Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Leo » do nov 11, 2010 18:05

riesjaar schreef:Is het misschien een goed idee dat we allemaal een e-mail
sturen naar Eurosport om te vragen of dat ze het WRC
het volgend seizoen weer terug willen uitzenden, dan ook
weer als voor eerdere jaren, elke dag een verslag.

Het e-mailadres van de redactie is info@eurosport.com

Als we dit met een groot aantal doen dan hoop ik dat de WRC-Rally's
weer uitgezonden worden. Ik heb ze dit jaar wel gemist


Goed idee, maar dat zal niet zomaar gaan.
Het gaat om geld, veel geld wat ze moeten betalen.
en motors.tv heeft de rechten.
maar kunnen het altijd proberen.
Avatar gebruiker
Leo
 
Berichten: 394
Geregistreerd: za mei 27, 2006 23:01
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor EvoV6 » do nov 11, 2010 22:56

Wat dacht je van de MotoGP dan?? Ook nergens meer te zien op TV, ook al zo'n belachelijke keuze....

Tja ik heb t plus pakket genomen oa voor Motors tv... (grrrrrr)
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Leo » do nov 11, 2010 22:59

EvoV6 schreef:Wat dacht je van de MotoGP dan?? Ook nergens meer te zien op TV, ook al zo'n belachelijke keuze....

Tja ik heb t plus pakket genomen oa voor Motors tv... (grrrrrr)


BBC zend alles uit.
Avatar gebruiker
Leo
 
Berichten: 394
Geregistreerd: za mei 27, 2006 23:01
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor romar » do nov 11, 2010 23:08

Kan ik ook gewoon kijken :D
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Mazzo » vr nov 12, 2010 23:41

Net hele mooie plaatjes gezien van het JWRC in Spanje op MotorsTV... Mooie onboard beelden van het drama bij Hans in de C2.

Mooi programma Rally World.
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Henry » za nov 13, 2010 23:45

mark van eldik special nu op car channel
Avatar gebruiker
Henry
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 18:50
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor romar » zo nov 14, 2010 13:52

En toen was ik jaloers!!!!
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor stefan » zo nov 14, 2010 19:45

Henry schreef:mark van eldik special nu op car channel


is die uitzending ook te zien op een gemist-link :roll: ?
stefan
 
Berichten: 678
Geregistreerd: di okt 26, 2004 17:16
Woonplaats: Delden

Berichtdoor TurboCharged » zo nov 14, 2010 20:26

en toen was ik ook jaloers

heeft iemand die gemist link??
Avatar gebruiker
TurboCharged
 
Berichten: 147
Geregistreerd: ma sep 13, 2010 21:59
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Mazzo » zo nov 14, 2010 20:31

Was dat die special vanuit Tenerife??? Die is iedere week te zien.
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor redwitch100 » zo nov 14, 2010 21:18

wij hebben het ook gemist, wordt het nog herhaald misschien.
alvast bedankt voor de reactie

mvg ron
[/list]
redwitch100
 
Berichten: 179
Geregistreerd: di maart 10, 2009 14:15

Berichtdoor metisse » zo nov 14, 2010 21:46

redwitch100 schreef:wordt het nog herhaald misschien.

mvg ron



Net als de Zuiderzeerally, nog xxxxxx maal waarschijnlijk :shock:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor peugeot206GT » zo nov 14, 2010 22:19

Zat ik vanmiddag mooi Rally Report te kijken zie ik in eens beelden voor bij komen wat ik heb gefilmt. :D
Alleen jammer dat ze mijn 'logo' weg hebben gehaald (geknipt). :evil:
Het ging over het stukje dat Van Loon Herman Kobus aantikte.
http://www.youtube.com/watch?v=vG2-hHIpn-8
Bij 3.00 min.
Laatst bijgewerkt door peugeot206GT op ma nov 15, 2010 6:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
peugeot206GT
 
Berichten: 356
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 12:49
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor erikjan » zo nov 14, 2010 22:19

op MotorsTV was afgelopen weekend rondom de WK uitzending een fraaie uitzending over het WK van 1986, met groep B's in de RAC...

jeugdsentiment, met veel bekende namen...

(Andervang in een RS200 o.a.)

nooit geweten dat er in GB zoveel Metro's 6R4 rondreden in die tijd !
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor BeeCee » zo nov 14, 2010 23:15

erikjan schreef:op MotorsTV was afgelopen weekend rondom de WK uitzending een fraaie uitzending over het WK van 1986, met groep B's in de RAC...

jeugdsentiment, met veel bekende namen...

(Andervang in een RS200 o.a.)

nooit geweten dat er in GB zoveel Metro's 6R4 rondreden in die tijd !


Heb dit ook gekeken. Eerst dag 1 van Wales, vervolgens Group B en nog een uitzending over een Engelse Nationale Rally. Kwam mijn zaterdag middag goed door :D
Avatar gebruiker
BeeCee
 
Berichten: 91
Geregistreerd: do maart 06, 2003 16:19
Woonplaats: Spijkenisse

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast