Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor NVH » wo okt 05, 2011 11:34

En ten slotte altijd : Enne blijf vooral de dingen doen zoals je denkt dat je ze goed doet hé Frank !!
NVH

Berichtdoor hans van altena » wo okt 05, 2011 19:36

NVH schreef:En ten slotte altijd : Enne blijf vooral de dingen doen zoals je denkt dat je ze goed doet hé Frank !!

Laten we wel zijn ; IEDEREEN is te koop ! :shock:
Maar ga dit dan niet op TV publiekelijk voor jezelf bekend maken ! :lol: :lol:
Een beetje "subtieler" kan ook , bovendien krijg je dan niet zoveel reaktie's op je doen en laten als na deze commercial c.q. uitzending . :?

[edit:Holkers]Moeilijk he, quoten ;)[/edit]
hans van altena

Berichtdoor Bartrallyfan » wo okt 05, 2011 19:36

:D :D :D
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor David Westenbrink » wo okt 05, 2011 20:15

Er zal wel een reden voor zijn dat Frank het zo in beeld brengt dus eea ligt ook aan de geldschieters... Frank doet ook hoe hij denkt dat hij het goed doet ;)

Waarschijnlijk hebben ze zelf vast met een enorme koker achter de TV gezeten. Mag ook wel voor dat geld ;-) Alleen beetje jammer van het ontbrekende hoogtepunt denk ik dan...

Mooi voor ze toch, lekker laten gaan.

Wat zeuren we nou hier... Wij hebben toch skaap, rallymedia, etc. Geen gelul, geen reclame, alleen beetje lange intro's af en toe :-p
David Westenbrink

Berichtdoor erikjan » wo okt 05, 2011 20:19

en zelfs de landelijke media helpen mee af en toe (...)
erikjan

Berichtdoor hans van altena » wo okt 05, 2011 21:06

David Westenbrink schreef:Er zal wel een reden voor zijn dat Frank het zo in beeld brengt dus eea ligt ook aan de geldschieters... Frank doet ook hoe hij denkt dat hij het goed doet ;)

Waarschijnlijk hebben ze zelf vast met een enorme koker achter de TV gezeten. Mag ook wel voor dat geld ;-) Alleen beetje jammer van het ontbrekende hoogtepunt denk ik dan...

Sorry ; ik kijk naar de TV voor het nieuws , NIET voor de reklame !
hans van altena

Berichtdoor David Westenbrink » wo okt 05, 2011 21:16

hans van altena schreef:
David Westenbrink schreef:Er zal wel een reden voor zijn dat Frank het zo in beeld brengt dus eea ligt ook aan de geldschieters... Frank doet ook hoe hij denkt dat hij het goed doet ;)

Sorry ; ik kijk naar de TV voor het nieuws , NIET voor de reklame !

Kijk jij nog TV? Das oude media :)
David Westenbrink

Berichtdoor Armand » wo okt 05, 2011 21:24

En jullie denken dat de NOS niet betaald krijgt voor het uitzenden van bepaalde sporten. Dan heb je toch wel een redelijk pak boter op je hoofd.
Kom op zeg. Denk je dat er iemand zit te wachten op een korfbalwedstrijd tussen schubbekut en beffendam. Its al payd for...

Kuijpers is vijfde geworden. Knap ik doe het hem niet na, maar ik meen me te herinneren dat we twee knapen hebben die in een WRC wedstrijd hoger zijn geeindigd, al was dat in een lagere klasse. Niets van gezien op de NOS.

Verhoeven bashen is vanaf hier natuurlijk gemakkelijk en mijn tenen trekken ook krom af en toe. Kom dan eens met een goed alternatief... Ik denk dat menigeen snel de handoek in de ring zal gooien.
Armand

Berichtdoor David Westenbrink » wo okt 05, 2011 21:31

Armand schreef:een korfbalwedstrijd tussen schubbekut en beffendam.

Daar hebben we dumpert voor :)
David Westenbrink

Berichtdoor hans van altena » wo okt 05, 2011 21:54

Of het nu "Kareltje Hut is, samen met met Beppie Bef ! , is die 5e ALGEMEEN worden in een WK Rally ,: ik wil INFO hebben van de sportzenders ! Noem je zelf dan geen rally-sport zender !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak dan een reklame-info , met een verwijzing naar ECHTE info !!!!!
Wat er nu getoond wordt , is qua info zwaar ....ut , om met mijn voorgangers in een lijn te blijven ! :( :( :( :(
hans van altena

Berichtdoor David Westenbrink » wo okt 05, 2011 22:04

hans van altena schreef:Of het nu "Kareltje Hut is, samen met met Beppie Bef ! , is die 5e ALGEMEEN worden in een WK Rally ,: ik wil INFO hebben van de sportzenders ! Noem je zelf dan geen rally-sport zender !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak dan een reklame-info , met een verwijzing naar ECHTE info !!!!!
Wat er nu getoond wordt , is qua info zwaar ....ut , om met mijn voorgangers in een lijn te blijven ! :( :( :( :(

K
David Westenbrink

Berichtdoor erikjan » wo okt 05, 2011 22:12

juist ja, ik ben benieuwd hoe het bij de eerstevolgende WK wedstrijd gaat met RR icm Kuipers jr.

;-)
erikjan

Berichtdoor briljant » wo okt 05, 2011 22:37

naar wat ik begrepen heb zijn sommige sponsoren van RR ook niet blij met de laatste aflevering. :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor TWENGELTJE » do okt 06, 2011 6:01

briljant schreef:naar wat ik begrepen heb zijn sommige sponsoren van RR ook niet blij met de laatste aflevering. :roll:

Dan kan hij er zondag ook iets minder oplezen en eerder aan het goede verhaal beginnen ( of er is niets meer over 8) )
TWENGELTJE

Berichtdoor ZZR Fan » do okt 06, 2011 19:22

Armand schreef:En jullie denken dat de NOS niet betaald krijgt voor het uitzenden van bepaalde sporten. Dan heb je toch wel een redelijk pak boter op je hoofd.
Kom op zeg. Denk je dat er iemand zit te wachten op een korfbalwedstrijd tussen schubbekut en beffendam. Its al payd for...

Kuijpers is vijfde geworden. Knap ik doe het hem niet na, maar ik meen me te herinneren dat we twee knapen hebben die in een WRC wedstrijd hoger zijn geeindigd, al was dat in een lagere klasse. Niets van gezien op de NOS.

Verhoeven bashen is vanaf hier natuurlijk gemakkelijk en mijn tenen trekken ook krom af en toe. Kom dan eens met een goed alternatief... Ik denk dat menigeen snel de handoek in de ring zal gooien.

Daar zeg je het precies goed. Lagere klasse. Dus totaal niet interessant.
Afbeelding
ZZR Fan

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia