Kuipers stapt over naar een Subaru S12

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor HJD » zo aug 12, 2007 11:12

Ton Van Spanje schreef:Het forum van Rallysport.nl verarmt :( Was het in het verleden een forum voor mensen die op de één of andere manier direct of indirect betrokken waren bij de sport, wordt het nu bevolkt door een stelletje azijnzeikers. De meesten hebben niet veel meer ervaring dan achter het lint te staan en bij sommigen vraag ik me gezien hun leeftijd helemaal af waar ze de arrogantie vandaan durven te halen om over de rijvaardigheden van deelnemers te oordelen. Laat ze eerst zelf maar eens een rijbewijs halen. Waar de oude forum hap van gedachten wisselden (soms wel heftig :D ) over hun favoriete bezigheid, zie je nu de meerderheid een leeftijd hebben waarbij ze amper de zindelijkheid ontdekt hebben en niet veel meer kunnen dan kijken.


Ik ben het hier helemaal mee eens!
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor barry » zo aug 12, 2007 11:34

Holkers schreef:
barry schreef:
mark brinks schreef:jammer jammer jammer, kuipers heeft al niks laten zien met die corolla en fabia en dit wordt ook 3 keer niks, straks met de focus ook niet. Laat hem weer mee doen in de seicento cup, misschien


Hey dombo ben je nou een rallyfan of niet die seicento cup is al een paar jaar afgelopen hoor of ben je een beetje traag van begrip en dringt alles niet zo snel tot je door...


Nee, schelden doen we hier niet. Dat je het niet met hem eens bent (zoals 99.99% hier) kan ik me voorstellen, maar we blijven wel netjes, toch?


zal het niet weer doen :oops:
barry
 
Berichten: 61
Geregistreerd: ma jul 02, 2007 10:41
Woonplaats: Emmen

Berichtdoor troost » zo aug 12, 2007 11:35

het is hier tog een hagje onder elkaar 1 keer je mening geven en de zo vestandige heren die al wel zindelijk zijn 30 + ongv zijn direct op de tenen getrapt, kuipers is ook niet mijn soort rijder, als het in de skoda nie lukt dan haalt ie ff zo'n s12, het gaat op een gegeven moment nie meer om je rijderskunsten maar om hoeveel geld je hebt, de auto doet bijna de rest, doe mij wevers ma. Ook als hij msschn niet wint hij geeft het niet op en hij is ver gekomen met de toyota's dus zal dat denk ik ook wel lukken met de skoda's, tzal msschn ff duren, ik vin de kleuren van de s12 trouwens wel mooi, keer wat anders, volgende jaar zijn focus msschn ook wel die kleuren, want daar zou hij tog mee rijden, we zullen zien
Avatar gebruiker
troost
 
Berichten: 42
Geregistreerd: zo aug 20, 2006 11:21
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor erikjan » zo aug 12, 2007 11:48

een reactie van een 'outsider' die al bijna 25 jaar achter het lint staat:

We mogen in de NL rallysport blij zijn men mensen die hun nek uitsteken, en geld willen investeren in de sport. Dat het dan in sommige gevallen een luxe veldvulling wordt, is minder erg. Ik heb de indruk dat alle deelnemers genieten in elk soort auto van elke rally, en wij mogen achter het lint dan ook blij zijn dat er in NL zo'n pak WRC's aan de start staat.

Dat is in onze buurlanden wel anders !
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor briljant » zo aug 12, 2007 11:59

troost schreef:het is hier tog een hagje onder elkaar 1 keer je mening geven en de zo vestandige heren die al wel zindelijk zijn 30 + ongv zijn direct op de tenen getrapt, kuipers is ook niet mijn soort rijder, als het in de skoda nie lukt dan haalt ie ff zo'n s12, het gaat op een gegeven moment nie meer om je rijderskunsten maar om hoeveel geld je hebt, de auto doet bijna de rest, doe mij wevers ma. Ook als hij msschn niet wint hij geeft het niet op en hij is ver gekomen met de toyota's dus zal dat denk ik ook wel lukken met de skoda's, tzal msschn ff duren, ik vin de kleuren van de s12 trouwens wel mooi, keer wat anders, volgende jaar zijn focus msschn ook wel die kleuren, want daar zou hij tog mee rijden, we zullen zien
Hopelijk dat je als je leeftijd verdubbelt is, je iets meer inzicht krijgt onze mooie sport en de zaken kunt zien zoals die 30+ers dat nu doen.(waarvan de meesten ook al jaren actief bij de rallysport betrokken zijn als rijder, navigator, lid van een serviceteam of als organisator)
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo aug 12, 2007 12:48

Arfman schreef:Ik ook, echter met een kanttekening: ik sta ook "alleen maar" achter het lint, maar vind rallysport wel enorm tof. Je wekt nu een beetje de indruk dat je liever hebt dat er alleen maar "insiders" op dit forum zitten, dat lijkt me toch niet de bedoeling?



Arjan,

Die indruk wil ik niet wekken.Ik geef alleen aan dat de sfeer is veranderd. Prima als er "niet" insiders meepraten en meevragen, maar de tendens is dat er nogal wat modder gegooit wordt door "gassies" waarvan je gevoeglijk kunt aannemen dat ze er de ballen verstand van hebben en hun enige rijervaring achter hun pc stuurtjes is.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

re

Berichtdoor MartijnB » zo aug 12, 2007 13:21

Ton Van Spanje schreef:
Arfman schreef:Ik ook, echter met een kanttekening: ik sta ook "alleen maar" achter het lint, maar vind rallysport wel enorm tof. Je wekt nu een beetje de indruk dat je liever hebt dat er alleen maar "insiders" op dit forum zitten, dat lijkt me toch niet de bedoeling?



Arjan,

Die indruk wil ik niet wekken.Ik geef alleen aan dat de sfeer is veranderd. Prima als er "niet" insiders meepraten en meevragen, maar de tendens is dat er nogal wat modder gegooit wordt door "gassies" waarvan je gevoeglijk kunt aannemen dat ze er de ballen verstand van hebben en hun enige rijervaring achter hun pc stuurtjes is.



en daarnaast komen er regelmatig reacties die nergens op slaan van mensen die niet eens rechtmatig een normale auto mogen besturen.

De tijd dat rijders en navi s en andere leden van een team nog een keer wat zinnigs posten is al geruime tijd voorbij
Laatst bijgewerkt door MartijnB op zo aug 12, 2007 14:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor TWENGELTJE » zo aug 12, 2007 14:30

troost schreef: volgende jaar zijn focus msschn ook wel die kleuren, want daar zou hij tog mee rijden, we zullen zien


Volgens mij haal jij nu twee mensen door mekaar , kuipers en merksteyn
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor erikjan » zo aug 12, 2007 14:36

TWENGELTJE schreef:
troost schreef: volgende jaar zijn focus msschn ook wel die kleuren, want daar zou hij tog mee rijden, we zullen zien


Volgens mij haal jij nu twee mensen door mekaar , kuipers en merksteyn


tja, als het maar uit Twente komt :D
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor SubaruMen » zo aug 12, 2007 14:41

Heey

Laten we het maar by Kuipers houden!

Ik vind het een gave wagen!

alleen de kleurenstelling vind k iets minder maar niet lelyk tis gewoon wat anders, als dat je gewend bent van een S12 van 'Van Eldik'

Maar Kuipers Volgend Seizoen in een Focus?
En watvoor iets word het dan ? Dezelfde als Van Merksteijn?
En is dit bevestigd door René?
SubaruMen
 
Berichten: 138
Geregistreerd: ma maart 19, 2007 20:19
Woonplaats: Brabant

Berichtdoor erikjan » zo aug 12, 2007 14:46

ik blijf even zeuren,

maar is het misschien mogelijk dat al het jonge grut op dit forum iets beter op de spelling let ?

de senioren onder ons zijn minder bedreven in SMS-taal :wink:


back-on-topic:

het lijkt me stug dat de S12 volgend jaar alweer plaats zou moeten maken voor de Focus...

dan liever een 997 GT3 erbij, das nog leuker voor 't volk achter 't lint.
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor pedduhwick » zo aug 12, 2007 15:14

erikjan schreef:back-on-topic:

het lijkt me stug dat de S12 volgend jaar alweer plaats zou moeten maken voor de Focus...

dan liever een 997 GT3 erbij, das nog leuker voor 't volk achter 't lint.


ik denk niet dat er een 997 bij komt in iedergeval niet voor Kuipers, denk dan eerder dat hij een Focus gaat kopen, maargoed het zijn allemaal maar roddels moet eerst zien wat er van terrecht komt.

en nu wil ik heel even off-topic :lol: :

ik hoorde op mijn vakantieadres iets van dat Wevers een Xsara WRC zou hebben gekocht? wie weet daar iets meer van...

en nu weer back on-topic! :D
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor VDH » zo aug 12, 2007 15:26

maargoed het zijn allemaal maar roddels moet eerst zien wat er van terrecht komt.

...

ik hoorde op mijn vakantieadres iets van dat Wevers een Xsara WRC zou hebben gekocht? wie weet daar iets meer van...

...

:cry:
Avatar gebruiker
VDH
 
Berichten: 164
Geregistreerd: za jul 23, 2005 19:47
Woonplaats: Barneveld

Re: ...

Berichtdoor Patmeister » zo aug 12, 2007 15:45

John schreef: Volgens mij kan je rustig met de duurste voetbalschoenen aan in het 8e van FC Likmereet spelen zonder dat iemand daar of zeurt. In de rally kan dat dus blijkbaar niet.


Fantastisch......
Avatar gebruiker
Patmeister
 
Berichten: 895
Geregistreerd: vr maart 29, 2002 19:43
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor JoostS » zo aug 12, 2007 15:46

FC Likmereet is niet slecht gevonden nee :lol:
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten