Dringend gezocht: beelden Impreza grp A Jongmans

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Roro » ma nov 05, 2007 23:22

He Flavio...

Je hebt al mijn foto's al gekregen tijdens en na het bouwen van de Sub. Heb nog wel een lading van het bouwen zelf liggen. Maar volgens mij had je die ook al gekregen. De presentatie foto heb ik nog en dan is het op. Ben nog wel een paar losse Mercedes foto's tegen gekomen, maar die zoek je niet.

Kreeg laatst een mailtje van Tjelp. Doet ook helemaal niets meer in de rallysport. Ik ga nog wel 's kijken... helaas meer op dit moment niet.

Groeten,

Ronald (Roro) de Bruin
Roro
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma nov 05, 2007 22:46
Woonplaats: Barendrecht

Berichtdoor Earthquake » di nov 06, 2007 18:32

Hé Roro! Als je nog wat gescand hebt liggen: alles is welkom, ook van de Benz...
Naar nu blijkt zijn we heel veel kwijt geraakt tijdens de verhuizing.

Gr. Michèl
Earthquake
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za okt 13, 2007 15:53
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Roro » di nov 06, 2007 21:12

Ik zal wel ff graven. De presentatie foto heb je nog wel he.... Anders moet ik hem hier ff uit de lijst halen. De bouwfoto's is geen probleem die weet ik zo te vinden. Ligt bovenop de kist met foto's.

Zal wel een pb sturen als ik wat heb en voor je mail-adres of iets dergelijks. Ligt eraan hoeveel het er worden.

Roro
Roro
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma nov 05, 2007 22:46
Woonplaats: Barendrecht

Berichtdoor John » di nov 06, 2007 22:38

Afbeelding

Dit is de enige die ik kon vinden
John
 

Berichtdoor V.D.G Rally team » di dec 11, 2007 21:30

Earthquake schreef:
actionmedia4all.com schreef:En wat is "onze" Impreza dan wel. Ik heb veel foto's van subaru's maar ik weet niet in welke jij rijdt... Je zou bijvoorbeeld de auto kunnen beschrijven. Nummerplaat, kleur, type, enz.

Ik zoek geen foto's maar filmpjes.
De Impreza heeft 1 seizoen gereden. Nacht van Achtmaal, ELE rally, Hulst, Spa, Condroz en nog wat wedstrijden. Denk zo ergens rond 1998

de sub was toch meer kapot dan dat ie reed ????
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor Earthquake » wo dec 12, 2007 22:53

V.D.G Rally team schreef:
Earthquake schreef:
actionmedia4all.com schreef:En wat is "onze" Impreza dan wel. Ik heb veel foto's van subaru's maar ik weet niet in welke jij rijdt... Je zou bijvoorbeeld de auto kunnen beschrijven. Nummerplaat, kleur, type, enz.

Ik zoek geen foto's maar filmpjes.
De Impreza heeft 1 seizoen gereden. Nacht van Achtmaal, ELE rally, Hulst, Spa, Condroz en nog wat wedstrijden. Denk zo ergens rond 1998

de sub was toch meer kapot dan dat ie reed ????

Dat was ie zeker niet hoor. Spa en Hulst uitgevallen, rest uitgereden. Veel mee in Luxemburg gereden
Earthquake
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za okt 13, 2007 15:53
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Earthquake » wo dec 12, 2007 22:54

Ik ben trouwens gestart met een nieuwe site voor rally filmpjes: www.rallytube.eu
Als jullie nog filmpjes overhebben: GRAAG!
Earthquake
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za okt 13, 2007 15:53
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Jaccoooo » do dec 13, 2007 17:10

Earthquake schreef:Ik ben trouwens gestart met een nieuwe site voor rally filmpjes: www.rallytube.eu
Als jullie nog filmpjes overhebben: GRAAG!


welke "rallykenner"heeft dat filmpje Heuvel/Boers er opgezet :?:
het was Gerrit Kobus in die WRC :roll: :wink:
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor briljant » do dec 13, 2007 18:04

Jaccoooo schreef:
Earthquake schreef:Ik ben trouwens gestart met een nieuwe site voor rally filmpjes: www.rallytube.eu
Als jullie nog filmpjes overhebben: GRAAG!


welke "rallykenner"heeft dat filmpje Heuvel/Boers er opgezet :?:
het was Gerrit Kobus in die WRC :roll: :wink:

Amsterdam 2004 met Joost als navigator geloof ik.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Re: Dringend gezocht: beelden Impreza grp A Jongmans

Berichtdoor Earthquake » za dec 15, 2007 11:22

Earthquake schreef:Wij zijn dringend op zoek naar beelden van onze Impreza Groep A, bij voorkeur van een start, maar alles is welkom!
Reacties het liefst per email: michel@earthquake.nl


Waar we hadden verwacht dat internet de oplossing zou bieden, daar kwam het niet vandaan. Het doorspitten van heel veel oude banden leverde onderstaande beelden op. Met mazzel gevonden want er stond eerst nog tien minuten vakantiebeelden op...
En speciaal voor Peter v.d. Gevel: 2e algemeen, 2e A8, best mixed equipe en 1e buitenlander ;-)
Rallysprint van Tielt, België.

http://www.rallytube.eu/75e45bba028a21e ... reza-Grp-A
Earthquake
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za okt 13, 2007 15:53
Woonplaats: Almere

Berichtdoor MartijnS » za dec 15, 2007 16:20

Gaaf geluid/auto!! 8)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Allow One Question.....

Berichtdoor Rallyefrank » za dec 15, 2007 23:21

...... from who is the Mercedes 190 on the next Video and is it an actually one??

Thx and BR

Frank Schrader
Rallyefrank
 
Berichten: 52
Geregistreerd: zo okt 30, 2005 21:55
Woonplaats: Germany

Re: Allow One Question.....

Berichtdoor Earthquake » za dec 15, 2007 23:23

Rallyefrank schreef:...... from who is the Mercedes 190 on the next Video and is it an actually one??

Thx and BR

Frank Schrader


The car is former Claus Ludwig (DTM) and we bought it and rebuilded it to a grp A rallycar. The car has been sold long time ago to a Belgium owner.
Earthquake
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za okt 13, 2007 15:53
Woonplaats: Almere

Re: Dringend gezocht: beelden Impreza grp A Jongmans

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo dec 16, 2007 13:41

Earthquake schreef:
Earthquake schreef:Wij zijn dringend op zoek naar beelden van onze Impreza Groep A, bij voorkeur van een start, maar alles is welkom!
Reacties het liefst per email: michel@earthquake.nl


Waar we hadden verwacht dat internet de oplossing zou bieden, daar kwam het niet vandaan. Het doorspitten van heel veel oude banden leverde onderstaande beelden op. Met mazzel gevonden want er stond eerst nog tien minuten vakantiebeelden op...
En speciaal voor Peter v.d. Gevel: 2e algemeen, 2e A8, best mixed equipe en 1e buitenlander ;-)
Rallysprint van Tielt, België.

als ik me niet vergis hebben jullie niet een keer brand gehad met de sub.
ik zal tevens onze video banden doorspitten om te kijken of jullie erbij staan. jullie reden toch niet in 1998 met de sub was het niet 96/97
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Dringend gezocht: beelden Impreza grp A Jongmans

Berichtdoor Earthquake » zo dec 16, 2007 14:44

V.D.G Rally team schreef:
Earthquake schreef:
Earthquake schreef:Wij zijn dringend op zoek naar beelden van onze Impreza Groep A, bij voorkeur van een start, maar alles is welkom!
Reacties het liefst per email: michel@earthquake.nl


Waar we hadden verwacht dat internet de oplossing zou bieden, daar kwam het niet vandaan. Het doorspitten van heel veel oude banden leverde onderstaande beelden op. Met mazzel gevonden want er stond eerst nog tien minuten vakantiebeelden op...
En speciaal voor Peter v.d. Gevel: 2e algemeen, 2e A8, best mixed equipe en 1e buitenlander ;-)
Rallysprint van Tielt, België.

als ik me niet vergis hebben jullie niet een keer brand gehad met de sub.
ik zal tevens onze video banden doorspitten om te kijken of jullie erbij staan. jullie reden toch niet in 1998 met de sub was het niet 96/97


Klopt helemaal Peter, de auto is voledig uitgebrand de avond voor de Euregio rally destijds. Niet verzekerd dus dat kwam hard aan. Er was een aeroquip leiding van binnenuit gebarsten net boven de turbo. Met 10 bar brandstofdruk moet je dan rennen voor je leven. Op wat lichte brandwonden na zijn we er goed mee weg gekomen.
Earthquake
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za okt 13, 2007 15:53
Woonplaats: Almere

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten