto waarvan de onderdelen wel eens bij wevers vandaan zouden kunnen komen en de geweldige Rallymaster Mr Wevers. Kijk hier maar eens op het forum bij de topic Tsjoen Vs Wevers daar zie hetzelfde soort chauvinistische gewauwel. FV geeft alleen weer wat wij nederlanders helemaal niet willen horen.
Alleen de manier waarop klopt dus inderdaad niet maar inhoudelijk zegt ie niks verkeerds.


Gezien de reactie's hier op het forum over het aantrekken van toppers (betaald of niet), het is een zaak tussen de organisatie en de sponsoren om dit te doen. Publicitiar gezien is het een zeer goede zet geweest om dit te doen, daarbij worden toppers al jaren door de organisatie betaald om te komen rijden.

Alle rijders die een wedstrijd in het buitenland gereden hebben kunnen hier over mee praten m.n. over het niet hoeven te voldoen van het inschrijfgeld.

En wie zegt dat de organisatie Tsjoen naar Nederland heeft gehaald???????

[Edited by Mr.T on 09-23-2004 at 06:15 AM GMT]

[Edited by Mr.T on 09-23-2004 at 06:16 AM GMT]

[Edited by StevenK on 09-23-2004 at 06:10 PM GMT]
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Avatar gebruiker
Mr.T
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: do apr 15, 2004 21:18
Woonplaats: iid geval niet hier

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor RallyRules! » do sep 23, 2004 7:29

Je moet toch wat om het deelnemersveld een beetje competatief en interessant voor het publiek te maken? Ik vind het heel normaal dat Tsjoen krijgt betaald, zonder deze toppers kunnen ze de EK status ook wel weggooien.
RallyRules!
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr sep 10, 2004 14:57

Re: Re: Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Werner » do sep 23, 2004 11:12

rallyjunk wrote:
Steven wrote:
Hammie wrote:
armand wrote:

D. Wat heeft Tsjoen dan wel niet betaald?

Wat denken jullie nou zelf dat Tsjoen ff inschrijf geld betaald en zegt zo nu ga ik is ff een wedstrijdje in Nederland rijden.
Ik hoorde in de Service dat er 10.000 euro betaald is voor Tsjoen om te komen rijden.

Ik heb dat ook horen verkondigen, uit een doorgaans goed ingelichte bron.

Dan weet je als deelnemer achteraan in ieder geval waar je inschrijfgeld aan uitgegeven wordt. Want het zou zonde zijn als dat verspild werd :(


en ik vind het verspilling!!!!!!!!


Mwoah, een dubbeltje per toeschouwer om de beste coureur van de Benelux te zien in de beste auto van het veld. Das een nette prijs.
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor mantaboy » do sep 23, 2004 12:09

kraats wrote:
Overigens ben ik me er terdege van bewust dat het inschrijfgeld maar een klein deel van het budget van een organisatie is, maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe het budget opgebouwd is en waar het aan uitgegeven wordt.
============================
Nou, als het zo zou zijn dat een organisatie een slordige 10.000€ voor zomaar een rijder betaald wordt mijn visie over geldverdienende organisatoren bewaarheid.
Ook ik heb dat verhaal uit zeer betrouwbare bron. Ik dacht toen dat dat de reden was van het ontbreken van de tent op het raadhuisplein. Maar dat had een andere reden. Dus als Tsjoen niet was gekomen was er dus 10.000€ over?

dat was offtopic, nu weer on topic,
Ik ben het met de meesten van jullie wel eens en deel de mening die dan tegen FV spreekt.
Maar, (oja nou dat weer)
Het affice gaf wel aan dat er een geweldige strijd zou ontstaan tussen, een nachtblinde, onbekende belg met een auto waarvan de onderdelen wel eens bij wevers vandaan zouden kunnen komen en de geweldige Rallymaster Mr Wevers. Kijk hier maar eens op het forum bij de topic Tsjoen Vs Wevers daar zie hetzelfde soort chauvinistische gewauwel. FV geeft alleen weer wat wij nederlanders helemaal niet willen horen.
Alleen de manier waarop klopt dus inderdaad niet maar inhoudelijk zegt ie niks verkeerds.

Als het offtopic was waarom post je het dan hier?

[Edited by StevenK on 09-23-2004 at 06:11 PM GMT]
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » do sep 23, 2004 12:32

armand wrote:



Armand,

Het hele verhaal over de rijkunde van Frank heb je afgestoken tegen de verkeerde. Ik reageerde op een stukje tekst van Larsjuuuuh, waarin hij zei dat Frank er niets van zou kunnen als hij in een WRC stapte. En als dat de regel is om een mening te mogen hebben, dan houdt het snel op natuurlijk.

[/quote]


Ik denk dat ik wel tegen de juiste persoon sprak. Iedereen mag een mening ergens over hebben. Die heb jij ook namenlijk, toch. De vraag is wat er met die mening wordt gedaan. Wanneer je een mening toegedeeld krijgt van iemand met jaren ervaring op een bepaald vlak zal die eerder voor waar aangenomen worden dan door de eerste de beste hijkneuter. Ik weet nog wel dat jij commentaar had over een test met een RS in de rallyXS. Ik weet niet meer precies wat je schreef, maar het kwam er op neer dat het erg ondoordacht was. Dan denk ik :fuck you, wie denk je wel wie je bent. Ben je zelf bladenmaker of heb ik misschien iets gemist tijdens de laatste redactievergadering. Ik weet het niet dus met zo'n mening wordt dus niks gedaan. Zou je wel bladenmaker zijn, dan zou ik de discussie met je aangaan waarom jij het ondoordacht vond. Dan is een mening ineens wat waard, begrijp je.[/quote]


Mijn opmerking aangaande de test van de Ford Focus noemde ik ondoordacht, omdat de auto niet meer gebouwd wordt. Dat heb ik geschreven, en kun je dus eigelijk niet gemist hebben.

Maar het is wel leuk om te weten dat jij als bladenmaker bij het lezen van de eerste zin afhaakt, en niet de reden van de kritiek leest. En daarnaast is het ook wel leuk om te weten dat jij alleen maar kritiek serieus neemt als het door mensen met ervaring wordt gezegd.

Waarom zou iemand dan jouw kritiek op de rallysport in Nederland serieus moeten nemen? Wat heb jij dan bewezen in de rallysport?
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Holkers » do sep 23, 2004 13:27

meer dan jouw billy. Of krijgen we nou eindelijk te horen wie je echt bent en kunnen we dus met kennis reageren op stellingen en meningen van jou kant?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » do sep 23, 2004 13:43

Holkers wrote:
meer dan jouw billy. Of krijgen we nou eindelijk te horen wie je echt bent en kunnen we dus met kennis reageren op stellingen en meningen van jou kant?



Als je had opgelet in de afgelopen maanden had je mijn naam geweten.

En daarnaast is het vreemd dat er een aantal mensen (waarvan jij er dus nu ook 1 bent) zijn die niet inhoudelijk reageren op stellingen of meningen omdat het er blijkbaar toe doet wat je hebt bewezen in het verleden.

Ik houd wel van een flinke rel, maar ik vind het jammer dat het altijd op de man of vrouw wordt gespeeld door jou. En het is natuurlijk raar dat jij antwoord (tenminste dat vindt jij) geeft op een vraag die ik heel duidelijk aan Armand heb gesteld.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Holkers » do sep 23, 2004 14:17

billy wrote:
Holkers wrote:
meer dan jouw billy. Of krijgen we nou eindelijk te horen wie je echt bent en kunnen we dus met kennis reageren op stellingen en meningen van jou kant?



Als je had opgelet in de afgelopen maanden had je mijn naam geweten.

En daarnaast is het vreemd dat er een aantal mensen (waarvan jij er dus nu ook 1 bent) zijn die niet inhoudelijk reageren op stellingen of meningen omdat het er blijkbaar toe doet wat je hebt bewezen in het verleden.

Ik houd wel van een flinke rel, maar ik vind het jammer dat het altijd op de man of vrouw wordt gespeeld door jou. En het is natuurlijk raar dat jij antwoord (tenminste dat vindt jij) geeft op een vraag die ik heel duidelijk aan Armand heb gesteld.


ten eerst is het dat jij net zo, danwel meer, mensen persoonlijk aan de kaak stelt, als ik het doe bij andere
ten tweede hou ik ook wel van een beetje schoppen hier en daar en sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan andere
en ten derde, ik weet dat je William Heeren heet maar het is me nog steeds niet duidelijk wat je doet of gedaan hebt. Ik bedoel, ben je vervent toeschouwer, navi/rijder of ooit geweest en wat ik me wel afvraag is wat de reden is voor je queste tegen FV. Of je antwoord is jou keuze

[Edited by Holkers on 09-23-2004 at 01:18 PM GMT]
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor bugs » do sep 23, 2004 14:28

ten tweede hou ik ook wel van een beetje schoppen hier en daar en sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan andere
[/quote]


Vindt ik ook wel eens leuk, moet je eens zien wat daar voor reacties van komen,

@holkers, deze discussie hoort op het zeik en zanik topic thuis!!!
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs
 
Berichten: 198
Geregistreerd: di maart 09, 2004 13:23

Re: Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » do sep 23, 2004 14:30

Aan de basis van deze discussie ligt het meningsverschil dat enkele mensen vinden dat je pas iets mag zeggen als je ervaren bent. Daar ben ik het niet mee eens, en ik dacht dat ik dat duidelijk had gemaakt in mijn reactie op Larsjuhh.

Ik ben een fervent liefhebber van de sport, helaas heb ik niet de financiele mogelijkheden om aan de sport deel te nemen.

Wat betreft FV; de televisie is een sterk medium. Als de sport daar slecht wordt weer gegeven heeft dat consequenties voor de eventuele groei van de sport. En ik vind dat FV met de mogelijkheden die hij heeft meer moet doen voor de sport en de deelnemers.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » do sep 23, 2004 14:35

Het persoonlijk aan de kaakstellen van personen (als jij daarmee in dit geval Armand bedoelt) is niet relevant. Ik heb hem juist gevraagd wat hij in de sport heeft gedaan, omdat hij zelf aangaf dat hij eerder kritiek aanneemt van ervaren personen.

En dat als uitgangspunt nemend: waarom is zijn mening dan belangrijk?

Let op, ik vind dat iedereen zijn mening moet kunnen geven. Of er wat mee gedaan wordt is aan de ontvangende partij, maar een "rookie" kan net zo goed een oplossing hebben voor een situatie als een ervaren persoon.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten