Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Boefke schreef:Denk dat er nog wel veel meer mensen last van hem hebben gehad!
Heb er zelf ook een ronde achter gezeten,dat ik er niet langs kon van het geslinger...Gewoon gevaarlijk.Kan jarno zijn reactie goed begrijpen!
Boefke schreef:Denk dat er nog wel veel meer mensen last van hem hebben gehad!
Heb er zelf ook een ronde achter gezeten,dat ik er niet langs kon van het geslinger...Gewoon gevaarlijk.Kan jarno zijn reactie goed begrijpen!

RallyCorsa schreef:Wij hadden ook last van deze Corvette. We keken wel uit om hem te passeren want hij ging van de ene naar de andere kant toe op de weg.
V.D.G Rally team schreef:RallyCorsa schreef:Wij hadden ook last van deze Corvette. We keken wel uit om hem te passeren want hij ging van de ene naar de andere kant toe op de weg.
Zoo'n auto is leuk als 0 of sluit wagen niet om deel te nemen met andere rijders. Niet dat het een super auto is , alleen wat er al gezegd word hij gaat van links naar rechts.
OPEL RALLY schreef:V.D.G Rally team schreef:RallyCorsa schreef:Wij hadden ook last van deze Corvette. We keken wel uit om hem te passeren want hij ging van de ene naar de andere kant toe op de weg.
Zoo'n auto is leuk als 0 of sluit wagen niet om deel te nemen met andere rijders. Niet dat het een super auto is , alleen wat er al gezegd word hij gaat van links naar rechts.
Idd mee eens en aangezien je hem ook eens in het jaar ziet lijkt me zo een optie beter, alhoewel hoe zou een wevers of kuipers op zo een reageren al ze m als 0 wagen tegenkomen??
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast