Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo okt 11, 2009 22:58

RobinV-Rally schreef:Vandaag was hij idd wel goed, maar als die [edit:Holkers]pieeeeep[/edit]nou een keer zn mond houd en niet 50% vd tijd in beeld is, is het helemaal goed!



50% vd tijd? Overdrijven is ook een vak blijkbaar. Zorg nou maar eens dat je zelf zover komt dat je benadert wordt om een Teevee prgramma te vullen. Tot nu toe behoor jij nog tot het Joetjoep uitzendvolk.


EDIT: Niks ten nadele van de diverse mensen die schitterende beelden op het www zetten, maar de reactie van Robin is imho niet zo collegiaal als hij zich als mediaman/filmer wil profileren.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor official No. 27768 » ma okt 12, 2009 7:21

Shifty schreef:idd dit is een uitzending die lekker inelkaar zit...


Helemaal mee eens en ook steeds meer het goede uitzendmoment (bijna prime-time :mrgreen: :wink:
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor RobinV-Rally » ma okt 12, 2009 7:50

Ton Van Spanje schreef:
RobinV-Rally schreef:Vandaag was hij idd wel goed, maar als die [edit:Holkers]pieeeeep[/edit]nou een keer zn mond houd en niet 50% vd tijd in beeld is, is het helemaal goed!



50% vd tijd? Overdrijven is ook een vak blijkbaar. Zorg nou maar eens dat je zelf zover komt dat je benadert wordt om een Teevee prgramma te vullen. Tot nu toe behoor jij nog tot het Joetjoep uitzendvolk.


EDIT: Niks ten nadele van de diverse mensen die schitterende beelden op het www zetten, maar de reactie van Robin is imho niet zo collegiaal als hij zich als mediaman/filmer wil profileren.


Ik vind dat Frank beter moet letten op wat hij zegt, enkele voorbeelden: "Ten Brinke staat nu stevig 4e met 6 seconden voorsprong op Huzink" 6 seconden is niks, dus stevig 4e? En zo had hij er nog enkele meer.
Dit was een goede uitzending, maar ik vind het jammer dat Frank zoveel praat, voegt absoluut niks toe!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Hein » ma okt 12, 2009 7:55

Robin, als je dat vind dan geeft het je nog niet het recht om iemand uit te maken waarvoor je hem in de initiele post uitmaakte.

Nadenken is voor heel veel jonge mensen tegenwoordig erg moeilijk en respect is soms ver te zoeken. En dat geld voor jouw eerste post van gisteren avond in het bijzonder.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor RobinV-Rally » ma okt 12, 2009 7:57

Hein schreef:Robin, als je dat vind dan geeft het je nog niet het recht om iemand uit te maken waarvoor je hem in de initiele post uitmaakte.

Nadenken is voor heel veel jonge mensen tegenwoordig erg moeilijk en respect is soms ver te zoeken. En dat geld voor jouw eerste post van gisteren avond in het bijzonder.

Ieders mening is anders, aan dat woord is niks mis in mijn opzicht. Maar vooruit, zal het niet meer gebruiken.
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor briljant » ma okt 12, 2009 17:39

RobinV-Rally schreef:
Hein schreef:Robin, als je dat vind dan geeft het je nog niet het recht om iemand uit te maken waarvoor je hem in de initiële post uitmaakte.

Nadenken is voor heel veel jonge mensen tegenwoordig erg moeilijk en respect is soms ver te zoeken. En dat geld voor jouw eerste post van gisteren avond in het bijzonder.

Ieders mening is anders, aan dat woord is niks mis in mijn opzicht. Maar vooruit, zal het niet meer gebruiken.
Zolang je jezelf zo opstelt en niet snapt dat zulke uitspraken niet kunnen, zal het in je nadeel werken voor je eigen site.
Ook je logo dat 1/3e van de foto's bestrijkt ziet er niet erg professioneel uit.

Ik uit zelf ook vaak kritiek op Frank en RR, maar dan wel op een fatsoenlijke manier.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor RobinV-Rally » ma okt 12, 2009 17:41

briljant schreef:
RobinV-Rally schreef:
Hein schreef:Robin, als je dat vind dan geeft het je nog niet het recht om iemand uit te maken waarvoor je hem in de initiële post uitmaakte.

Nadenken is voor heel veel jonge mensen tegenwoordig erg moeilijk en respect is soms ver te zoeken. En dat geld voor jouw eerste post van gisteren avond in het bijzonder.

Ieders mening is anders, aan dat woord is niks mis in mijn opzicht. Maar vooruit, zal het niet meer gebruiken.
Zolang je jezelf zo opstelt en niet snapt dat zulke uitspraken niet kunnen, zal het in je nadeel werken voor je eigen site.
Ook je logo dat 1/3e van de foto's bestrijkt ziet er niet erg professioneel uit.

Ik uit zelf ook vaak kritiek op Frank en RR, maar dan wel op een fatsoenlijke manier.

Ik vond het niet onfatsoenlijk hoor.. Maar ik zal mijn excuses aanbieden. En mijn zin opnieuw formuleren: Van mij mag Frank iets minder praten in zijn programma, zodat de auto's iets meer de boventoon gaan voeren.
Dat logo is jou mening, ik vind die strepen over foto's nog veel vervelender en het is lange na geen 1/3 deel...
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor niekschippers » ma okt 12, 2009 17:59

ik denk dat we allemaal bij ons eigen moeten blijven en op de manier zoals we dat zelf willen moeten doen wat wij willen, anderen moeten dat accepteren zoals we zelf ook geaccepteerd willen worden..

en feedback geven is nooit weg..

heb je iet sop te merken op iemand of iets stuur dan een pb naar die persoon in kwestie of een mail..

:wink:
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
Avatar gebruiker
niekschippers
 
Berichten: 942
Geregistreerd: wo apr 11, 2007 13:30
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor RobinV-Rally » ma okt 12, 2009 18:00

Ik zal nogmaals sorry zeggen, en mijn mening politiek verantwoord verwoorden in de toekomst...
Sorry!!!!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Sponsor » ma okt 12, 2009 18:04

RobinV-Rally schreef:Ik zal nogmaals sorry zeggen, en mijn mening politiek verantwoord verwoorden in de toekomst...
Sorry!!!!


Voor je leeftijd is het erg netjes dat je sorry zegt.....daar zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor
 
Berichten: 624
Geregistreerd: wo jan 25, 2006 19:41
Woonplaats: twente

Berichtdoor crx303 » ma okt 12, 2009 18:05

Ik zou eigenlijk willen zeggen:

Blijf de dingen doen zoals je denkt dat je ze moet doen.

Ofzoiets :lol:
crx303
 
Berichten: 125
Geregistreerd: ma maart 10, 2008 19:00

Berichtdoor RobinV-Rally » ma okt 12, 2009 18:07

crx303 schreef:Ik zou eigenlijk willen zeggen:

Blijf de dingen doen zoals je denkt dat je ze moet doen.

Ofzoiets :lol:

Lol!!

Sponsor schreef:Voor je leeftijd is het erg netjes dat je sorry zegt.....daar zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Dankje, maar we leven in een wereld waarin respect noodzakelijk is. Dus het is vooral respect wat me er toe aan zette :wink:
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor niekschippers » ma okt 12, 2009 19:12

crx303 schreef:Ik zou eigenlijk willen zeggen:

Blijf de dingen doen zoals je denkt dat je ze moet doen.

Ofzoiets :lol:


mee eens :wink:
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
Avatar gebruiker
niekschippers
 
Berichten: 942
Geregistreerd: wo apr 11, 2007 13:30
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Collin » ma okt 12, 2009 20:01

In sommige gevallen is het misschien beter om te zeggen

Probeer zelf de dingen eens beter te doen zoals je denkt dat een ander ze zou moeten doen volgens jou...of zoiets :?
Avatar gebruiker
Collin
 
Berichten: 341
Geregistreerd: wo mei 02, 2007 18:12
Woonplaats: Dinteloord

Berichtdoor Kempjes Autosport » di okt 13, 2009 7:55

Wat een commentaar weer allemaal op Frank. Probeer maar eens zo'n programma te maken. Complimenten hoe hij (met zo'n klein team) binnen één dag een kort én duidelijk verslag maakt van bijv Barneveld !
Wel mee eens dat de rallycross er net zo goed uit mag blijven... is toch een heel ander publiek dan de rallysport.....
Kempjes Autosport
 
Berichten: 253
Geregistreerd: vr okt 10, 2008 6:50
Woonplaats: Lunteren

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron