Wevers van Corolla naar Fabia

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor YellowLeonVT » vr jun 08, 2007 16:06

mantaboy schreef:He, dat gaan er nu meer hier doen. :wink:
Staan op Viktoria Station. Kom gezellig langs!!

Heb net effe wat namen vergeleken met een ander bekend forum.. Sommige namen kwamen idd al erg bekend voor. :D
Als ik wat lui mee kan krijgen dan probeer ik ook zaterdagavond met een tentje op Viktoria Station te staan.. Nu maar hopen dat er plek is tegen die tijd, zal wel weer een lastminute worden.. Maar als je daar een gele leon met herrie ziet weet je van wie die is..
YellowLeonVT
 
Berichten: 807
Geregistreerd: wo dec 29, 2004 17:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor mantaboy » vr jun 08, 2007 16:07

YellowLeonVT schreef:
mantaboy schreef:He, dat gaan er nu meer hier doen. :wink:
Staan op Viktoria Station. Kom gezellig langs!!

Heb net effe wat namen vergeleken met een ander bekend forum.. Sommige namen kwamen idd al erg bekend voor. :D
Als ik wat lui mee kan krijgen dan probeer ik ook zaterdagavond met een tentje op Viktoria Station te staan.. Nu maar hopen dat er plek is tegen die tijd, zal wel weer een lastminute worden.. Maar als je daar een gele leon met herrie ziet weet je van wie die is..


Niet teveel herrie aub...Herinner me de nacht van zondag op maandag afgelopen pinksteren nog te goed... :oops: :oops:

Komt goed NBR.nl medeforummer! :mrgreen: :mrgreen:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor mark brinks » vr jun 08, 2007 16:49

ff rondje friezerberg, wevers -donnely ff laten zien hoe snel die corolla was, afloop weten de kenners wel, nu dan maar afwachten hoe het afloopt met wevers-kleinjan
mark brinks
 
Berichten: 124
Geregistreerd: ma feb 28, 2005 17:32
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor Mr.T » vr jun 08, 2007 20:19

YellowLeonVT schreef:
mantaboy schreef:He, dat gaan er nu meer hier doen. :wink:
Staan op Viktoria Station. Kom gezellig langs!!

Heb net effe wat namen vergeleken met een ander bekend forum.. Sommige namen kwamen idd al erg bekend voor. :D
Als ik wat lui mee kan krijgen dan probeer ik ook zaterdagavond met een tentje op Viktoria Station te staan.. Nu maar hopen dat er plek is tegen die tijd, zal wel weer een lastminute worden.. Maar als je daar een gele leon met herrie ziet weet je van wie die is..


Erwin, op VS is altijd wel plek, ik heb nog niet mee gemaakt dat mensen weggestuurd werden.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Avatar gebruiker
Mr.T
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: do apr 15, 2004 21:18
Woonplaats: iid geval niet hier

Berichtdoor whity » vr jun 08, 2007 21:09

mark brinks schreef:ff rondje friezerberg, wevers -donnely ff laten zien hoe snel die corolla was, afloop weten de kenners wel, nu dan maar afwachten hoe het afloopt met wevers-kleinjan

Wat dacht jezelf!!!
whity
 

Berichtdoor P2000 » vr mei 09, 2008 22:39

Hein schreef:
boarder71 schreef:Ik was gewoon nieuwsgierig of deze Fin toevallig 1 van deze 3 had gekocht, meer niet.


Dus als jij je auto inruilt bij de dealer blijf je hem ook tot in lengte van dagen volgen. Je onderzoekt aan wie hij verkocht is, wie er nu in rijdt, of er ongelukjes mee zijn geweest. Misschien hebben ze er wel een slipcursus mee gedaan. :wink:

Ik wil je niet afzeiken hoor, maar ik moet Admin wel gelijk geven. We houden de willekeurige Opel of VW dealer op de hoek toch ook niet zo nauwkeurig in de gaten?

even mijn 2 euricenten hoor.


dit bericht is al van een tijdje geleden maar ik wil hier toch nog ff op reageren. zijn jullie nou rally fans! wat een volslagen belachelijke reacties zeg! wat is er zo fout aan feit dat iemand daar in geintreseerd is.
mischien is iemand wel liefhebber van 1 bepaald type auto en vind die het leuk om te weten waar zulke auto's blijven en ze zo kan blijven volgen.
ik heb zelf bijvoorbeeld zo veel mogelijk over de s12 van van eldik uitgezocht (FT55 SRT) en ontdekte zo dat zelfs wijlen colin mc rea met deze auto op goodwood 2006 heeft gereden.dat zijn leuke weetjes.
de bedoeling van een forum als dit is in mijn ogen om bijv onderling zulke
info te delen.dat niet iedereen daar in geintreseerd is kan ik begrijpen,
maar laat een ander lekker zijn ding doen.

enne..... het was de van eerd auto :wink:
P2000
 
Berichten: 387
Geregistreerd: wo mei 07, 2008 20:30
Woonplaats: Sleeuwijk

Berichtdoor Wim Salabim » vr mei 09, 2008 23:24

P2000 schreef:
Hein schreef:
boarder71 schreef:Ik was gewoon nieuwsgierig of deze Fin toevallig 1 van deze 3 had gekocht, meer niet.


Dus als jij je auto inruilt bij de dealer blijf je hem ook tot in lengte van dagen volgen. Je onderzoekt aan wie hij verkocht is, wie er nu in rijdt, of er ongelukjes mee zijn geweest. Misschien hebben ze er wel een slipcursus mee gedaan. :wink:

Ik wil je niet afzeiken hoor, maar ik moet Admin wel gelijk geven. We houden de willekeurige Opel of VW dealer op de hoek toch ook niet zo nauwkeurig in de gaten?

even mijn 2 euricenten hoor.


dit bericht is al van een tijdje geleden maar ik wil hier toch nog ff op reageren. zijn jullie nou rally fans! wat een volslagen belachelijke reacties zeg! wat is er zo fout aan feit dat iemand daar in geintreseerd is.
mischien is iemand wel liefhebber van 1 bepaald type auto en vind die het leuk om te weten waar zulke auto's blijven en ze zo kan blijven volgen.
ik heb zelf bijvoorbeeld zo veel mogelijk over de s12 van van eldik uitgezocht (FT55 SRT) en ontdekte zo dat zelfs wijlen colin mc rea met deze auto op goodwood 2006 heeft gereden.dat zijn leuke weetjes.
de bedoeling van een forum als dit is in mijn ogen om bijv onderling zulke
info te delen.dat niet iedereen daar in geintreseerd is kan ik begrijpen,
maar laat een ander lekker zijn ding doen.

enne..... het was de van eerd auto :wink:


Hmm..dit lees ik nu ook voor het eerst

Maar dit slaat nergens op, iedereen heeft zo zijn hobbies en interesses.

Ik kan bijvoorbeeld niet begrijpen dat iemand postzegels verzamelt, maar ja..als die persoon dat toch leuk vindt moet hij/zij dat toch zelf weten...

Of dat iemand alle regeltjes/uitslagen/spelers etc etc etc van voetbal weet/kent

Als iemand zich zo in iets verdiept, laat diegene dan toch gewoon zijn gang gaan...

Groeten!
Wim Salabim
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do sep 08, 2005 17:24
Woonplaats: Valkenswaard

Berichtdoor rally for ever » za mei 10, 2008 20:00

Zouden mijn woorden kunnen zijn!!!! :wink: :lol:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor erikjan » zo mei 11, 2008 21:52

zo heb ik de laatste tijd ook regelmatig de site van het RDW gespot om te kijken of m'n ingeruilde Citroen al een nieuw baasje had.

en ja hoor, sinds 3 mei :wink:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor rally for ever » zo mei 11, 2008 21:56

erikjan schreef:zo heb ik de laatste tijd ook regelmatig de site van het RDW gespot om te kijken of m'n ingeruilde Citroen al een nieuw baasje had.

en ja hoor, sinds 3 mei :wink:



Kijk, bij een Subaru snap ik het, maar bij een fransoos.............. :mrgreen: :? :roll: :wink:
(effe voor alle duidelijkheid; geintje!!! )
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor Frevo » zo mei 11, 2008 23:40

Ik heb een maand geleden een C4 ingeruild voor een Impreza.. mag het dan wel? ;)
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma mei 12, 2008 8:39

Frevo schreef:Ik heb een maand geleden een C4 ingeruild voor een Impreza.. mag het dan wel? ;)


8)
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten