Rally filmpjes

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JoostS » wo dec 24, 2008 22:02

gschutten schreef:Een mooi filmpje uit Oostenrijk, een compilatie van een equippe rijdend in een M3 E30 ( met een "nat" momentje)

http://nl.youtube.com/watch?v=0AQL2WNBwJo

Gaaf! Zeker dat stuk in die sneeuw! Echt heel mooi.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor manmag » wo dec 24, 2008 22:44

[edit:Holkers]
5de keer in zeer korte tijd...
[/edit]
Laatst bijgewerkt door manmag op wo dec 24, 2008 22:46, in totaal 1 keer bewerkt.
manmag

Re: foutje Solberg ?

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo dec 24, 2008 22:46

manmag schreef:http://www.youtube.com/watch?v=CLKnliJC9RU

Ik denk dat je de afgelopen week de 10e al wel bent. Even een paar pagina's teruglezen voor je iets post werkt wellicht?
Ton Van Spanje

Berichtdoor timo » wo dec 24, 2008 22:47

leuk zo'n filmpje alleen jammer dat die er voor de 5e keer in 2 weken opstaat
timo

Berichtdoor antoine » do dec 25, 2008 8:25

Pruttel schreef:Hier ook nog een filmpje, let op 't de clio aan 't eind, roooooken! 8)

http://nl.youtube.com/watch?v=iMOpkU2AQR8

Lijkt wel een brandblus systeem war afgaat, of zal het een gesprongen waterleiding zijn? :?
antoine

Berichtdoor Cinq-Power » do dec 25, 2008 14:45

stefan van houten schreef:Voor kuipers was het de eerste keer, en daarbij komt ook nog dat hij daar kwam om te leren. Debackere streed voor het kampioenschap.
Wat ik niet snap ,is dat belgen altijd zelf zeggen dat de rijders die voor de eerste keer in een bepaalde belgische wedstrijd rijden dat die geen goede tijden draaien. En dan zeg jij dat we de tijden maar eens moeten vergelijken tussen Kuipers en Debackere. Het is toch logisch dat Debackere snellere tijden draait, zij rijdt ergens voor en kuipers gaat niet onnodig zijn WRC beschadigen. :?

Er was toch ook een belg die zei dat hij wel wist waar hij kon snijden en de nederlanders niet?

Weet niet waar het filmpje staat, maar er is een filmpje van die wedstrijd dat Wevers vol door een weiland duikt om een belg in te halen.
Is van dit jaar.
Cinq-Power

Berichtdoor hans van altena » do dec 25, 2008 15:35

In de Belgische rally's is er EEN groot probleem
en dat is het verkennen.
Insiders geven zelf aan dat dit het grootste obstakel is voor
de af te geven vergunningen.
Zeven, acht , of meerdere keren over een proef gaan is normaal.
Navigator gaat werken als geheugensteuntje voor de rijder die zo
ongeveer met zijn ogen dicht de proef kan rijden.
Zodoende kun je als "Hollander"met meestal twee ritten over de proeven het wel vergeten om gelijkwaardige wagens bij te houden !
"Geheime"proeven hebben nooit bestaan en zullen ook nooit bestaan.
hans van altena

Berichtdoor lunteraan » do dec 25, 2008 16:52

Cinq-Power schreef:
stefan van houten schreef:Voor kuipers was het de eerste keer, en daarbij komt ook nog dat hij daar kwam om te leren. Debackere streed voor het kampioenschap.
Wat ik niet snap ,is dat belgen altijd zelf zeggen dat de rijders die voor de eerste keer in een bepaalde belgische wedstrijd rijden dat die geen goede tijden draaien. En dan zeg jij dat we de tijden maar eens moeten vergelijken tussen Kuipers en Debackere. Het is toch logisch dat Debackere snellere tijden draait, zij rijdt ergens voor en kuipers gaat niet onnodig zijn WRC beschadigen. :?

Er was toch ook een belg die zei dat hij wel wist waar hij kon snijden en de nederlanders niet?

Weet niet waar het filmpje staat, maar er is een filmpje van die wedstrijd dat Wevers vol door een weiland duikt om een belg in te halen.
Is van dit jaar.

dat is een filmpje van de sezoensrally dit jaar waar kuipers sr vele fouten maakten
Michel Hendriksen
]
lunteraan

Berichtdoor Robert_ » do dec 25, 2008 18:36

Cinq-Power schreef:Weet niet waar het filmpje staat, maar er is een filmpje van die wedstrijd dat Wevers vol door een weiland duikt om een belg in te halen.
Is van dit jaar.

Ik weet het wel! :wink: Onderstaande link --> galerij --> videos 2008 --> Sezoensrally

Is hem overigens niet gelukt om Deferm (met een lekke band) daar in te halen.

Vergelijking tussen Debackere en Kuipers draait uiteindelijk toch weer uit op die kansloze discussie. Laat de beste man toch lekker zijn rondjes rijden... Al die afgunst t.o.v. de rijke Nederlanders is toch nergens voor nodig?
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Collin » do dec 25, 2008 23:58

Neemt niet weg dat Debackere ook aardig door kan trappen.

Ze zou toch wel eens voor een verrassing kunnen zorgen door aardig wat auto's achter zich te laten in Nederland (m.u.v. bijvoorbeeld Wevers en van Eldik dan)
Collin

Berichtdoor stefan van houten » vr dec 26, 2008 1:11

Collin schreef:Neemt niet weg dat Debackere ook aardig door kan trappen.

Ze zou toch wel eens voor een verrassing kunnen zorgen door aardig wat auto's achter zich te laten in Nederland (m.u.v. bijvoorbeeld Wevers en van Eldik dan)

Debackere is een goed coureur, dat heeft ze nu wel bewezen.

Maar om 2 mensen met elkaar te vergelijken die met verschillende doelen rijden en de 1 die meer ervaring heeft dan de ander, dan lijkt me dat niet echt een goede vergelijking.
stefan van houten

Berichtdoor TWENGELTJE » vr dec 26, 2008 10:25

Arfman schreef:Als ik zoveel geld had als Kuipers zou ik ook de dikste rallyauto huren/kopen die er te huur/koop is. Ik zou me dan helemaal de ballen uit de broek lachen om de reacties hier; sterker nog: ik zou expres een Belgische wedstrijd gaan rijden in alleen de eerste versnelling :lol:

Laat die man lekker, hij kan heus een potje sturen in een echte rallyauto, voorlopig komen de meesten hier (incluis mezelf) niet verder dan een racestuurtje achter de PC of een modale gezinsbak waarvan af en toe de handrem wordt aangetrokken, ondertussen "Colin McRae!" roepend. Of vertel ik nu teveel over mezelf? :P

Oh ben jij die g.. hier in almelo :lol: :lol:
TWENGELTJE

Berichtdoor r199 » vr dec 26, 2008 11:09

http://www.youtube.com/watch?v=UXhLE2Gw0ME

mooi gemaakt filmpje is niet helemaal echt rally maar bied wel een kijkje in de keuken van het Kamazmaster team met gaafe race beelden
r199

Berichtdoor JoostS » vr dec 26, 2008 13:38

Robert_ schreef:Vergelijking tussen Debackere en Kuipers draait uiteindelijk toch weer uit op die kansloze discussie. Laat de beste man toch lekker zijn rondjes rijden... Al die afgunst t.o.v. de rijke Nederlanders is toch nergens voor nodig?

Ik heb trouwens geen stopwatch bij me, maar volgens mij is Kuipers alsnog 2 seconde sneller bij die paal aan de buitenkant dan Debackere.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor David Westenbrink » vr dec 26, 2008 14:51

Arfman schreef:
TWENGELTJE schreef:Oh ben jij die g.. hier in almelo :lol: :lol:

Ik heb 1 keer op een bevroren parkeerterrein de handrem aangetrokken van m'n 323F .. opzich een goed idee, ware het niet dat m'n vriendin naast me zat. Laat me je 1 tip geven: doe dat niet als je vrouw/vriendin in de auto zit :lol:

Juist wel! Weet je gelijk wat je in huis hebt gehaald :twisted:
David Westenbrink

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia