Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor aj seppenwoolde » zo jun 06, 2010 20:53

Bartrallyfan schreef:Goede uitzending van rallyreport over portugal en ELE, MAAR:
Ik vraag me af of Frank verhoeven wel rally liefhebber is, Fijn als mensen betalen om uigezonden te worden maar als rallyfan ben je toch superblij als een nederlander een WK overwinning behaalt en helemaal als hij gedeeld eerst staat in de tussenstand van het junior WK. Als er dan maar letterlijk vier woorden over worden gezegt en een klein fotoje van Kevin in beeld is vindt ik het werkelijk beschamend!!! Juist Frank verhoeven kan deze junioren helpen door ze wat meer aandacht geven en zo hopen dat ze meer sponsoren krijgen.
Maar nee! Als HIJ maar betaald kriigt voor wat hij uitzend :evil:


ik weet niet of het met betalen te maken heeft maar ben het wel met je eens ze hadden best een aantal beelden kunnen laten zien ! :x
aj seppenwoolde
 
Berichten: 254
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 19:14
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor Cinq-Power » zo jun 06, 2010 20:57

Ik denk dat je J-WRC beelden niet zomaar kan uitzenden.

Daar zullen wel dikke kosten aan verbonden zijn, vandaar dat er op Eurosport niet veel meer te zien is, willen niet meer gaan betalen dan eerst.

Maar Kevin heeft ook een paar wedstrijden gereden in NL met de Clio?
Die beelden hadden ze dan weer wel kunnen gebruiken.


Moet straks nog ff terug kijken of ik nog in beeld kom, heeft wel bij mij staan filmen, o.a. met de wielwissel van de koning.

Sta ook op een aantal foto's van dat punt.

(Het WK-Readymannetje)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Patrickdeh » ma jun 07, 2010 11:07

de opmerking van van eldik: alles voor de kijkcijfers. die past mooi in het rijtje van: Mij wordt altijd verteld dat ik het spannend moet houden.

Heerlijk als je zo met de media om kan gaan :)
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Avatar gebruiker
Patrickdeh
 
Berichten: 472
Geregistreerd: vr jun 13, 2008 12:06
Woonplaats: Nootdorp

Berichtdoor Wolter » ma jun 07, 2010 19:05

Net bij De Wereld Draait Door een stukje van Kevin Abbring met Pechtold. :)
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor RobinV-Rally » ma jun 07, 2010 19:06

Het gezicht van Pechthold toen Kev wegreed, geweldig! :)
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Sjeik1981 » ma jun 07, 2010 19:08

Was idd een briljant stukkie, kwam geloof ik voor in een van de samenvattingen van Omroep Brabant.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor Cinq-Power » do jun 10, 2010 10:50

Zo eindelijk tijd gehad om RR terug te kijken.

Mooie uitzending, lekker vlot en duidelijke info.





En mezelf ook nog gespot :)

Was populair, sta op meerdere foto's, bij RR op de film en ook bij OmroepBrabant op de film :P
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor TWENGELTJE » do jun 10, 2010 12:01

oje .....sterallures?
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor MartijnS » do jun 10, 2010 12:09

Op zich logisch, aangezien heel veel beelden zowel op Omroep Brabant als bij Rally Report te zien waren :)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Cinq-Power » do jun 10, 2010 12:19

TWENGELTJE schreef:oje .....sterallures?


Ben al meerdere malen bij SBS op tv geweest.

O.a. met Truckstar Festival en afgelopen keer met Rally for Kids op Zandvoort ook nog, stonden ze bij me naar binnen te filmen.

Tis wel leuk om jezelf weer eens terug te zien, RR staat laatste tijd wat vaker bij mij op de post, dus moest er een keer van komen. EGR '09 met de aan achterkant springende auto's was bij mij op post, nu dan het stukje met v Eldik en Huzink op elkaar in de achtervolging. Ook al een keer toen Rallyworld.tv nog bestond met de Nederland Rally gefilmd. Lekker nonchalant een Verboden Publiek bord in de grond tikkend. Sterallures, nee hoor.


ps: Quote's kosten €0.25,- per gebruik, foto's €1.50,- indien niet gebruikt online of in persverband, filmopname's €2.00,- indien niet gebruikt online of in persverband. Gebeurt dit wel komt er €1,- bij per keer.


(ken het toch proberen niet waar? Nee heb ik, ja ken je krijgen :P)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor mantaboy » do jun 10, 2010 12:23

Sinds die keer van Rally for Kids heb ik een nieuwe tv. :P
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor mmrizio » do jun 10, 2010 14:25

De oude TV kon er niet meer tegen?

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Berichtdoor Theo Dage » do jun 10, 2010 14:28

Voor die oude zwart/wit TV waren geen buizen meer te verkrijgen :roll:







8)
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Avatar gebruiker
Theo Dage
 
Berichten: 1214
Geregistreerd: ma nov 03, 2003 19:00

Berichtdoor mantaboy » do jun 10, 2010 20:58

Het zowat nieuwe lcd scherm had ineens een vlek die niet meer weg trok. Moest na het optreden van Albert op tv een nieuwe tv kopen. :oops:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor WRC fan » do jun 10, 2010 21:01

Zit die jongen niet zo te plagen. Is hij blij dat hij een paar keer op tv is geweest stampen jullie zijn enthousiasme zo de grond in :P
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast