Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Patrickdeh » vr maart 12, 2010 20:06

me naam stond bij de aftiteling :)

(wel verkeerd geschreven!!!)
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor henk » vr maart 12, 2010 20:50

super!
hoop dat we hier nog lang van mogen blijven genieten!
henk

Berichtdoor PatrickTwente » vr maart 12, 2010 21:33

weet iemand wanneer carchannel dit progamma herhaalt?

Neem aan dat nogwel herhaalt word.
PatrickTwente

Berichtdoor Dennis014 » za maart 13, 2010 2:04

stefan schreef:maar die uitzendingen komen toch niet op de site te staan? Lijkt me niet logisch aangezien je moet betalen om een abbonnement te hebben op tv :roll: ?

Wij hebben tv via de glasvezel en daar zit carchannel gewoon bij in. Dus nee vind t nie raar.
Dennis014

re

Berichtdoor MartijnB » za maart 13, 2010 3:23

zit carchannel eigenlijk ook op de schotel dat iemand weet?

en zo ja waar?
MartijnB

Re: re

Berichtdoor RobinV-Rally » za maart 13, 2010 8:17

MartijnB schreef:zit carchannel eigenlijk ook op de schotel dat iemand weet?

en zo ja waar?

2/3 pagina's terug. Op het etalagekanaal (62 ofzo)
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Faborate » za maart 13, 2010 9:46

Helemaal top dat er Nederlandse rallysport op de televisie te zien is!!! Toch vond ik de uitzending matig. De beelden flitsen allemaal voorbij, zonder dat er een beetje lijn in zit. Dat maakt het voor de kijker wat vermoeiend. En dan de muziek.................. laat het geluid van die auto's toch horen, dat is al 50% van het vermaak.
Oke, oke het is pas de eerste uitzending, maar er kan een hoop verbeterd worden.

Beterschap!!! :!:
Faborate

Berichtdoor ijsbeer » za maart 13, 2010 11:57

Nu nog hopen dat deze uitzending snel online komt! :)
Ik heb helaas geen Car Channel op mijn digitenne...
ijsbeer

Berichtdoor petervdb1981 » za maart 13, 2010 13:31

idd laat maar komen :D
petervdb1981

Berichtdoor JosWRX » za maart 13, 2010 21:23

Het trillende beeld is inderdaad vrij standaard bij CarChannel als het om snelle bewegingen in het beeld gaat. Jammer, maar dat doet aan het initiatief niets af. Prima om weer 's een keer zo ongeveer iedereen 's in beeld te zien, commercie is funest voor de actualiteit.
Enne.. Leuk om te zien dat onder het kopje "mede mogelijk gemaakt door" in de aftiteling nu ook eens "alle officials" werd vermeld.. Hetgeen in grote dank is aanvaard.. ;)
JosWRX

Berichtdoor ijsbeer » ma maart 15, 2010 18:36

Maandag avond...
Nog steeds geen verslag van Veenendaal op youtube :(
Wachten duurt lang :D
ijsbeer

Berichtdoor Loabarg » ma maart 15, 2010 18:42

Faborate schreef:Helemaal top dat er Nederlandse rallysport op de televisie te zien is!!! Toch vond ik de uitzending matig. De beelden flitsen allemaal voorbij, zonder dat er een beetje lijn in zit. Dat maakt het voor de kijker wat vermoeiend. En dan de muziek.................. laat het geluid van die auto's toch horen, dat is al 50% van het vermaak.
Oke, oke het is pas de eerste uitzending, maar er kan een hoop verbeterd worden.

Ook een vreemde manier om de tijden in beeld te brengen, elke keer de achterstand tov de voorganger, is voor een beginnende kijker wat verwarrend als nr. 6 een achterstand heeft van 3.6 sec en nr 5 van 33 sec. ( staat het dan in de goede volgorde)
Loabarg

Berichtdoor Dennis014 » ma maart 15, 2010 20:52

Faborate schreef:Helemaal top dat er Nederlandse rallysport op de televisie te zien is!!! Toch vond ik de uitzending matig. De beelden flitsen allemaal voorbij, zonder dat er een beetje lijn in zit. Dat maakt het voor de kijker wat vermoeiend. En dan de muziek.................. laat het geluid van die auto's toch horen, dat is al 50% van het vermaak.

Sluit me hier volledig bij aan! Bovendien mag er van mij wel iets meer verteld worden over de wedstrijd, zoals ze dat RR altijd wel deden. Mag wel wat meer lijn in zitten.
Misschien is het een idee om 1 of 2 cup's (bijv 325i en 205 cup) eruit te lichten en daar het e.e.a. over te vertellen en die te volgen. Kun je daar ook iets meer beelden van laten zien en krijg je gelijk wat meer lijn in het geheel.
Dennis014

Berichtdoor SkaapProductions » ma maart 15, 2010 22:37

Dennis014 schreef:Sluit me hier volledig bij aan! Bovendien mag er van mij wel iets meer verteld worden over de wedstrijd, zoals ze dat RR altijd wel deden. Mag wel wat meer lijn in zitten.
Misschien is het een idee om 1 of 2 cup's (bijv 325i en 205 cup) eruit te lichten en daar het e.e.a. over te vertellen en die te volgen. Kun je daar ook iets meer beelden van laten zien en krijg je gelijk wat meer lijn in het geheel.

Vergeef me mijn quote Maarten, maar ik ga hier even op inhaken.
Zojuist ( uurtje geleden ) heb ik contact gehad met Henk Biesheuvel. Inmiddels kan hij de naam "producer" ook al op zijn lijstje toevoegen.

Maar goed, de bedoeling is inderdaad om voor het verslag van de Tank S, meer structuur in het programma te krijgen.
Er moet dus een verhaal in komen, en niet alles zo chaotisch door elkaar zoals hier al vaker vermeld.
Dus wees allemaal gerust, en wordt zeer zeker aan gewerkt. Het heeft alleen even wat tijd nodig om tot een goed programma te komen.
Afbeelding
SkaapProductions

Berichtdoor Dennis014 » di maart 16, 2010 0:48

Had ook niet anders verwacht dan dat de eerste keer niet geweldig zou zijn. Zo werkt dat nou eenmaal met een nieuw concept.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Goed om te horen dat er verbeteringen in aangebracht gaan worden.
Dennis014

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia