Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor WRC fan » ma okt 05, 2009 11:08

sebas schreef:
sebas schreef:ik wilde kijken op rtlgemist maar ik krijg geen beeld..

hoe moet ik dat oplossen?
Iets downloaden voor media-player of?


Ik heb allemaal groen/paars/blauw op het beeld dan ..het geluid doet het wel


Laat maar al :wink: :roll:


Je moet gewoon niet kijken. Tenzij je van autocross houdt. Anders mis je echt helemaal niks. Erg jammer :cry:
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

Berichtdoor Frevo » ma okt 05, 2009 11:31

Ik heb er een beetje een hekel aan om hier te zeiken. Ik ben al blij dat er iets op tv is met betrekking tot rally! Maar gisteren had het met rally niet erg veel te maken inderdaad.

- 5 minuten CMR Dirt 2
- 10 minuten rally
- 5 minuten reclame
- 15 minuten autocross
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor PactorRacing » ma okt 05, 2009 13:23

Ik heb met heel veel plezier hiernaar gekeken: http://www.lokaleomroephellendoorn.nl/r ... nding.html

Meer zeg ik maar niet...
Avatar gebruiker
PactorRacing
 
Berichten: 134
Geregistreerd: ma nov 03, 2008 16:52
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Frevo » ma okt 05, 2009 13:59

Daar wilde ik naar kijken maar die lag eruit. Doet hij het inmiddels weer?
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor TWENGELTJE » ma okt 05, 2009 15:30

Frevo schreef:Daar wilde ik naar kijken maar die lag eruit. Doet hij het inmiddels weer?


Hij doet het gewoon hoor
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor ferry bakker » ma okt 05, 2009 15:48

PactorRacing schreef:Ik heb met heel veel plezier hiernaar gekeken: http://www.lokaleomroephellendoorn.nl/r ... nding.html

Meer zeg ik maar niet...


kijk dit is wat we willen zien, veel deelnemers ook de mensen achter in het veld.

super leuk.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor leor888 » zo okt 11, 2009 19:32

Opmerkelijk genoeg nog geen reacties op de uitzending van vandaag, dus toen de gok maar genomen op rtl gemist :)

Ik vond het weer een heel goede uitzending! Klasse Frank en team!
Heerlijke beelden, goed sfeerbeeld in de commentaren. Dat laatste niet helemaal sync met de beelden, maar dat mag de pret niet drukken!
(Jammer/stom van die 'gok' van Wevers.)

tip: af en toe even een tabelletje met tijden en/of standen. (Of wordt het programma dan te statisch?)
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor ZZR Fan » zo okt 11, 2009 19:35

leor888 schreef:Opmerkelijk genoeg nog geen reacties op de uitzending van vandaag, dus toen de gok maar genomen op rtl gemist :)

Ik vond het weer een heel goede uitzending! Klasse Frank en team!
Heerlijke beelden, goed sfeerbeeld in de commentaren. Dat laatste niet helemaal sync met de beelden, maar dat mag de pret niet drukken!
(Jammer/stom van die 'gok' van Wevers.)

tip: af en toe even een tabelletje met tijden en/of standen. (Of wordt het programma dan te statisch?)


Ik vind het zelf wel een goede tip van je. Dan neemt de intensiteit van de drukke beelden die je te zien krijgt ook af. Niet slecht om af te wisselen. Een tijdentabbeltje over het hele beeld na een boucletje (bij grotere rally's twee boucles) zou geen slecht idee zijn.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor ExTaxi » zo okt 11, 2009 20:46

Frank en team, geweldig weer zo snel de uitzending in elkaar gezet, ik heb genoten! Daar gaat toch echt wel wat tijd in zitten volgens mij.
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor sebas » zo okt 11, 2009 21:39

PactorRacing schreef:Ik heb met heel veel plezier hiernaar gekeken: http://www.lokaleomroephellendoorn.nl/r ... nding.html

Meer zeg ik maar niet...


GEWELDIG!
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Berichtdoor Shifty » zo okt 11, 2009 21:41

idd dit is een uitzending die lekker inelkaar zit...
Shifty
 
Berichten: 12
Geregistreerd: wo maart 12, 2008 16:46
Woonplaats: Veendam

Berichtdoor RobinV-Rally » zo okt 11, 2009 21:56

Vandaag was hij idd wel goed, maar als die [edit:Holkers]pieeeeep[/edit]nou een keer zn mond houd en niet 50% vd tijd in beeld is, is het helemaal goed!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Hein » zo okt 11, 2009 22:15

RobinV-Rally schreef:Vandaag was hij idd wel goed, maar als die [edit:Holkers]pieeeeep[/edit]nou een keer zn mond houd en niet 50% vd tijd in beeld is, is het helemaal goed!


Hou nou eens een keer op met hakken en op de man spelen. Wees blij dat er uberhaupt een programma is dat aandacht aan de rallysport besteed.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor erikjan » zo okt 11, 2009 22:18

leor888 schreef:Opmerkelijk genoeg nog geen reacties op de uitzending van vandaag, dus toen de gok maar genomen op rtl gemist :)

Ik vond het weer een heel goede uitzending! Klasse Frank en team!
Heerlijke beelden, goed sfeerbeeld in de commentaren. Dat laatste niet helemaal sync met de beelden, maar dat mag de pret niet drukken!
(Jammer/stom van die 'gok' van Wevers.)

tip: af en toe even een tabelletje met tijden en/of standen. (Of wordt het programma dan te statisch?)


volledig eens, goede uitzending, inderdaad mag er best wel eens wat cijfermateriaal in beeld komen ;-)

en weer hoor ik in het commentaar van Heuvel jr. een cynische ondertoon (in dit geval over de exit van Kuipers jr) , maar dat zal wel de aard van het beestje zijn...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor astra driver » zo okt 11, 2009 22:52

erikjan schreef:
leor888 schreef:Opmerkelijk genoeg nog geen reacties op de uitzending van vandaag, dus toen de gok maar genomen op rtl gemist :)

Ik vond het weer een heel goede uitzending! Klasse Frank en team!
Heerlijke beelden, goed sfeerbeeld in de commentaren. Dat laatste niet helemaal sync met de beelden, maar dat mag de pret niet drukken!
(Jammer/stom van die 'gok' van Wevers.)

tip: af en toe even een tabelletje met tijden en/of standen. (Of wordt het programma dan te statisch?)


volledig eens, goede uitzending, inderdaad mag er best wel eens wat cijfermateriaal in beeld komen ;-)



en weer hoor ik in het commentaar van Heuvel jr. een cynische ondertoon (in dit geval over de exit van Kuipers jr) , maar dat zal wel de aard van het beestje zijn...


Dit was idd een van de betere uitzendingen van rr... het idee van tijdtabellen lijkt mij een geweldig idee... zo wordt de wedstrijd duidelijker te volgen en mss wel spannender.....

<edit Hein> even het e.e.a. duidelijker gemaakt. Quoten kan soms heel moeilijk zijn. </edit>
astra driver
 
Berichten: 355
Geregistreerd: wo dec 03, 2008 23:43
Woonplaats: ede

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten