Mazzo schreef:Jeffrey schreef:ik weet niet of hij al eerder is gepost maar ik keek vanochtend het TV programma van Erik Hulzebosch op RTVoost, ''hier hulzebosch'' en toen schoot ineens Dennis kuipers door mijn beeld heen: hier de link, http://www.rtvoost.nl/permalink.aspx?ty ... &id=192827 (het is aflevering 2 van ''Hier Hulzebosch)
(begin vanaf 7e minuut)
Mooi dat ze bij de Subaru staan en niet bij de fiesta WRC....
Je ziet wel in dit filmpje dat het wel behelpen is bij Ipatec, oude bende, vies, totaal geen budget
