Week van de official

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Week van de official

Berichtdoor Gert-Jan Nijkamp » di okt 08, 2013 9:59

Avatar gebruiker
Gert-Jan Nijkamp
 
Berichten: 84
Geregistreerd: ma apr 27, 2009 22:41
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo okt 09, 2013 8:22

Mooi gebaar. Ik ondersteun dit van harte.
Zonder deze helden en heldinnen die heel wat kilometers vreten en vaak voor dag en dauw onderweg zijn, is rallysport niet eens mogelijk.
Hulde!
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Gert van Dam » wo okt 09, 2013 20:21

Sluit ik mij van harte bij aan! +1!

Maar Frank en Gert-Jan geven de officials ook veel om van te genieten natuurlijk. Welke official wil daar nu niet vroeg voor uit zijn/haar bed komen.

Tot Hengelo!

Gert
Gert van Dam
 
Berichten: 60
Geregistreerd: do jan 12, 2012 21:17

Berichtdoor TWENGELTJE » zo okt 13, 2013 21:19

Vandaag kreeg elke official bij ORR in Emmen een extraatje als dank voor hun inzet.
Het was maar een kleinigheidje maar de bedoeling was zeker goed.

Hartelijk dank terreinsportcommissie
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Week van de official

Berichtdoor Loabarg » do okt 17, 2013 7:13

In de aanloop naar vorige week, de week van de rallysport official, veel gelezen dat het zo belangrijk is om de officials te bedanken voor hun inzet.

Als ik nu een kleine week later de reacties zie op het forum of op andere wijze stelt me dat zeer teleur en met mij zeker ook andere officials en hun verenigingen. Het begon met het mooie bericht van Frank, Gert Jan, Bas en Gert en daar bleef het bij.

Jammer
Avatar gebruiker
Loabarg
 
Berichten: 167
Geregistreerd: wo aug 16, 2006 21:53
Woonplaats: Deventer

Re: Week van de official

Berichtdoor nkroeze » do okt 17, 2013 8:37

Loabarg schreef:In de aanloop naar vorige week, de week van de rallysport official, veel gelezen dat het zo belangrijk is om de officials te bedanken voor hun inzet.

Als ik nu een kleine week later de reacties zie op het forum of op andere wijze stelt me dat zeer teleur en met mij zeker ook andere officials en hun verenigingen. Het begon met het mooie bericht van Frank, Gert Jan, Bas en Gert en daar bleef het bij.

Jammer


Ik denk persoonlijk dat een week daar niet echt voor nodig is... Als wij de laatste keer bij een TC komen (ook al is dat de 2e keer van de eerste proef) en alle andere posten (waar het kan) bedanken we voor de hulp van deze rally en/of zwaaien we naar alle verkeersregelaars etc....
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Week van de official

Berichtdoor Loabarg » za okt 19, 2013 17:49

nkroeze schreef:
Loabarg schreef:In de aanloop naar vorige week, de week van de rallysport official, veel gelezen dat het zo belangrijk is om de officials te bedanken voor hun inzet.

Als ik nu een kleine week later de reacties zie op het forum of op andere wijze stelt me dat zeer teleur en met mij zeker ook andere officials en hun verenigingen. Het begon met het mooie bericht van Frank, Gert Jan, Bas en Gert en daar bleef het bij.

Jammer


Ik denk persoonlijk dat een week daar niet echt voor nodig is... Als wij de laatste keer bij een TC komen (ook al is dat de 2e keer van de eerste proef) en alle andere posten (waar het kan) bedanken we voor de hulp van deze rally en/of zwaaien we naar alle verkeersregelaars etc....


Niels, niet alle officials staan aan de SF en wat is nu de moeite om hier even een berichtje te posten.
Lijkt mij niet zoveel werk maar wel een gebaar met een groter bereik dan de SF en de verkeersregelaars ( veelal geen rally official)
Avatar gebruiker
Loabarg
 
Berichten: 167
Geregistreerd: wo aug 16, 2006 21:53
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor BasJBuitendijk » do okt 24, 2013 11:41

Mischien is het een idee dat de verschillende official clubs zich hier voorstellen. Niet iedereen weet van het bestaan of de bezigheden.
De social media zijn bij uitstek geschikt om aandacht te vragen voor de activiteiten en leden te werven. Laat je zien.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast