Rally filmpjes

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor EvoV6 » do jan 19, 2006 22:39

Zag een paar gave filmpjes van Galli, waar hij laat zien hoe ebijv. een Evo de bocht om moet!! Erg gaaf!!

http://www.gigigalli.com/video_gb.htm
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor gta » do jan 19, 2006 22:53

echt super die finland test video van Super Galli :lol: kijk ook eens op www.maxxrally.hu voor mooie VW foto's en Filmpjes.
tevens hier nog wat mooie crash filmpjes.
crash video Skoda Octavia WRC: http://www.duen.hu/kepek/video/DuEnMovi ... y_Gy12.wmv
Crash VW Polo S 1600(hungaria VW team) http://www.duen.hu/kepek/video/DuEnMovi ... 5_Gy11.wmv
Crash Suzuki Ignis S 1600:
http://www.duen.hu/kepek/video/DuEnMovi ... 05_Gy4.wmv
en mischien iets voor nederland een LADA VFTS Cup !!! die zijn snel !!
http://www.duen.hu/kepek/video/DuEnMovi ... 005DVD.wmv
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42

Berichtdoor Jan » vr jan 20, 2006 11:05

Filmpjes van Galli zijn top, vooral die 3e waar hij hem voor de hairpin bijna verliest :D

En die crash van de Octavia :shock: Heftig...
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor StevenK » vr jan 20, 2006 11:20

gta schreef:tevens hier nog wat mooie crash filmpjes.

Ik snap niet wat iemand die bij/met een preparateur werkt nu mooi vindt aan crash-filmpjes. Da's net zoiets als een liefhebber van mooie vrouwen die de flodder- & tokkie-editie van de Playboy leest...
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Jan » vr jan 20, 2006 11:45

StevenK schreef:
gta schreef:tevens hier nog wat mooie crash filmpjes.

Ik snap niet wat iemand die bij/met een preparateur werkt nu mooi vindt aan crash-filmpjes. Da's net zoiets als een liefhebber van mooie vrouwen die de flodder- & tokkie-editie van de Playboy leest...


Ieder zijn eigen smaak zal ik maar zeggen :D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor gta » vr jan 20, 2006 12:05

iedereen wil toch spectakel zien of komen jullie altijd naar een rally kijken en hopen dat er niets gebeurt !! kom op wees eens eerlijk.
en ik werk al sinds 1985 in de autosport dus ik heb alles ondertussen wel al gezien ( dus een mooie crash hoort er nu eenmaal bij ).
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42

Berichtdoor StevenK » vr jan 20, 2006 12:09

gta schreef:iedereen wil toch spectakel zien of komen jullie altijd naar een rally kijken en hopen dat er niets gebeurt !! kom op wees eens eerlijk.
en ik werk al sinds 1985 in de autosport dus ik heb alles ondertussen wel al gezien ( dus een mooie crash hoort er nu eenmaal bij ).

Een crash hoort erbij en er is genoeg publiek dat staat te juichen bij een crash. Maar dat maakt nog niet dat ik 't leuk vind.

Elke crash die ik zie doet mij pijn. En nog niet eens omdat ik zelf ook wel eens wat mee heb gemaakt, maar omdat ik denk aan wat de inzittenden op dat moment meemaken, aan de kosten waar ze mee geconfronteerd zullen worden...
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor briljant » vr jan 20, 2006 12:13

StevenK schreef:
gta schreef:iedereen wil toch spectakel zien of komen jullie altijd naar een rally kijken en hopen dat er niets gebeurt !! kom op wees eens eerlijk.
en ik werk al sinds 1985 in de autosport dus ik heb alles ondertussen wel al gezien ( dus een mooie crash hoort er nu eenmaal bij ).

Een crash hoort erbij en er is genoeg publiek dat staat te juichen bij een crash. Maar dat maakt nog niet dat ik 't leuk vind.

Elke crash die ik zie doet mij pijn. En nog niet eens omdat ik zelf ook wel eens wat mee heb gemaakt, maar omdat ik denk aan wat de inzittenden op dat moment meemaken, aan de kosten waar ze mee geconfronteerd zullen worden...


Ik ben het volkomen met je eens Steven.
Een mooie crash bestaat niet!!
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Werner » vr jan 20, 2006 12:19

Het mooiste vind ik altijd als je denkt dat er een crash komt, maar de bestuurder weet de auto nog net te beheersen. Voor de rest heb ik met crashes wat heel veel mensen denk ik hebben, ook als er een ongeluk op straat is ofzo; ik vind het niet leuk, maar als het gebeurt wil ik het toch zien....
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor briljant » vr jan 20, 2006 12:22

Werner schreef:Het mooiste vind ik altijd als je denkt dat er een crash komt, maar de bestuurder weet de auto nog net te beheersen.

Precies een bijna crash kon wel mooi zijn.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor gta » vr jan 20, 2006 12:50

ok ik begrijp het wel, wat vinden jullie dan van de Lada cup video? of is dat ook te extreem voor nederland ?
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42

Crash

Berichtdoor Humphrey » vr jan 20, 2006 12:54

Harde crashes doen pijn aan je ogen.
Je ziet wellicht een hobby verwoest worden.
Een rijder die met nog meer opoffering van middelen weer aan de start wil komen.
Maar het fascineert. Op één of andere manier.

En daarbij: de beelden analyseren op de manier van 'wat ging daar fout?' kán leerzaam zijn.

Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Berichtdoor Holkers » vr jan 20, 2006 12:55

Zolang er geen gewonden bij vallen kan ik best wel naar een crash-video kijken.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor gta » vr jan 20, 2006 13:12

nu ben ik nog wel menselijk genoeg om nooit een crash film waar gewonden in voorkomen te plaatsen of 'leuk'te vinden.
ik heb in mijn loopbaan al veel crashes meegemaakt (ook zelf met tests etc ) en je bent altijd blij dat als alles weer tot rust is gekomen dat je er weer heel uitstapt. Tegenwoordig rijden de wrc rijders alles of niets proeven en de risico's zijn zeer hoog dat er iets kan gebeuren.
( kijk maar naar Loeb in Australie, even concentratie weg en ..game over).
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42

Berichtdoor Holkers » vr jan 20, 2006 13:32

gta schreef:nu ben ik nog wel menselijk genoeg om nooit een crash film waar gewonden in voorkomen te plaatsen of 'leuk'te vinden.


Had ook niets anders verwacht ;)
Bedoelde het meer in het algemeen, hoeveel mensen kijken er Formule 1, vinden het saai totdat er 1 recht de bandenstapel ingaat. Ik kijk ook naar die filmpjes omdat ik ze wel grappig vind. Natuurlijk niet voor de rijder/team.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten