Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ferry bakker » do feb 10, 2011 15:09

Mazzo schreef:
Jeffrey schreef:ik weet niet of hij al eerder is gepost maar ik keek vanochtend het TV programma van Erik Hulzebosch op RTVoost, ''hier hulzebosch'' en toen schoot ineens Dennis kuipers door mijn beeld heen: hier de link, http://www.rtvoost.nl/permalink.aspx?ty ... &id=192827 (het is aflevering 2 van ''Hier Hulzebosch)

(begin vanaf 7e minuut)


Mooi dat ze bij de Subaru staan en niet bij de fiesta WRC....


Je ziet wel in dit filmpje dat het wel behelpen is bij Ipatec, oude bende, vies, totaal geen budget :wink:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor JoostS » do feb 10, 2011 16:34

:lol:

Leuk stukje!
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor EvoV6 » do feb 10, 2011 18:10

Mooi stukje! Leuk om ff te zien.

Maar staan die auto's niet gewoon ergens bij een autodealer of iets ter "show"? Als ik die locatie en showroom zo zie?
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor romar » do feb 10, 2011 18:13

Nou wat anders.


Waar is in hemelsnaam het wrc te volgen op televisie!

Heb nog geen ideee!! errug!
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Sjeik1981 » do feb 10, 2011 18:47

MotorsTV
Straks omstreeks 19.10 voorbeschouwing op Zweden
En dan vrijdag/zaterdag/zondag omstreeks 22.15 a 22.20 samenvatting van ongeveer 50 minuten van de dag, waarbij op de dag nog wel enkele keer wordt herhaald.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor briljant » do feb 10, 2011 18:56

Maar bij CanalDigital alleen in combinatie te verkrijgen als porno pakket.
Sorry het Entertainment-pakket of het nog duurdere top-pakket
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor TurboCharged » do feb 10, 2011 19:05

in dat filmpje van rtv oost @ 11:18 Zou dat de prive collectie van rene zijn ??
Racing and Rallying is like sex, All men think their good at it :lol:

Turbo Lag: the number of seconds your opponent thinks he's winning :twisted:
Avatar gebruiker
TurboCharged
 
Berichten: 147
Geregistreerd: ma sep 13, 2010 21:59
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Leo » do feb 10, 2011 19:12

ferry bakker schreef:
Mazzo schreef:
Jeffrey schreef:ik weet niet of hij al eerder is gepost maar ik keek vanochtend het TV programma van Erik Hulzebosch op RTVoost, ''hier hulzebosch'' en toen schoot ineens Dennis kuipers door mijn beeld heen: hier de link, http://www.rtvoost.nl/permalink.aspx?ty ... &id=192827 (het is aflevering 2 van ''Hier Hulzebosch)

(begin vanaf 7e minuut)


Mooi dat ze bij de Subaru staan en niet bij de fiesta WRC....


Je ziet wel in dit filmpje dat het wel behelpen is bij Ipatec, oude bende, vies, totaal geen budget :wink:


Inderdaad, er is niet iets wat ze niet hebben.
leuk programma trouwens.
Avatar gebruiker
Leo
 
Berichten: 394
Geregistreerd: za mei 27, 2006 23:01
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor topsport » do feb 10, 2011 19:44

Wat een mooie snoepwinkel..... 8)
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor TWENGELTJE » do feb 10, 2011 19:57

EvoV6 schreef:Mooi stukje! Leuk om ff te zien.

Maar staan die auto's niet gewoon ergens bij een autodealer of iets ter "show"? Als ik die locatie en showroom zo zie?


Het pand van ipatec is een ``oude`` garage waar zij het hoofdkwartier hebben en de auto`s staan in de showroom met sterk verduisterd glas(folie)
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor romar » do feb 10, 2011 20:08

Sjeik1981 schreef:MotorsTV
Straks omstreeks 19.10 voorbeschouwing op Zweden
En dan vrijdag/zaterdag/zondag omstreeks 22.15 a 22.20 samenvatting van ongeveer 50 minuten van de dag, waarbij op de dag nog wel enkele keer wordt herhaald.



Owowow, wat balen weer, heb ik net upc pakket (royaal) en nou mis ik dus motors tv en nog enkele zenders,

Net DE zenders waarom ik dat pakket neem :evil: :twisted: :evil: :twisted:!!

Maar die komen van de zomer pas hier binnen

Echt balen dus!!
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Ascona » do feb 10, 2011 20:09

romar schreef:Nou wat anders.


Waar is in hemelsnaam het wrc te volgen op televisie!

Heb nog geen ideee!! errug!


hier klik is een overzicht te vinden. S4C is bijvoorbeeld vrij op de schotel te onvangen. Dat is de tv zender uit Wales. Je verstaat er alleen niks van :lol:
In het programma overzicht kan ik echter de rally van zweden niet terugvinden.
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor romar » do feb 10, 2011 20:10

briljant schreef:Maar bij CanalDigital alleen in combinatie te verkrijgen als porno pakket.
Sorry het Entertainment-pakket of het nog duurdere top-pakket


Neem je toch gwoon dat porno pakket! :D :D
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor romar » do feb 10, 2011 20:14

Thanks Mr. Willems


Pan Europe Eurosport www.eurosport.com '
Motors TV www.motorstv.com



Maar hier staat ook eurosport bij, die vat ik dan nog even niet...
Zullen misschien kleine samenvattingen zijn ofzo..

Groeten
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Ascona » do feb 10, 2011 20:33

Zat ik ook al naar te kijken. Afgelopen jaar zond Eurosport wel stukjes uit in "motorsports weekend" op de zondagavond.
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast