Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Henry » zo sep 19, 2010 19:20

Sjeik1981 schreef:Over half uurtje rallyreport met beelden van gister.
Doet TV Oost ook nog wat?


http://www.rtvoost.nl/tv/default.aspx?uid=170585
Avatar gebruiker
Henry
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 18:50
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor heldern » zo sep 19, 2010 19:25

Iemand toevallig nog gehoord of de loh morgen wat uitzend ??


...
heldern
 
Berichten: 97
Geregistreerd: wo sep 17, 2008 20:07

Berichtdoor RallyAlmelo » ma sep 20, 2010 6:54

Ik moest gister naar de wedstrijd van Heracles tegen FC Twente, heb dus niet de aflevering van RTL Rally Report kunnen zien.

Heeft iemand een linkje van uitzendig gemist? (ik kan hem zo niet vinden.)
RallyAlmelo
 
Berichten: 41
Geregistreerd: za sep 13, 2008 12:55
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor RallyeRichard » ma sep 20, 2010 7:05

Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor Liza » ma sep 20, 2010 7:07

RallyAlmelo schreef:Ik moest gister naar de wedstrijd van Heracles tegen FC Twente, heb dus niet de aflevering van RTL Rally Report kunnen zien.

Heeft iemand een linkje van uitzendig gemist? (ik kan hem zo niet vinden.)


Linkje:
http://www.rtl.nl/components/sport/gran ... 11_a17.xml
Liza
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di aug 17, 2010 14:08
Woonplaats: Beekbergen

Berichtdoor ExTaxi » ma sep 20, 2010 7:08

Ik vond het een mooie uitzending van Frank en zijn mannen. Petje af voor het snelle montagewerk!!
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor RallyAlmelo » ma sep 20, 2010 15:50

Bedankt jongens!

Mooie uitzending :)
RallyAlmelo
 
Berichten: 41
Geregistreerd: za sep 13, 2008 12:55
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor ferry bakker » ma sep 20, 2010 15:57

zeker mooie uitzending, maar het blijft jammer dat we niet eens een bmw 325 zien of een colt of een manta ect ect er is meer dan de top 8 of 10
maar het gaat om het geld ik snap het.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor YLLAR » ma sep 20, 2010 17:27

Of de jongens met een 325i, colt, manta etc. etc. moeten zendtijd kopen

Ik meen dat Vink indertijd voor 3 min per aflevering voor de Dakar truck 50.000 euro op tafel moest leggen bij RTL
YLLAR
 
Berichten: 48
Geregistreerd: ma okt 12, 2009 19:16
Woonplaats: Stroe

Berichtdoor ferry bakker » ma sep 20, 2010 17:53

YLLAR schreef:Of de jongens met een 325i, colt, manta etc. etc. moeten zendtijd kopen

Ik meen dat Vink indertijd voor 3 min per aflevering voor de Dakar truck 50.000 euro op tafel moest leggen bij RTL


nou voor 50,000 doet de Frank echt alles wat jij wilt, echt alles :wink: nee het was 1350,00 per minuut
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor YLLAR » ma sep 20, 2010 18:49

15 afleveringen x 3 minuten x 1350 euro per minuut = ongeveer 60.000 euro

Dus zal het iets minder dan 3 minuten per aflevering geweest zijn
Laatst bijgewerkt door YLLAR op ma sep 20, 2010 20:27, in totaal 1 keer bewerkt.
YLLAR
 
Berichten: 48
Geregistreerd: ma okt 12, 2009 19:16
Woonplaats: Stroe

Berichtdoor Sjeik1981 » ma sep 20, 2010 19:41

Zondag toch nog een stukje, ik zou zegge.... ff 1500 euro met de BMW challenge en kadeng.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor Sjeik1981 » ma sep 20, 2010 19:51

Beelden van RTV Oost waren ook prima.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor Patrickdeh » do sep 23, 2010 8:51

Nog van de amsterdam rally sprint:

linkje linkje

vanaf 10:56!

Met hier en daar wat bekende beelden :D
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Avatar gebruiker
Patrickdeh
 
Berichten: 472
Geregistreerd: vr jun 13, 2008 12:06
Woonplaats: Nootdorp

Berichtdoor Leôn » zo okt 03, 2010 11:59

En de TV kan weer uit :?
Leôn
 
Berichten: 212
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:04
Woonplaats: Kuuk aan de Maas

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast