Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Dennis014 » di okt 13, 2009 7:58

Hein schreef:Nadenken is voor heel veel jonge mensen tegenwoordig erg moeilijk en respect is soms ver te zoeken.


Helemaal met je eens! De jeugd is kapot! Verder zijn negers lui, marokanen stelen, amerikanen zijn dom en patserig, duitser hebben een grote bek, belgen zijn dom, turken stinken, zineugers zijn niet te vertrouwen, antilianen zijn drugsdealers.....moet ik nog door gaan, of is m'n punt duidelijk?

Super goede aflevering van rally report! Denk eerlijk gezegt niet dat een lijstje echt bij draagt aan de aflevering, denk eerder dat je de snelheid er mee uit de aflevering haalt. Aan de andere kant is er wel wat voor te zeggen dat het meer duidelijkheid schept en de wedstrijd wat duidelijker maakt.
Dennis014
 
Berichten: 117
Geregistreerd: ma jun 22, 2009 21:49
Woonplaats: Holten

Berichtdoor Frevo » di okt 13, 2009 8:42

Goed ik ga maar eens iets ontopic zeggen i.p.v. dat gejank er omheen :roll:

Ik vond het een goede aflevering. Actueel omdat het zo vlak na de rally is. Dat het zo vlak na de rally wordt uitgezonden, houdt ook in dat het verschrikkelijk haastwerk is (ook dat wordt onderschat). Dat er daardoor een paar minieme foutjes in sluipen lijkt me heel menselijk.
De hoeveelheid commentaar door Frank valt volgens mij ook best mee. Zeker niet teveel in mijn ogen. Vergeet niet dat het grootste deel van de kijkers rally's slechts zeer oppervlakkig volgt (of zelfs helemaal niet!). Daar moet het commentaar dus ook op gericht zijn en niet op die paar fanatiekelingen die er zaterdag bij waren of door omstandigheden thuis rallytiming zaten te F5-en.
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor RobinV-Rally » di okt 13, 2009 8:53

Frevo schreef:Goed ik ga maar eens iets ontopic zeggen i.p.v. dat gejank er omheen :roll:

Ik vond het een goede aflevering. Actueel omdat het zo vlak na de rally is. Dat het zo vlak na de rally wordt uitgezonden, houdt ook in dat het verschrikkelijk haastwerk is (ook dat wordt onderschat). Dat er daardoor een paar minieme foutjes in sluipen lijkt me heel menselijk.
De hoeveelheid commentaar door Frank valt volgens mij ook best mee. Zeker niet teveel in mijn ogen. Vergeet niet dat het grootste deel van de kijkers rally's slechts zeer oppervlakkig volgt (of zelfs helemaal niet!). Daar moet het commentaar dus ook op gericht zijn en niet op die paar fanatiekelingen die er zaterdag bij waren of door omstandigheden thuis rallytiming zaten te F5-en.

Ik ben dat niet met je eens. Ik denk dat velen kijkers van rallyreport allang weten wat een rally is, wat een klassementsproef is e.d.
Dus van mij hoeft Frank dat niet iedere keer uit te leggen, wat dat commentaar betreft, dat is 30sec meer voorbereidingstijd om de tijden goed te hebben en er dan een passende zin bij te maken.
Het was een goede aflevering, maar de auto's mogen van mij nog steeds de boventoon voeren. Kijk eens naar EuroSport, WK Rally. Alleen beelden, af en toe een interview en verder alleen auto's auto's en auto's met soms wat tijden als commentaar. Als Frank dat nu ook zou kunnen maken, dan gaat de kwaliteit in een keer gigantisch omhoog. En je kunt nog altijd een tussendoor praatje houden, maar dan is het minder vervelend (alhoewel dat eigenlijk het verkeerde woord is)
Dus: RTL moet een keer naar EuroSport kijken en dan naar aanleiding daarvan RallyReport onder de loep houden en verbeterpunten zoeken, dan heb je snel een programma waar iedere week lof over komt en wordt het programma misschien populairder onder de rallyfans/equipes/monteurs e.a.
Ik hoop dat Frank dit leest voor de uitzending van komend weekend.
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Wolter » di okt 13, 2009 9:00

RobinV-Rally schreef:
Frevo schreef:Goed ik ga maar eens iets ontopic zeggen i.p.v. dat gejank er omheen :roll:

Ik vond het een goede aflevering. Actueel omdat het zo vlak na de rally is. Dat het zo vlak na de rally wordt uitgezonden, houdt ook in dat het verschrikkelijk haastwerk is (ook dat wordt onderschat). Dat er daardoor een paar minieme foutjes in sluipen lijkt me heel menselijk.
De hoeveelheid commentaar door Frank valt volgens mij ook best mee. Zeker niet teveel in mijn ogen. Vergeet niet dat het grootste deel van de kijkers rally's slechts zeer oppervlakkig volgt (of zelfs helemaal niet!). Daar moet het commentaar dus ook op gericht zijn en niet op die paar fanatiekelingen die er zaterdag bij waren of door omstandigheden thuis rallytiming zaten te F5-en.

Ik ben dat niet met je eens. Ik denk dat velen kijkers van rallyreport allang weten wat een rally is, wat een klassementsproef is e.d.
Dus van mij hoeft Frank dat niet iedere keer uit te leggen, wat dat commentaar betreft, dat is 30sec meer voorbereidingstijd om de tijden goed te hebben en er dan een passende zin bij te maken.
Het was een goede aflevering, maar de auto's mogen van mij nog steeds de boventoon voeren. Kijk eens naar EuroSport, WK Rally. Alleen beelden, af en toe een interview en verder alleen auto's auto's en auto's met soms wat tijden als commentaar. Als Frank dat nu ook zou kunnen maken, dan gaat de kwaliteit in een keer gigantisch omhoog. En je kunt nog altijd een tussendoor praatje houden, maar dan is het minder vervelend (alhoewel dat eigenlijk het verkeerde woord is)
Dus: RTL moet een keer naar EuroSport kijken en dan naar aanleiding daarvan RallyReport onder de loep houden en verbeterpunten zoeken, dan heb je snel een programma waar iedere week lof over komt en wordt het programma misschien populairder onder de rallyfans/equipes/monteurs e.a.
Ik hoop dat Frank dit leest voor de uitzending van komend weekend.

Snap je nou echt niet dat degene die betaald, bepaald? Het is geen toeval dat Kuipers voor de microfoon stond.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor WRC fan » di okt 13, 2009 9:09

Ik vond het deze aflevering juist heel duidelijk wat de tussenstand was. Maar dat komt misschien ook wel omdat er maar negen proeven waren. Verder zegt Frank af en toe iets wat niet helemaal klopt maar hier op het forum maakt iedereen ook wel een keer een foutje. :wink: Het is in ieder geval wel duidelijk dat deze aflevering werd gesponsord door Kuipers en Huzink.
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

Berichtdoor Dennis014 » di okt 13, 2009 9:48

Wolter schreef:
RobinV-Rally schreef:
Frevo schreef:Goed ik ga maar eens iets ontopic zeggen i.p.v. dat gejank er omheen :roll:

Ik vond het een goede aflevering. Actueel omdat het zo vlak na de rally is. Dat het zo vlak na de rally wordt uitgezonden, houdt ook in dat het verschrikkelijk haastwerk is (ook dat wordt onderschat). Dat er daardoor een paar minieme foutjes in sluipen lijkt me heel menselijk.
De hoeveelheid commentaar door Frank valt volgens mij ook best mee. Zeker niet teveel in mijn ogen. Vergeet niet dat het grootste deel van de kijkers rally's slechts zeer oppervlakkig volgt (of zelfs helemaal niet!). Daar moet het commentaar dus ook op gericht zijn en niet op die paar fanatiekelingen die er zaterdag bij waren of door omstandigheden thuis rallytiming zaten te F5-en.

Ik ben dat niet met je eens. Ik denk dat velen kijkers van rallyreport allang weten wat een rally is, wat een klassementsproef is e.d.
Dus van mij hoeft Frank dat niet iedere keer uit te leggen, wat dat commentaar betreft, dat is 30sec meer voorbereidingstijd om de tijden goed te hebben en er dan een passende zin bij te maken.
Het was een goede aflevering, maar de auto's mogen van mij nog steeds de boventoon voeren. Kijk eens naar EuroSport, WK Rally. Alleen beelden, af en toe een interview en verder alleen auto's auto's en auto's met soms wat tijden als commentaar. Als Frank dat nu ook zou kunnen maken, dan gaat de kwaliteit in een keer gigantisch omhoog. En je kunt nog altijd een tussendoor praatje houden, maar dan is het minder vervelend (alhoewel dat eigenlijk het verkeerde woord is)
Dus: RTL moet een keer naar EuroSport kijken en dan naar aanleiding daarvan RallyReport onder de loep houden en verbeterpunten zoeken, dan heb je snel een programma waar iedere week lof over komt en wordt het programma misschien populairder onder de rallyfans/equipes/monteurs e.a.
Ik hoop dat Frank dit leest voor de uitzending van komend weekend.

Snap je nou echt niet dat degene die betaald, bepaald? Het is geen toeval dat Kuipers voor de microfoon stond.


Dat is inderdaad helaas waar. Dat is ook de reden waarom vaak dezelfde auto's in beeld komen. Ik hoop wel dat het niet alleen maar degene zijn die betalen, hoewel ik dat wel vermoed als je bedenkt dat wevers toch nog een paar keer in beeld kwam terwijl hij eigenlijk niet meer mee deed.
Ik vind het een super aflevering! Niet te veel en ook niet te weinig commentaar. Ik ben juist van mening dat Eurosport een beetje saaie afleveringen maakt. Zit geen snelheid in de aflevering, het is te vaak dood omdat je alleen maar een auto ziet rijden zonder dat er bij wordt verteld wat, wie en waar. De meesten hier snappen dat wel en weten dat wel maar toch vind ik dat het bijdraagt. En de reacties tussendoor vind ik juist erg goed omdat dat voor een beetje extra diepgang zorgt.
Dennis014
 
Berichten: 117
Geregistreerd: ma jun 22, 2009 21:49
Woonplaats: Holten

Berichtdoor Hein » di okt 13, 2009 10:29

Ik zou niet eens willen dat RTL of Frank naar Eurosport gaat kijken. Want de vent die daar commentaar geeft is helemaal een drama (nee ik bedoel niet Peter Baert, maar de Nederlandse commentator).

Persoonlijk vindt ik het ter zake kundige commentaar van Frank in Rallyreport een verademing ten opzichte van Eurosport, waar ze alleen maar droog een KP tijd op kunnen lepelen of het Engelse commentaar proberen simultaan te vertalen. Dat er in de druk van een uitzending die de volgende dag de zender op moet een klein foutje insluipt is niet meer dan normaal.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Götz » di okt 13, 2009 10:44

en als je alleen maar beelden wilt zien dan zit er vast een knopje op je tv om het geluid uit te zetten................. :lol: Dat geldt voor zowel Eurosport als Rallyreport
Götz
 
Berichten: 526
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 16:34
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor Frevo » di okt 13, 2009 11:00

Hein schreef:Ik zou niet eens willen dat RTL of Frank naar Eurosport gaat kijken. Want de vent die daar commentaar geeft is helemaal een drama (nee ik bedoel niet Peter Baert, maar de Nederlandse commentator).

Persoonlijk vindt ik het ter zake kundige commentaar van Frank in Rallyreport een verademing ten opzichte van Eurosport, waar ze alleen maar droog een KP tijd op kunnen lepelen of het Engelse commentaar proberen simultaan te vertalen. Dat er in de druk van een uitzending die de volgende dag de zender op moet een klein foutje insluipt is niet meer dan normaal.


Ik wilde wat gaan typen, maar Hein schrijft hier precies wat ik ook denk. Bedankt Hein :wink:
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor crx303 » di okt 13, 2009 17:33

Was gewoon een goeie aflevering. Juist lekker veel gesprekjes, dan heb je wat achtergrondinfo.

Tijdens de rally zelf sta ik hier en daar in een weiland en krijg ik weinig mee van de stand van zaken enzo. Sta gewoon mooi autosport te kijken, dus handig dat je dan de volgende dag alle info hoort, zodat het verhaaltje compleet wordt.

Op Europsort zie je ook maar de eerste zoveel auto's telkens terug, terwijl er bij een WK wedstrijd ook een stuk of 100 auto's langskomen....
De top van de competitie wordt ook gewoon bij RR gevolgd, lijkt me logisch eigenlijk.

Er wordt teveel nagedacht hier over hoe of wat of hoe het allemaal zou moeten bij RR heb ik het idee.

Doe het zelf maar eens na inderdaad.
crx303
 
Berichten: 125
Geregistreerd: ma maart 10, 2008 19:00

Berichtdoor briljant » di okt 13, 2009 17:39

crx303 schreef:Was gewoon een goeie aflevering. Juist lekker veel gesprekjes, dan heb je wat achtergrondinfo.

Tijdens de rally zelf sta ik hier en daar in een weiland en krijg ik weinig mee van de stand van zaken enzo. Sta gewoon mooi autosport te kijken, dus handig dat je dan de volgende dag alle info hoort, zodat het verhaaltje compleet wordt.

Op Europsort zie je ook maar de eerste zoveel auto's telkens terug, terwijl er bij een WK wedstrijd ook een stuk of 100 auto's langskomen....
De top van de competitie wordt ook gewoon bij RR gevolgd, lijkt me logisch eigenlijk.

Er wordt teveel nagedacht hier over hoe of wat of hoe het allemaal zou moeten bij RR heb ik het idee.

Doe het zelf maar eens na inderdaad.
Bij een WK zie je nooit een stuk of 100 auto's.
Wales dit jaar bijvoorbeeld maar 63 auto's
Kijk maar eens de startlijsten na.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Bartrallyfan » di okt 13, 2009 17:44

briljant schreef:
crx303 schreef:Was gewoon een goeie aflevering. Juist lekker veel gesprekjes, dan heb je wat achtergrondinfo.

Tijdens de rally zelf sta ik hier en daar in een weiland en krijg ik weinig mee van de stand van zaken enzo. Sta gewoon mooi autosport te kijken, dus handig dat je dan de volgende dag alle info hoort, zodat het verhaaltje compleet wordt.

Op Europsort zie je ook maar de eerste zoveel auto's telkens terug, terwijl er bij een WK wedstrijd ook een stuk of 100 auto's langskomen....
De top van de competitie wordt ook gewoon bij RR gevolgd, lijkt me logisch eigenlijk.

Er wordt teveel nagedacht hier over hoe of wat of hoe het allemaal zou moeten bij RR heb ik het idee.

Doe het zelf maar eens na inderdaad.
Bij een WK zie je nooit een stuk of 100 auto's.
Wales dit jaar bijvoorbeeld maar 63 auto's
Kijk maar eens de startlijsten na.
dan nog volgen ze de eerste 10 ik ben het volledig met je eens crx 303
rallyfanteam "de bende rond venray"
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

Berichtdoor JeroenDommerholt » zo okt 18, 2009 21:08

opmerkelijk weinig commentaar deze keer...

maarja het was (vond ik) een goede aflevering! mooie beelden van groep n & de 350z challenge !
JeroenDommerholt
 
Berichten: 303
Geregistreerd: zo okt 12, 2008 13:27
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor erikjan » zo okt 18, 2009 22:02

JeroenDommerholt schreef:opmerkelijk weinig commentaar deze keer...

maarja het was (vond ik) een goede aflevering! mooie beelden van groep n & de 350z challenge !


inderdaad een goede uitzending, o.a. door de 350Z

en nu ook tussenstanden in beeld !!
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor RobinV-Rally » zo okt 18, 2009 22:13

Ik vond dit de beste aflevering tot nog toe! Eindelijk rally! jammer van de laatste 10 minuten, maar die zijn hem voor deze ene keer vergeven :wink:
Weinig commentaar, veel actie! Goed!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron