Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » zo aug 29, 2010 11:23

rustig Ferry.
dat is al jaren algemeen bekend
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor mmrizio » zo aug 29, 2010 11:42

Ik vond het een prima uitzending! Leuke mix van de pro's en de Nederlanders.

Er zijn inderdaad enkele rijders niet in beeld geweest, maar het alternatief is dat er niemand in beeld komt. Dat kun je alvast oefenen door de TV niet aan te zetten....

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Berichtdoor ferry bakker » zo aug 29, 2010 11:43

briljant schreef:rustig Ferry.
dat is al jaren algemeen bekend


sorry ik liet me even gaan ik neem het terug.
maar de rest klopt wel...

[edit:Holkers]De rest staat er niet meer en ik verwacht iets meer volwassenheid in de posts van je. Je kunt ergens niet mee eens zijn en ik snap je ook nog wel, maar dit is niet het medium om zo los te gaan op personen[/edit]
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor official No. 27768 » zo aug 29, 2010 12:11

mmrizio schreef:Er zijn inderdaad enkele rijders niet in beeld geweest.....


In de uitzending wordt iets gezegd als: "In overleg met een aantal NL deelnemers, komen ze niet in beeld"
Is dit puur geld of ook een stukje "geen behoefte" o.i.d. ?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Patrickdeh » zo aug 29, 2010 15:11

official No. 27768 schreef:
mmrizio schreef:Er zijn inderdaad enkele rijders niet in beeld geweest.....


In de uitzending wordt iets gezegd als: "In overleg met een aantal NL deelnemers, komen ze niet in beeld"
Is dit puur geld of ook een stukje "geen behoefte" o.i.d. ?


Ik denk voornamelijk vanwege het geld. Maar het lijkt me ook geen goede PR om even in beeld te komen met het nieuws dat je in de begin fase van de wedstrijd al over de kop bent gegaan.

Aan de andere kant was het wel jammer dat ze vd heuvel niet even lieten zien.

(edit) Wat ik wel jammer vond waren de te ver ingezoomde beelden in het begin. Je kon zowat het type band lezen.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Avatar gebruiker
Patrickdeh
 
Berichten: 472
Geregistreerd: vr jun 13, 2008 12:06
Woonplaats: Nootdorp

Berichtdoor ZZR Fan » zo aug 29, 2010 15:25

Veel betere uitzending dan vorige week. Goede opbouw, niet vlug erdoor gejast. Prima.

Sommige dingen zou ik anders oplossen, zoals de melding met Heuvel. Maar goed, dat is een keuze. Net als het gebruik van beelden.

Neem aan dat volgende week de subkampioenschappen aan bod komen als ik Frank goed hoorde?
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

omloop van Vlaanderen

Berichtdoor Lejan » zo sep 12, 2010 12:22

vandaag op KETNET/Canvas ( Belgie 2) een reportage van de omloop van Vlaanderen ,om ongeveer 15:40 ( na Formule 1)
Avatar gebruiker
Lejan
 
Berichten: 290
Geregistreerd: ma nov 04, 2002 22:23
Woonplaats: Sint Hubert

Re: omloop van Vlaanderen

Berichtdoor sebas » zo sep 12, 2010 13:07

Lejan schreef:vandaag op KETNET/Canvas ( Belgie 2) een reportage van de omloop van Vlaanderen ,om ongeveer 15:40 ( na Formule 1)



ben benieuwd 8)
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 19, 2010 15:04

Over half uurtje rallyreport met beelden van gister.
Doet TV Oost ook nog wat?
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor ZZR Fan » zo sep 19, 2010 15:07

RTV Oost heeft verslag vanaf 10 over 6, en daarna herhaling op de hele uren. Dus 10 over 8 en 10 over 10.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 19, 2010 15:22

Dat dacht ik al, maar was er niet zeker van. Ben benieuwd naar de beelden van Rallyreport.
Was geloof ik geen heli in de lucht voor luchtbeelden zoals vorig jaar. Die beelden waren namelijk super gaaf.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor herman rst » zo sep 19, 2010 16:20

zojuist genoten van de beelden op rr.
wegens mn werk was ik er niet bij helaas in hellendoorn. waar ik nu nog stevig van baal, want aan de beelden te zien en door natuurlijk wel dit forum nouwlettend te volgen, leek het een perfect rally weekend te zijn.

nogmaals mooie beelden op rr. ook joost nog ff vol in beeld gezien bij het in de greppel glijden van patrik veenhuizen. ben ff kwijt welke kp dat was.

ben benieuwd naar de uitzending van volgende week.

greetz herman
Avatar gebruiker
herman rst
 
Berichten: 207
Geregistreerd: wo nov 11, 2009 21:01
Woonplaats: almelo

Berichtdoor w rohaan » zo sep 19, 2010 17:09

de rally is net begonnen op tv oost
Avatar gebruiker
w rohaan
 
Berichten: 108
Geregistreerd: di sep 01, 2009 21:11
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor official No. 27768 » zo sep 19, 2010 17:22

RR was inderdaad weer een goede vertegenwoordiging van de rallysport!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor P2000 » zo sep 19, 2010 17:39

Met name de beelden van RR aan de finish van de laatste proef waren mooi om te zien.
P2000
 
Berichten: 387
Geregistreerd: wo mei 07, 2008 20:30
Woonplaats: Sleeuwijk

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast