Erik wevers RTL rallyreport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor ferry bakker » ma sep 20, 2004 17:42

Wat heb ik mij zitten ergeren aan Frank Verhoeven, snapt hij het spelletje wel ???????
Pieter Tsjoen rijdt bijna elke week een rally en heeft iets beter en nieuwer materiaal tot zijn beschikking dan Erik
en dan elke keer maar vragen en zieken bij Erik, ja Erik je kunt er niet bij blijven hé en een proef later zo Erik wat ga je er aan doen ?

Nou Erik laat ik het netjes zeggen rij hem de volgende keer over zijn voeten of erger!!

Ik vind het erg jammer dat rtl zo omgaat het de Nederlandse rijders.

Wat hebben wij een pech dat Frank Verhoeven rallyreport presenteert en laten we hopen dat er ooit eens iemand komt zoals Olaf Mol
die weet wat hij zegt!!!

Ferry Bakker
www.brkrallyteam.nl
Wie langzaam rijdt komt nooit op tijd, :twisted:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor ExTaxi » ma sep 20, 2004 19:31

Ferry, ik denk dat de meeste het wel met je eens zijn, ik in ieder geval wel. OK, hij mag Erik natuurlijk ook wel prikkelen, maar 'm uit de wedstrijd praten lijkt me niet slim. Hem steunen en hem succes wensen voor de volgende KP lijkt me gepaster.
Maar goed.....

Stond trouwens ook al iets over in het (blijvende) topic over Rally Report.
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor rallydre » ma sep 20, 2004 19:48

Ik heb 't deze keer nog niet gezien maar ga 't zeker nog proberen te bekijken, maar even een 1+1= 2. Verschil tussen de Corolla's is voor een joystick sowieso al 0,1 of 0,2 seconden per kilometer plus nog 's een agressievere motor (de Lexusversie). Laten we zeggen totaal 0,3 seconde per km? Da's nog aan de lage kant misschien. Dat is over de hele wedstrijd al meer dan een minuut. Tel daarbij eens het verschil van de eerste proef van 17 seconden en 't feit dat er de laatste proeven geen reden meer was om aan te dringen dan denk ik dat de heren over de hele wedstrijd gezien 't helemaal niet slecht hebben gedaan. En over die eerste proef, je had de mensen 's moeten horen als 't op die proef weer fout was gegaan. Doe 't maar 's.. En owja, wie waren 't ook al weer die de uitdaging rechtstreeks bij Tsjoen hebben neergelegd?
rallydre
 
Berichten: 450
Geregistreerd: wo jun 12, 2002 17:44

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Super 1600 » ma sep 20, 2004 20:44

En toch ben ik van mijn mening dat de kritiek van FV wel een beetje terceht is. 17 seconden op de 1e proef is echt teveel. Zeker als je weet dat Tsjoen er voor het eerst rijdt en Wevers het toch goed kent.
Zelfs Poulsen was sneller, vond ik echt opmerkelijk. Wevers heeft verder een keurig bereden wedstrijd gereden maar van die groots opgezette strijd vooraf is nooit sprake geweest en ik denk dat Tsjoen gewoon een maat te groot is voor iedereen die op dit moment in de Benelux rondrijdt!
Concurrentie uit onverwachte hoek....over een paar jaar rijd ik ze allemaal zoek!
Super 1600
 
Berichten: 279
Geregistreerd: do aug 29, 2002 20:36
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor StevenK » ma sep 20, 2004 20:49

Het gaat hier niet om de discussie wie er nu sneller is, maar om de manier waarop FV dit brengt.

Ik ben van mening dat deze keer FV's verslaglegging absoluut niet kon. Wanneer mensen niet in hun waarde worden gelaten, wordt er wat mij betreft een grens overschreden. En je kunt van alles zeggen van het verslag, maar FV liet Erik niet in zijn waarde; hij was 'm gewoon aan het afzeiken.

En wat helemaal jammer is, is dat er mensen zijn in de NL rallysport die meebetalen aan dat programma, dat de naam journalistiek om deze manier in ieder geval niet waard is.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor EvoV6 » ma sep 20, 2004 21:27

Helemaal mee eens!!!! Frank zeikte Wevers continu af. Petje af voor Wevers dat hij FV elke keer nog netjes commentaar gaf, ik was na de 2e keer zulk stom commentaar doorgereden! (volgens mij werd Arthurs -accent- ook moe van FV)

VERDER IS RALLY REPORT EEN GOED PROGRAMMA ALLEEN JAMMER VAN DE PRESENTATOR!!!!
My name is Boot, Wouter Boot :wink:
(Gek van Evo''s, maar rijdt Galant V6)
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Holkers » ma sep 20, 2004 21:39

hier zat toch een slotje op?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Marcel Vogels » di sep 21, 2004 17:25

frank praat wel vaker heel negatief over de rijders, zowel nederlanders als wk piloten
Marcel Vogels
Marcel Vogels
 
Berichten: 210
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 16:54
Woonplaats: Helmond!!!!!!!!!

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor larsjuhhh » di sep 21, 2004 17:54

[quote]EvoV6 wrote:
Helemaal mee eens!!!! Frank zeikte Wevers continu af. Petje af voor Wevers dat hij FV elke keer nog netjes commentaar gaf, ik was na de 2e keer zulk stom commentaar doorgereden! (volgens mij werd Arthurs -accent- ook moe van FV)
[quote]

Daar ben ik het dus ook helemaal meej eens. Als hij zoveel commetaar heeft op EW omdat hij niet ken rijden! L
aat hem dan zelf een keertje in een WRC stoppen en kijken hoe hij het dan doet op een proef! Volgens mij bakt hij er dan helemaal nix van. En EW had ook volgens mij in de 1e of 2e intervieuw gezegt dat hij geen remmen had en dan vraag FV wat dan de problemen zijn:S luister je dan gewoon niet of heb je geen zin om te luisteren naar wat een rijder zegt.
En bij Arthurs was al op het gezicht te zien van nee ik wil geen intervieuw afleggen. Volgens mij moet je dat als presentator ook kunnen zien.
Net als bij Jasper van den Heuvel, dan staat hij daarzo stil naast de weg, dan zegt jasper van neej niet filmen oprotten! En dan nog gewoon doorfilmen. Dan accepteer je de rijders gewone weg niet! Ik vin als iemand dat zegt, dat je dat dan ook moet doen!!!!

tenslotte vind ik dat FV zijn 'sleutels' maar moet inleveren bij Rally Report en dat BV Olaf mol de presentatie moet overnemen!

gr larsjuhhh
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
Avatar gebruiker
larsjuhhh
 
Berichten: 248
Geregistreerd: do maart 11, 2004 18:48
Woonplaats: Steenbergen

Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » di sep 21, 2004 18:47

larsjuhhh wrote:
EvoV6 wrote:
Helemaal mee eens!!!! Frank zeikte Wevers continu af. Petje af voor Wevers dat hij FV elke keer nog netjes commentaar gaf, ik was na de 2e keer zulk stom commentaar doorgereden! (volgens mij werd Arthurs -accent- ook moe van FV)

Daar ben ik het dus ook helemaal meej eens. Als hij zoveel commetaar heeft op EW omdat hij niet ken rijden! L
aat hem dan zelf een keertje in een WRC stoppen en kijken hoe hij het dan doet op een proef! Volgens mij bakt hij er dan helemaal nix van. En EW had ook volgens mij in de 1e of 2e intervieuw gezegt dat hij geen remmen had en dan vraag FV wat dan de problemen zijn:S luister je dan gewoon niet of heb je geen zin om te luisteren naar wat een rijder zegt.
En bij Arthurs was al op het gezicht te zien van nee ik wil geen intervieuw afleggen. Volgens mij moet je dat als presentator ook kunnen zien.
Net als bij Jasper van den Heuvel, dan staat hij daarzo stil naast de weg, dan zegt jasper van neej niet filmen oprotten! En dan nog gewoon doorfilmen. Dan accepteer je de rijders gewone weg niet! Ik vin als iemand dat zegt, dat je dat dan ook moet doen!!!!

tenslotte vind ik dat FV zijn 'sleutels' maar moet inleveren bij Rally Report en dat BV Olaf mol de presentatie moet overnemen!

gr larsjuhhh


Dus je mag alleen maar een mening hebben als je zelf hebt bewezen dat je het beter kunt. In dat geval: welk programma heb jij de laatste tijd gepresenteerd? En waar kunnen wij dat bekijken?

We kunnen het natuurlijk ook omdraaien: Erik zegt tegen Frank (terwijl de camera niet draait) dat hij er flink van baalt om er zo afgereden te worden. Dan vind ik het niet vreemd dat Frank daarnaar op zoek gaat. En als je teleurgesteld bent in je eigen prestatie, waarom moet je er dan zolang over doen om dat te zeggen?

Voordat iemand hier ook maar denkt dat ik een FV-fan aan het worden ben: Het is en blijft een eikel! :)
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor stevi » di sep 21, 2004 18:48

Marcel Vogels wrote
frank praat wel vaker heel negatief over de rijders, zowel nederlanders als wk piloten


Frank is altijd zeeeeer positief over de heer P. Bijvelds
stevi
 
Berichten: 32
Geregistreerd: vr maart 22, 2002 7:10

Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Niels2 » di sep 21, 2004 18:49

stevi wrote:
Marcel Vogels wrote
frank praat wel vaker heel negatief over de rijders, zowel nederlanders als wk piloten


Frank is altijd zeeeeer positief over de heer P. Bijvelds


Wat heb jij gerookt?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor joostkusters » di sep 21, 2004 19:13

frank kan zijn sleutels niet inleveren want frank is rallyreport,
er komt wel een nieuwe versie van sbs autosport met olav mol en meerdere wedstrijden, ook nederland, maar wanneer weet ik nog niet
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor vatanen » di sep 21, 2004 19:29

Frank Verhoeven is natuurlijk erg commercieel.Als je bij hem in de uitzending wilt komen kan je betalen. Ik snap dan in dit geval Wevers, en vorige uitzendigen Bijvelds niet dat men een bedrag gaat neerleggen terwijl men wordt afgezeken. Ik zou wel wat beter met mijn geld doen, en dan zeker een afspraak met FV maken dat hij alleen maar iets positief zegt. Je gaat je zelf toch niet vernederen !!!


gegroet Andor Smits
vatanen
 
Berichten: 14
Geregistreerd: di sep 10, 2002 19:26

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Biturbo » di sep 21, 2004 19:50

Elke goede verslaggever hoort neutraal te zijn. Kritiek en opmerkingen horen daarbij. Iedereen de hemel inprijzen is nl ook niets.

Wevers had geen smoezen en gaf het eerlijk toe dat Tjoen gewoon sneller was. Punt uit. Niet doormekkeren.
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Volgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten