Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ferry bakker » ma nov 15, 2010 15:31

Hans Weijs vanavond Live bij TV Gelderland bij Sparren

text tv Gelderland:

Verder vanavond bij sparren een reportage over rallyrijder Hans Weijs jr. die onlangs de wereldtitel op een haar na miste.


ik denk om 20,00 uur :?:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor romar » ma nov 15, 2010 16:08

Zat net ff te kijken op de teletekst van tv gelderland,

Uitzending Sparren begint om 18.20, daarna elk uur nog een x dus denk dat dat de herhaling steeds is...

Ik ga kijken!
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor official No. 27768 » vr dec 10, 2010 15:24

Stel dat je (Nederlandse) rally op een andere zender kan krijgen door goed te lobbyen, zou je daar niks voor kunnen krijgen?
Zeker nu Peter v. Merksteijn WK gaat rijden en we een sprint op Zandvoort hebben.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor mmrizio » vr dec 10, 2010 16:21

Zou deelname van Peter Jr. en Dennis voldoende zijn om het Jos Verstappen effect in de rallysport te ontketenen?

Een andere zender? Lijkt me niet nodig, RTL7 lijkt me de zender die de doelgroep het gemakkelijkst kan vinden.
Een ander programma? Hmm, kritiek geven is gemakkelijk, volgens mij is RR lang zo slecht nog niet.
Meer zendtijd? Jaaaaaaaaaaa!
Betere uitzendmomenten? Jaaaaaa!

Het is nog redelijk vroeg, de MonteCarlo moet ook nog komen voor extra reclame voor de rallysport op Eurosport. Hopelijk maakt dit het gemakkelijker voor Hans Jr en Kevin om budget te sprokkelen om ook een aansprekend programma bij elkaar te sparen. Peter en Dennis zullen er hard genoeg voor gewerkt hebben, ik denk niet dat ze de sponsorvijver leeg hebben hoeven vissen om hun droom te realiseren.

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Berichtdoor WRC fan » vr dec 10, 2010 16:25

Ik ben benieuwd hoe de auto er uit gaat zien. Van Dennis kunnen we wel verwachten dat zijn auto in de zelfde kleurstelling als afgelopen seizoen. Maar van Peter heb ik geen idee.
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

Berichtdoor Mazzo » vr dec 10, 2010 16:35

WRC fan schreef:Ik ben benieuwd hoe de auto er uit gaat zien. Van Dennis kunnen we wel verwachten dat zijn auto in de zelfde kleurstelling als afgelopen seizoen. Maar van Peter heb ik geen idee.


Waarschijnlijk in de Citroen Junior kleuren
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor WRC fan » vr dec 10, 2010 16:48

Maar hij neemt toch zelf zijn geld mee. Ogier en Sordo stonden afgelopen seizoen onder contract bij Citroën. Raikkonen had dezelfde sponsor dus daardoor veranderde er ook niet zo heel veel aan de kleurstelling. Maar het lijkt mij niet dat Van Merkensteijn ook in die kleuren zal starten.
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

Berichtdoor Sjeik1981 » vr dec 10, 2010 19:08

Denk dat Senior eigen kleuren zal hebben, met wss beetje Bribus achtigs op de auto.
Maar Junior zal mogelijk toch wel in de junior kleuren komen, ben alleen benieuwd wie zijn teamgeno(o)(ten) gaan of gaat worden.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor erikjan » vr dec 10, 2010 20:59

TV Oost had vanavond een interview met JvM jr in de nieuwsuitzending, compleet met actiebeelden van de DS3WRC...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor fordmeister » vr dec 10, 2010 21:23

ik ben benieuwd van raikonene gaat doen??
Avatar gebruiker
fordmeister
 
Berichten: 15
Geregistreerd: di sep 14, 2010 18:59
Woonplaats: bredevoort

Berichtdoor erikjan » vr dec 10, 2010 22:00

die gaat vast een Evo huren bij VM in Hengelo ;-)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor richardhammers » wo jan 05, 2011 15:01

Vanavond op RTV Oost in het programma En Dan Nog Even Dit, Dennis Kuipers te gast over het wereldkampioenschap rally waar aan hij deelneemt in 2011 met de Ford Fiesta WRC!

Uitzending 17.20uur
herhaling om 18.20/19.20/20.20uur
richardhammers
 
Berichten: 89
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 21:23
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor leor888 » za feb 05, 2011 11:37

vandaag weer live beelden vanuit de sneeuwrally in Sandvik. (omgeving Gävle, midden/oost Zweden)

http://www.ramonarallying.com/
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor Jeffrey » do feb 10, 2011 12:13

ik weet niet of hij al eerder is gepost maar ik keek vanochtend het TV programma van Erik Hulzebosch op RTVoost, ''hier hulzebosch'' en toen schoot ineens Dennis kuipers door mijn beeld heen: hier de link, http://www.rtvoost.nl/permalink.aspx?ty ... &id=192827 (het is aflevering 2 van ''Hier Hulzebosch)

(begin vanaf 7e minuut)
Jeffrey
 
Berichten: 322
Geregistreerd: do sep 13, 2007 12:42
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Mazzo » do feb 10, 2011 14:08

Jeffrey schreef:ik weet niet of hij al eerder is gepost maar ik keek vanochtend het TV programma van Erik Hulzebosch op RTVoost, ''hier hulzebosch'' en toen schoot ineens Dennis kuipers door mijn beeld heen: hier de link, http://www.rtvoost.nl/permalink.aspx?ty ... &id=192827 (het is aflevering 2 van ''Hier Hulzebosch)

(begin vanaf 7e minuut)


Mooi dat ze bij de Subaru staan en niet bij de fiesta WRC....
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast