Kuipers stapt over naar een Subaru S12

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » zo aug 12, 2007 15:48

JoostS schreef:FC Likmereet is niet slecht gevonden nee :lol:


wat te denken van Enter Achteruit :wink:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor JoostS » zo aug 12, 2007 16:05

VDH schreef:ik hoorde op mijn vakantieadres iets van dat Wevers een Xsara WRC zou hebben gekocht? wie weet daar iets meer van...

Hij schijnt 40 C4 WRC's gekocht te hebben, alle Skoda's staan op Marktplaats... :roll:
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor pedduhwick » zo aug 12, 2007 16:12

JoostS schreef:
VDH schreef:ik hoorde op mijn vakantieadres iets van dat Wevers een Xsara WRC zou hebben gekocht? wie weet daar iets meer van...

Hij schijnt 40 C4 WRC's gekocht te hebben, alle Skoda's staan op Marktplaats... :roll:


wat is daar nou zo erg aan dan? ik vraag fatsoenlijk wat of misschien iemand er ook iets van heeft gehoord, en meteen krijg je van die aparte opmerkingen... :? :?
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor John » zo aug 12, 2007 16:16

JoostS schreef:
VDH schreef:ik hoorde op mijn vakantieadres iets van dat Wevers een Xsara WRC zou hebben gekocht? wie weet daar iets meer van...

Hij schijnt 40 C4 WRC's gekocht te hebben, alle Skoda's staan op Marktplaats... :roll:


Wel 1:18
John
 

Berichtdoor SWRT » zo aug 12, 2007 16:23

pedduhwick schreef:
JoostS schreef:
VDH schreef:ik hoorde op mijn vakantieadres iets van dat Wevers een Xsara WRC zou hebben gekocht? wie weet daar iets meer van...

Hij schijnt 40 C4 WRC's gekocht te hebben, alle Skoda's staan op Marktplaats... :roll:


wat is daar nou zo erg aan dan? ik vraag fatsoenlijk wat of misschien iemand er ook iets van heeft gehoord, en meteen krijg je van die aparte opmerkingen... :? :?


Lijkt mij dus onzin dat hij een xsara gekocht heeft;) om er dus ff serieus op te reageren. Maar waar heb jij zoiets gehoord dan? ben ik dan wel even benieuwd naar;) :roll:
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT
 
Berichten: 190
Geregistreerd: vr sep 30, 2005 21:43
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor pedduhwick » zo aug 12, 2007 16:40

SWRT schreef:
pedduhwick schreef:
JoostS schreef:
VDH schreef:ik hoorde op mijn vakantieadres iets van dat Wevers een Xsara WRC zou hebben gekocht? wie weet daar iets meer van...

Hij schijnt 40 C4 WRC's gekocht te hebben, alle Skoda's staan op Marktplaats... :roll:


wat is daar nou zo erg aan dan? ik vraag fatsoenlijk wat of misschien iemand er ook iets van heeft gehoord, en meteen krijg je van die aparte opmerkingen... :? :?


Lijkt mij dus onzin dat hij een xsara gekocht heeft;) om er dus ff serieus op te reageren. Maar waar heb jij zoiets gehoord dan? ben ik dan wel even benieuwd naar;) :roll:


In Italie van een iemand die ik kende, en ook van iemand hier in Rijssen die had ook zoiets vernomen, dus ik dacht misschien heeft iemand hier ook nog iets gehoort.. maar niet dus... dan weet ik voldoende :!:
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Cootje » zo aug 12, 2007 17:10

Dan zou dus de eerste Franse auto naar Nederland komen. 8) Kan hij laten zien dat Franse auto's ook snel kunnen zijn. 8)
Avatar gebruiker
Cootje
 
Berichten: 120
Geregistreerd: wo maart 21, 2007 20:11
Woonplaats: Sprundel

Berichtdoor John_V » zo aug 12, 2007 18:36

....zou inderdaad mooi zijn nog een WRC in nederland. Zoals FV als reeds vermelde in RTL rally report dat de Xsara van Stohl naar Nederland zou komen, maar deze heeft 'm kort gereden in Finland.......afwachten dus
Avatar gebruiker
John_V
 
Berichten: 547
Geregistreerd: ma feb 13, 2006 20:42
Woonplaats: Culemborg

Berichtdoor kraats » zo aug 12, 2007 19:27

Het gerucht van xsara WRC gaat al vanaf eind vorig jaar.....
Maar dat gaat er ook over een andere WRC......

We zien 't wel.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor wopper » zo aug 12, 2007 21:43

Wordt heel hoog tijd dat TOYOTA met een iets nieuws komt :D :D
Avatar gebruiker
wopper
 
Berichten: 174
Geregistreerd: di mei 16, 2006 21:58
Woonplaats: Posterholt-Limburg

Berichtdoor wopper » zo aug 12, 2007 22:11

Volgens de wijze raad duurt het geen 3 jaar meer en dan is de S2000 klasse de klasse 8)
Avatar gebruiker
wopper
 
Berichten: 174
Geregistreerd: di mei 16, 2006 21:58
Woonplaats: Posterholt-Limburg

Berichtdoor erikjan » zo aug 12, 2007 22:24

wopper schreef:Volgens de wijze raad duurt het geen 3 jaar meer en dan is de S2000 klasse de klasse 8)


en met een beetje pech stappen de merken dan ook nog over op dieseltjes...

kijk maar naar het WTCC, waar nu ook Lexus instapt met een IS200d
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Starkoo » zo aug 12, 2007 23:39

erikjan schreef:
wopper schreef:Volgens de wijze raad duurt het geen 3 jaar meer en dan is de S2000 klasse de klasse 8)


en met een beetje pech stappen de merken dan ook nog over op dieseltjes...

kijk maar naar het WTCC, waar nu ook Lexus instapt met een IS200d


Diesel tja in de autocross werkt het niet maar met de rally's geen idd, hoop niet dat er in de toekomst alleen nog maar s2000 rijden, een auto met turbo en A.L.S blijft altijd leuker!
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor actionmedia4all.com » ma aug 13, 2007 0:33

Volgens mij gaat het hier al lang niet meer over de S12 van Kuipers. Erg Off topic dus.

Ik zal dus maar eens weer over het Topic verder gaan. Ik vind de kleuren van Kuipers zijn S12 erg mooi. Zeker nu de kleurstelling niet exact het zelfde is aan de linker en rechter kant van de auto. De kleur "PTT groen" past eigenlijk best goed bij het "Subaru Blauw".
Afbeelding
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor gertveurink » ma aug 13, 2007 8:45

actionmedia4all.com schreef:Volgens mij gaat het hier al lang niet meer over de S12 van Kuipers. Erg Off topic dus.

Ik zal dus maar eens weer over het Topic verder gaan. Ik vind de kleuren van Kuipers zijn S12 erg mooi. Zeker nu de kleurstelling niet exact het zelfde is aan de linker en rechter kant van de auto. De kleur "PTT groen" past eigenlijk best goed bij het "Subaru Blauw".


ik vind het ook een erg mooie auto. Mooie kleuren, mooie auto.

Is er nog iets bekend van tijden van de voorrijders?? Kon Kuipers nog een beetje mee komen??

Gert Veurink
gertveurink
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: ma apr 04, 2005 18:14
Woonplaats: Ommen

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron