Kuipers stapt over naar een Subaru S12

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » ma aug 13, 2007 19:09

wopper schreef:Volgens de wijze raad duurt het geen 3 jaar meer en dan is de S2000 klasse de klasse 8)
Is toch echt niet te hopen. :cry:
Maar gelukkig zijn er dan nog altijd mensen die iets historisch willen rijden zoals een echte WRC.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Holkers » ma aug 13, 2007 19:14

briljant schreef:
wopper schreef:Volgens de wijze raad duurt het geen 3 jaar meer en dan is de S2000 klasse de klasse 8)
Is toch echt niet te hopen. :cry:
Maar gelukkig zijn er dan nog altijd mensen die iets historisch willen rijden zoals een echte WRC.


hahaha, briljante uitspraak. Opschrijven en bewaren. Over 25 jaar is ie goud waard ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor JoostS » ma aug 13, 2007 20:44

Arfman schreef:Waarom zou het niet kunnen/onzin zijn dan? Het rommelt al wat langer dat er een Xsara naar Nederland zou komen, met de recente expansiedrift van Wevers (Skoda's erbij, hij kan blijkbaar ook Subaru's servicen) vind ik het helemaal geen gek gerucht.

Mja, lijkt me niet dat hij na een lading Skoda's gekocht te hebben hij ook nog een lading Xsara's erbij koopt. Heeft hij volgens mij helemaal geen tijd voor. Maar was meer een geintje :wink: :lol:
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor erikjan » ma aug 13, 2007 21:02

ander zou Wevers Sport een multimerk-dealer worden:

Toyota, Skoda, Subaru (S12 Kuipers), en dan ook nog Citroen :roll:

op zich lijkt me die S12 al een vreemde Eend in de bijt :D
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor JoostS » ma aug 13, 2007 21:17

John schreef:Opvallend vond ik wel de samenwerking met MenM rally. Erg leuk dus dat de Hollanders elkaar helpen.

Volgens mij heeft MenM dus de service van Kuipers onder z'n hoeden genomen. Of in ieder geval voor een deel...
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor John » ma aug 13, 2007 21:26

JoostS schreef:
John schreef:Opvallend vond ik wel de samenwerking met MenM rally. Erg leuk dus dat de Hollanders elkaar helpen.

Volgens mij heeft MenM dus de service van Kuipers onder z'n hoeden genomen. Of in ieder geval voor een deel...


Ze doen het een en ander samen om de kosten te drukken, in de rally is 1 + 1 ook gewoon 2. Is ook typerend voor de rallysport denk dat toppers elkaar ook gewoon helpen
John
 

Berichtdoor admin » ma aug 13, 2007 23:01

JoostS schreef:
John schreef:Opvallend vond ik wel de samenwerking met MenM rally. Erg leuk dus dat de Hollanders elkaar helpen.

Volgens mij heeft MenM dus de service van Kuipers onder z'n hoeden genomen. Of in ieder geval voor een deel...


Nee de service van de Subaru ligt gewoon bij Wevers kijk maar van het weekend staat er gewoon weer Wevers Sport op de auto! Voor dit weekend geen tijd gehad op de stickers er op te plakken...
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Berichtdoor erikjan » ma aug 13, 2007 23:04

admin schreef:
JoostS schreef:
John schreef:Opvallend vond ik wel de samenwerking met MenM rally. Erg leuk dus dat de Hollanders elkaar helpen.

Volgens mij heeft MenM dus de service van Kuipers onder z'n hoeden genomen. Of in ieder geval voor een deel...


Nee de service van de Subaru ligt gewoon bij Wevers kijk maar van het weekend staat er gewoon weer Wevers Sport op de auto! Voor dit weekend geen tijd gehad op de stickers er op te plakken...


dat lijkt me logistiek niet eenvoudig, drie merken door elkaar servicen bij een rally...

(als er tenminste nog Corolla's meegaan :wink: )
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten