Holkers schreef:Kun je niet beter een lobby starten om bij de KNAF een universele cup in het leven te laten roepen waarbij ex-cup wagens (lees; Kalos) en cupwagens met een buitenlands regelement in vallen (geen max-klasse!). De regels hoe de wagens aangepast moeten worden zullen dan 1 op 1 overgenomen worden vanuit het land waar de cup wel rijdt, mits deze niet in strijd zijn met de Nederlandse/KNAF regelgeving en mits het niet gevaarlijk wordt.
Je kunt best wel een Panda cup voorstellen maar waar zitten we nu op? C7, C8? De keuze voor een cup is alleen maar om een bepaalde wagen legaal in rallytrim te krijgen, maar het moet geen excuses zijn om een auto die mooi/hip/goedkoop is te gebruiken voor rally's. En er zou, naast het alsmaar starten van cups, eens over een einddatum gesproken moeten worden...
De fiat panda wordt opgebouwd volgens de groep a homoligatie. Ik heb heb het nr. nu even niet bij de hand. Dus geen nieuwe c klasse volgens mij.