Erik wevers RTL rallyreport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Biturbo » di sep 21, 2004 19:52

Oh ja, tip voor FV

Neem schoenen met stalen neuzen
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Armand » di sep 21, 2004 21:59

[/quote]

Dus je mag alleen maar een mening hebben als je zelf hebt bewezen dat je het beter kunt. In dat geval: welk programma heb jij de laatste tijd gepresenteerd? En waar kunnen wij dat bekijken?

We kunnen het natuurlijk ook omdraaien: Erik zegt tegen Frank (terwijl de camera niet draait) dat hij er flink van baalt om er zo afgereden te worden. Dan vind ik het niet vreemd dat Frank daarnaar op zoek gaat. En als je teleurgesteld bent in je eigen prestatie, waarom moet je er dan zolang over doen om dat te zeggen?

Voordat iemand hier ook maar denkt dat ik een FV-fan aan het worden ben: Het is en blijft een eikel! :)[/quote]

Billy,
Ik ben dat niet helemaal met je eens. Natuurlijk hoef je geen topcoureur of rallyrijder te zijn geweest om een programma te presenteren. Althans ik ken Olaf Mol niet uit de tijd dat hij Lemans reed. Ik denk dat Frank wel eens vergeet dat hij met sportmensen te maken heeft. En in sport heb nu eenmaal betere en mindere sporters. Dat hebben we deze zomer mogen aanschouwen met de Olympische spelen. Van de tien mensen die waarschijnlijk net zo hard getraind hebben is er één altijd de snelste. Heeft met de vorm te maken, fysieke en mentale gesteldheid noem maar op. Ik ken Frank niet goed genoeg om te bepalen ofdat hij zelf ooit wel eens aan topsport gedaan heeft. Ik denk dat wanneer hij dat wel gedaan zou hebben hij er een heel andere kijk op zou hebben op de sport of een persoon als Eric. Als je in je eigen achtertuin een achterstand krijgt toegeworpen van 17 seconden door iemand die nachtblind blijkt te zijn, dan krijg je mentaal een aardige klap te verwerken. Ik moet Eric feliciteren met zijn profesionaliteit tegenover Frank. Ik had hetzelf waarschijnlijk iets minder subtiel gebracht (ook leuke TV). Om dus nog even op jouw stelling terug te komen. Ik denk dat het belangrijk is als presentator van sportprogramma's e.d. je enige kennis nodig hebt van wat er bij iemand in zijn hoofd omgaat wanneer hij of zij met zijn prestatie bezig is. Dan is inderdaad in dit geval een stukje echte wedstrijd ervaring onder grote druk e.d. zeker een fijne hulp in de huishouding. Dan wordt je mening ook beter geaccepteerd.
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor ome ronnie » di sep 21, 2004 22:12

armand wrote:
Zo en nu alles op een hoop. Allereerst die je te betalen om op tv te komen.
A. Wie betaalt om op zijn tekortkomingen op deze wijze te gewezen worden?
B. Promotie van onze rijders in Nederland is in deze geen sprake van.
C. Overlopen gaat dus erg eenvoudig.
D. Wat heeft Tsjoen dan wel niet betaals?
E. Tsjoen rijdt goed.
F. Hoe is de opbouw dus van dit programma?
G. Sooliciteerd FV misschien naar een rit bij Tsjoen voor een volgende rally als het kampioenschap binnen is?
H. Blijven we hier aan mee doen, of gaan we nu echt een programma krijgen waarin een duidelijk beeld van deze sport in Nederland krijgen?
I. Ik wil ook weer rijden en doe me best, maar helaas frank....geen centjes voor jou



Dus je mag alleen maar een mening hebben als je zelf hebt bewezen dat je het beter kunt. In dat geval: welk programma heb jij de laatste tijd gepresenteerd? En waar kunnen wij dat bekijken?

We kunnen het natuurlijk ook omdraaien: Erik zegt tegen Frank (terwijl de camera niet draait) dat hij er flink van baalt om er zo afgereden te worden. Dan vind ik het niet vreemd dat Frank daarnaar op zoek gaat. En als je teleurgesteld bent in je eigen prestatie, waarom moet je er dan zolang over doen om dat te zeggen?

Voordat iemand hier ook maar denkt dat ik een FV-fan aan het worden ben: Het is en blijft een eikel! :)[/quote]

Billy,
Ik ben dat niet helemaal met je eens. Natuurlijk hoef je geen topcoureur of rallyrijder te zijn geweest om een programma te presenteren. Althans ik ken Olaf Mol niet uit de tijd dat hij Lemans reed. Ik denk dat Frank wel eens vergeet dat hij met sportmensen te maken heeft. En in sport heb nu eenmaal betere en mindere sporters. Dat hebben we deze zomer mogen aanschouwen met de Olympische spelen. Van de tien mensen die waarschijnlijk net zo hard getraind hebben is er één altijd de snelste. Heeft met de vorm te maken, fysieke en mentale gesteldheid noem maar op. Ik ken Frank niet goed genoeg om te bepalen ofdat hij zelf ooit wel eens aan topsport gedaan heeft. Ik denk dat wanneer hij dat wel gedaan zou hebben hij er een heel andere kijk op zou hebben op de sport of een persoon als Eric. Als je in je eigen achtertuin een achterstand krijgt toegeworpen van 17 seconden door iemand die nachtblind blijkt te zijn, dan krijg je mentaal een aardige klap te verwerken. Ik moet Eric feliciteren met zijn profesionaliteit tegenover Frank. Ik had hetzelf waarschijnlijk iets minder subtiel gebracht (ook leuke TV). Om dus nog even op jouw stelling terug te komen. Ik denk dat het belangrijk is als presentator van sportprogramma's e.d. je enige kennis nodig hebt van wat er bij iemand in zijn hoofd omgaat wanneer hij of zij met zijn prestatie bezig is. Dan is inderdaad in dit geval een stukje echte wedstrijd ervaring onder grote druk e.d. zeker een fijne hulp in de huishouding. Dan wordt je mening ook beter geaccepteerd. [/quote]
2005 een nieuwe start???? :?:
ome ronnie
 
Berichten: 33
Geregistreerd: di sep 10, 2002 15:07
Woonplaats: Limburg

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor ome ronnie » di sep 21, 2004 22:16

Excuseer voor mijn type cursus. Ga morgen direct beginnen
2005 een nieuwe start???? :?:
ome ronnie
 
Berichten: 33
Geregistreerd: di sep 10, 2002 15:07
Woonplaats: Limburg

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Armand » wo sep 22, 2004 8:11

En je moet ook even leren quoten
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor RallyRules! » wo sep 22, 2004 8:15

Volstrekt belachelijk hoe Frank met Erik Wevers omgaat. Bij elke proef waarin in de reportage aandacht aan "het duel" werd geschonken werd Erik weer afgekraakt.
Als je ziet hoe professioneel Erik op dit moment met zijn sport bezig is, zelfs een bord met sponsoren achter zich op het moment van interviews, en dat dan vergelijkt met de onprofessionaliteit en de duidelijk gekleurde (zeg maar "anti-wevers") manier van interviewen en commentaar geven van Frank is belachelijk.
Hij heeft volgens mij al een paar jaar gewacht op het moment dat Erik "dik" verliest van Tsjoen, zodat hij Erik te kijk kan zetten.
RallyRules!
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr sep 10, 2004 14:57

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » wo sep 22, 2004 8:48

armand wrote:



Dus je mag alleen maar een mening hebben als je zelf hebt bewezen dat je het beter kunt. In dat geval: welk programma heb jij de laatste tijd gepresenteerd? En waar kunnen wij dat bekijken?

We kunnen het natuurlijk ook omdraaien: Erik zegt tegen Frank (terwijl de camera niet draait) dat hij er flink van baalt om er zo afgereden te worden. Dan vind ik het niet vreemd dat Frank daarnaar op zoek gaat. En als je teleurgesteld bent in je eigen prestatie, waarom moet je er dan zolang over doen om dat te zeggen?

Voordat iemand hier ook maar denkt dat ik een FV-fan aan het worden ben: Het is en blijft een eikel! :)[/quote]

Billy,
Ik ben dat niet helemaal met je eens. Natuurlijk hoef je geen topcoureur of rallyrijder te zijn geweest om een programma te presenteren. Althans ik ken Olaf Mol niet uit de tijd dat hij Lemans reed. Ik denk dat Frank wel eens vergeet dat hij met sportmensen te maken heeft. En in sport heb nu eenmaal betere en mindere sporters. Dat hebben we deze zomer mogen aanschouwen met de Olympische spelen. Van de tien mensen die waarschijnlijk net zo hard getraind hebben is er één altijd de snelste. Heeft met de vorm te maken, fysieke en mentale gesteldheid noem maar op. Ik ken Frank niet goed genoeg om te bepalen ofdat hij zelf ooit wel eens aan topsport gedaan heeft. Ik denk dat wanneer hij dat wel gedaan zou hebben hij er een heel andere kijk op zou hebben op de sport of een persoon als Eric. Als je in je eigen achtertuin een achterstand krijgt toegeworpen van 17 seconden door iemand die nachtblind blijkt te zijn, dan krijg je mentaal een aardige klap te verwerken. Ik moet Eric feliciteren met zijn profesionaliteit tegenover Frank. Ik had hetzelf waarschijnlijk iets minder subtiel gebracht (ook leuke TV). Om dus nog even op jouw stelling terug te komen. Ik denk dat het belangrijk is als presentator van sportprogramma's e.d. je enige kennis nodig hebt van wat er bij iemand in zijn hoofd omgaat wanneer hij of zij met zijn prestatie bezig is. Dan is inderdaad in dit geval een stukje echte wedstrijd ervaring onder grote druk e.d. zeker een fijne hulp in de huishouding. Dan wordt je mening ook beter geaccepteerd. [/quote]


Armand,

Het hele verhaal over de rijkunde van Frank heb je afgestoken tegen de verkeerde. Ik reageerde op een stukje tekst van Larsjuuuuh, waarin hij zei dat Frank er niets van zou kunnen als hij in een WRC stapte. En als dat de regel is om een mening te mogen hebben, dan houdt het snel op natuurlijk.

En wat de professionaliteit van Erik betreft: dat is 1 manier om er naar te kijken, ik vind het vooral dom van Erik. Hij weet waar Frank naar op zoek is, hij heeft het waarschijnlijk al tegen Frank gezegd, waarom ga je dan doen alsof je niet teleurgesteld bent?

Ik begrijp dat niet.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor gisissi » wo sep 22, 2004 9:19

Ik had e.e.a nog kunnen begrijpen indien er daadwerkelijk sprake was van een wanprestatie van de kant van Wevers. Niets bleek echter minder waar, sterker nog Erik heeft meermalen aangegeven op doortrappen te staan. Het was dus simpelweg een kwestie van Wevers tegen een veel betere Tsjoen. Dan heeft het m.i. geen enkele toegevoegde waarde om er op door te blijven hameren.

Desalniettemin ben ik er nog altijd dankbaar voor dat b.v. niet die gozer die de verslaggeveving van het DTM voor zijn rekening neemt, rallyreport presenteerd. M.a.w. die Verhoeven is zo slecht nog niet. Hij zou zich zelf alleen even moeten herpositioneren t.o.v. Nederlandse toprijders.

jack
Jack Tichelaar
gisissi
 
Berichten: 114
Geregistreerd: zo sep 12, 2004 9:52

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Armand » wo sep 22, 2004 9:28

Daarom krijgen alle grote sporters van Nederland mediatraining.
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Hammie » wo sep 22, 2004 10:05

[quote]ome ronnie wrote:
[quote]armand wrote:

D. Wat heeft Tsjoen dan wel niet betaald?

Wat denken jullie nou zelf dat Tsjoen ff inschrijf geld betaald en zegt zo nu ga ik is ff een wedstrijdje in Nederland rijden.
Ik hoorde in de Service dat er 10.000 euro betaald is voor Tsjoen om te komen rijden.
Ik ken die mensen niet ik liep daar toevallig voorbij en ik weet ook niet of het waar is of alleen maar stoere praat.
Maar ik weet wel dat ie niet voor niets komt.

Jan-Arie
Citroen Saxo 16V
Hammie
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo jun 02, 2002 15:31
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor StevenK » wo sep 22, 2004 12:34

Hammie wrote:
armand wrote:

D. Wat heeft Tsjoen dan wel niet betaald?

Wat denken jullie nou zelf dat Tsjoen ff inschrijf geld betaald en zegt zo nu ga ik is ff een wedstrijdje in Nederland rijden.
Ik hoorde in de Service dat er 10.000 euro betaald is voor Tsjoen om te komen rijden.

Ik heb dat ook horen verkondigen, uit een doorgaans goed ingelichte bron.

Dan weet je als deelnemer achteraan in ieder geval waar je inschrijfgeld aan uitgegeven wordt. Want het zou zonde zijn als dat verspild werd :(
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo sep 22, 2004 16:05

Steven wrote:
Hammie wrote:
armand wrote:

D. Wat heeft Tsjoen dan wel niet betaald?

Wat denken jullie nou zelf dat Tsjoen ff inschrijf geld betaald en zegt zo nu ga ik is ff een wedstrijdje in Nederland rijden.
Ik hoorde in de Service dat er 10.000 euro betaald is voor Tsjoen om te komen rijden.

Ik heb dat ook horen verkondigen, uit een doorgaans goed ingelichte bron.

Dan weet je als deelnemer achteraan in ieder geval waar je inschrijfgeld aan uitgegeven wordt. Want het zou zonde zijn als dat verspild werd :(
Kijk steven en daarom [zeur] ik altijd over het inschrijfgeld . Er zijn wel meer rijders die geld krijgen om hier te rijden en dan zeuren de organisators dat ze buget te kort komen.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Armand » wo sep 22, 2004 16:36

Hallo rallyvrienden,
die quote is niet van mij. Mij interesseerd niet wat tsjoen wel of niet betaald heeft. Als het een slimme belg is, zaosl de meeste zal hij weinig betaald hebben.

Armand
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten