Rally filmpjes

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyfan 5396 » do okt 13, 2011 20:23

gschutten schreef:Weet niet als hij al langs gekomen is maar:

Gymkhana.... maar dan net iets anders ;-) 8)

Soo, is gymkhana 5 nu al uit! Met de nieuwe fiesta WRC hahaha
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Conrad Euregio Rally

Berichtdoor BasJBuitendijk » di okt 18, 2011 16:12

En nu maar hopen dat de 2011 editie van de Conrad Euregio Rally die van vorig jaar kan evenaren. In 2010 ging het zo:

http://youtu.be/u0LF4STM7zo
BasJBuitendijk

Berichtdoor mantaboy » di okt 18, 2011 16:29

Doorgaan naar 0:28 dan de eerste auto's te zien, op 1:12 eindelijk de eerste auto rijdend op een KP. :?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor BasJBuitendijk » di okt 18, 2011 17:31

mantaboy schreef:Doorgaan naar 0:28 dan de eerste auto's te zien, op 1:12 eindelijk de eerste auto rijdend op een KP. :?

En ik maar denken dat dit een forum is van rallyliefhebbers. Waar is al dat zure commentaar toch iedere keer voor nodig? Een beetje reclame voor de volgende rally lijkt me zeer gewenst op het ogenblik. Alle beetjes helpen. Bovendien: het is op de service vaak drukker dan langs de proeven. Tot slot: je kunt mijn filmpjes ook gewoon overslaan.
BasJBuitendijk

Berichtdoor mantaboy » di okt 18, 2011 21:25

Beetje reclame voor de volgende rally maar niet voor jezelf?

Er is al vaker een opmerking geplaatst over lange intro's, als jij dan ook nog een rally dvd wil promoten maar niets met de opmerkingen van je potentiële klanten doet, slinkt je markt aardig.
mantaboy

Berichtdoor rvgrally » di okt 18, 2011 21:59

BasJBuitendijk schreef:
mantaboy schreef:Doorgaan naar 0:28 dan de eerste auto's te zien, op 1:12 eindelijk de eerste auto rijdend op een KP. :?

En ik maar denken dat dit een forum is van rallyliefhebbers. Waar is al dat zure commentaar toch iedere keer voor nodig? Een beetje reclame voor de volgende rally lijkt me zeer gewenst op het ogenblik. Alle beetjes helpen. Bovendien: het is op de service vaak drukker dan langs de proeven. Tot slot: je kunt mijn filmpjes ook gewoon overslaan.

jan piere is geen makkelijk publiek bas..haha... 8)
rvgrally

Berichtdoor BasJBuitendijk » di okt 18, 2011 22:03

mantaboy schreef:Beetje reclame voor de volgende rally maar niet voor jezelf?

Er is al vaker een opmerking geplaatst over lange intro's, als jij dan ook nog een rally dvd wil promoten maar niets met de opmerkingen van je potentiële klanten doet, slinkt je markt aardig.

Lange intro's, zoals weet ik veel hoeveel seconden in een video van 15 minuten waar elke klasse ruim aan bod komt? Rally dvd promoten (welke dan?) Mezelf? Potentiele klanten? Markt? Doe eerst eens wat onderzoek voordat je dit soort ongenuanceerde opmerkingen plaatst. Ik loop een jaar of veertig mee in het rallywereldje en zoek naar een formule. Kijk op www.rallydvd.nl, dan snap je misschien dat ik helemaal NIETS verkoop. Mocht dat in de toekomst veranderen, dan nog zal het gaan om het gedeeltelijk dekken van kosten. Ik heb de inkomsten niet nodig, maar het zou wel prettig zijn als ik een deel van de kosten voor het filmen kan dekken nu mijn pensioen nadert. Enig idee wat het kost om > 500 km te rijden voor een rallly in West Vlaanderen, nog afgezien van een overnachting etc.? Ik ben een rallyliefhebber. Een echte en al jaren. Hopelijk zijn er nog meer en laten ze iets van zich horen. Bas (pissed off)
BasJBuitendijk

Berichtdoor Holkers » di okt 18, 2011 22:18

Nou nou Bas, een beetje minder pissed off zijn mag ook wel. Intro's die langer dan 5 seconden duren, hou ik ook niet van en als er pas na een dikke minuut een rallyauto in beeld komt, kun je dat ook verwachten. Kritiek heet dat, moet je tegen kunnen. Daarbij schets je een beeld van iemand die voor ons al die lasten ondergaat om ons de lusten te laten zien, maar dat doe je toch echt voor jezelf. Net zoals er 1000 anderen met je dezelfde kilometers afleggen, dezelfde dure broodjes hamburger eten en dezelfde brakheid hebben aan het einde van een rallydag. Toch? Ik vind je beelden wel wat hebben, lang en veel equipes, op de juiste plek (in dit topic ;)) en inderdaad een soort van opwarmer. Zou toch zonde zijn om dat op je wat oudere dag te laten verpesten door elkaar de pan uit te vechten. ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor briljant » di okt 18, 2011 22:19

Hoezo loop je veertig jaar mee.
en nader je je pensioen?
Je geeft aan dat je 37 jaar bent.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holkers » di okt 18, 2011 22:23

briljant schreef:Hoezo loop je veertig jaar mee.
en nader je je pensioen?

Als hij antwoordt geeft is hij 38... ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor erikjan » di okt 18, 2011 22:31

:mrgreen:
erikjan

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo okt 19, 2011 7:18

briljant schreef:Hoezo loop je veertig jaar mee.
en nader je je pensioen?

En jij 2892? (aantal berichten).
BasJBuitendijk

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo okt 19, 2011 7:25

Holkers schreef:Nou nou Bas, een beetje minder pissed off zijn mag ook wel. Intro's die langer dan 5 seconden duren, hou ik ook niet van en als er pas na een dikke minuut een rallyauto in beeld komt, kun je dat ook verwachten. Kritiek heet dat, moet je tegen kunnen. Daarbij schets je een beeld van iemand die voor ons al die lasten ondergaat om ons de lusten te laten zien, maar dat doe je toch echt voor jezelf. Net zoals er 1000 anderen met je dezelfde kilometers afleggen, dezelfde dure broodjes hamburger eten en dezelfde brakheid hebben aan het einde van een rallydag. Toch? Ik vind je beelden wel wat hebben, lang en veel equipes, op de juiste plek (in dit topic ;)) en inderdaad een soort van opwarmer. Zou toch zonde zijn om dat op je wat oudere dag te laten verpesten door elkaar de pan uit te vechten. ;)

Je hebt gelijk, ik moet me niet op de kast laten jagen. Ik beleef nog steeds veel plezier van de rallysport en het filmen. Daar gaat niemand verandering in brengen. De intro is overigens 7 seconden, daarna gaat de film over naar oud materiaal. Het is geen doen om dat nog eens opnieuw te gaan bewerken. Kritiek en suggesties blijven welkom, zoals ik ook aangeef op mijn website. Tot Hengelo.
BasJBuitendijk

Berichtdoor mantaboy » wo okt 19, 2011 10:15

Oeps, 10175. :oops: :oops: :oops:

Correctie, 10176 nu. :shock: :shock:

Bas, ik gaf aan waar ik me persoonlijk aan stoor in toch een aantal filmpjes. Misschien niet helemaal correct hoewel ik een erg direct persoon kan zijn. Mijn voorkeur is direct zijn en geen lange verhalen er omheen zodat de boodschap deels verloren gaat.

Succes met filmen en vergeet niet dat ik van morgen t/m dinsdag ruw geschat even 4400 kilometer (slapen in Valencia ivm combi bezoek aan Joost) weg trap om rally te kijken en hopelijk nog wat te filmen. Je bent niet de enige, je bent niet alleen. :wink:
mantaboy

Filmpje

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo okt 19, 2011 12:08

@ JP: no hard feelings en succes in Spanje. Mooi avontuur. Dit jaar is voor mij vooral een jaar van experimenteren met monteren en wennen aan een nieuwe Full HD camera. Ik heb de neiging om steeds kritischer te zijn, wat leidt tot kortere filmpjes. Het risico is dan dat veel rijders geen aandacht meer krijgen omdat ze geen spectakel bieden. Ook jammer. Ben er nog niet helemaal uit en plaats daaom af en toe wat ouder materiaal. En uiteraard om de volgende rally op de kaart te zetten.
Muchos plezieros.
BasJBuitendijk

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia