Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor lunteraan » ma mei 17, 2010 17:56

afgelopen zaterdag nacht om 00.30 uur had je op motors tv de rally van nieuw zeeland dat in het nederlands was
dit vond ik een zeer mooie aflevering met goede commentaar.
Michel Hendriksen
]
Avatar gebruiker
lunteraan
 
Berichten: 1294
Geregistreerd: za apr 05, 2008 19:56

Berichtdoor antoine » di mei 18, 2010 19:45

Nu bij blik op de weg: Temming die word aangehouden tijdens de Helledroonrally
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor lunteraan » di mei 18, 2010 19:51

shit net te laat
Michel Hendriksen
]
Avatar gebruiker
lunteraan
 
Berichten: 1294
Geregistreerd: za apr 05, 2008 19:56

Berichtdoor jordysport » di mei 18, 2010 19:52

en het ongeluk van van Losser :?
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
Avatar gebruiker
jordysport
 
Berichten: 683
Geregistreerd: zo jul 20, 2008 17:33
Woonplaats: scherpenzeel

Berichtdoor henk » di mei 18, 2010 19:53

en ongeval van de bmw compact
bestuurder bekneld en navigator uit de auto geslingerd..... :?
kan ik me niks van herinneren iedergeval
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor erikjan » di mei 18, 2010 20:05

lunteraan schreef:shit net te laat


terug te zien op uitzendinggemist.nl
Laatst bijgewerkt door erikjan op di mei 18, 2010 20:37, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor rvgrally » di mei 18, 2010 20:20

Staat erop!!!

http://player.omroep.nl/?aflID=10966352

groet

op 9 minuten!!!
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor Dennis014 » di mei 18, 2010 20:26

Kan het niet bekijken. Die afspeler doet het om de een of andere reden niet op mijn pc.
Dennis014
 
Berichten: 117
Geregistreerd: ma jun 22, 2009 21:49
Woonplaats: Holten

.

Berichtdoor rvgrally » di mei 18, 2010 20:31

raar :?: :?: :?:
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor Cinq-Power » di mei 18, 2010 20:35

Bovenin krijg je 2 meldingen, 1 van media speler extension en daarna 1 van quicktime extension.

Die allebei even uitvoeren en geen enkel probleem.


(dat was het bij mij tenminste)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor ijsbeer » di mei 18, 2010 21:04

De Rallysport is weer lekker negatief in beeld gebracht...:(
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

-

Berichtdoor rvgrally » di mei 18, 2010 21:10

dat is waar, maar het gebeurd wel steeds vaker. lijkt mij. Ik hoor het de laatste jaren meer als voorheen, (dat rally rijders zich niet aan de regels houden) :!: :(

maar goed dit was inderdaad geen mooi promo filmpje voor de rally, jammer :(
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor RG-Rallysport » di mei 18, 2010 21:15

ijsbeer schreef:De Rallysport is weer lekker negatief in beeld gebracht...:(


Dat ben ik niet helemaal eens met je Alex , mbt de heer temmink wie zijn schuld is dat geweest dan ? En wat betreft de klapper dat is niet zozeer negatief maar een realistisch beeld want dat risico loop je met onze sport nu eenmaal.
Dus als het hier door het eerste al negatief word is dat toch echt de schuld van iemand die de sport nota bene zelf beoefend ................ :?
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor henk » di mei 18, 2010 21:15

ijsbeer schreef:De Rallysport is weer lekker negatief in beeld gebracht...:(


helaas wel door sommige rijders zelf.....
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor Jan » di mei 18, 2010 21:22

Sluit me bij Rudy aan, kon namelijk geen enkele negatieve ondertoon in het fragment terug vinden...

Wordt bijvoorbeeld aangehaald dat veiligheid op de eerste plaats staat, dat de rijder en navigator het overleefd hebben vanwege de veiligheidsmaatregelen in de auto en wat betreft Temmink: Duidelijke uitleg over de regels, waar ook rallydeelnemers zich aan moeten houden.

Vind het fragment eigenlijk wel een mooi stukje promotie!
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten