Maargoed, ik heb daar verder ook geen problemen mee
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
adsmits schreef:Net rally report gezien, goed voor de sport dat we een programma op TV hebben. Maar hebben wij nou wel of niet meegedaan, zijn we achtste algemeen eerste groep H en eerste in het nationaal nederlands kampioenschap geworden of vergis ik me en was het gewoon een droom.
Ad Smits.
MartijnS schreef:Kijk de uitzendingen van Bocholt en Wallonie nog maar eens terug. Ik zie alleen maar WRC's, top Groep N en S2000's. Max 15 a 20 verschillende auto's, Bocholt nog geen 10 verschillende in beeld denk ik. Dan houdt het echt op.
Maargoed, ik heb daar verder ook geen problemen mee
Waar ik me meer over stoor is: de legaal gejatte beelden van You Tube...ik herkende toch vrij veel beelden van 206?waar het watermerk is weggepoetst.(foutjes bij de boom. Ik weet het, het is blijkbaar legaal maar had het beter gevonden dat de filmer met naam en toenaam in de aftiteling stond (eer wie eer toekomt) Nu staat er bron:youtube.
Sponsor schreef:Waar ik me meer over stoor is: de legaal gejatte beelden van You Tube. (...) Ik weet het, het is blijkbaar legaal maar had het beter gevonden dat de filmer met naam en toenaam in de aftiteling stond (eer wie eer toekomt) Nu staat er bron:youtube.
Sponsor schreef:Waar ik me meer over stoor is: de legaal gejatte beelden van You Tube...ik herkende toch vrij veel beelden van 206?waar het watermerk is weggepoetst.(foutjes bij de boom.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten