KNAF onderzoekt klasse max

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mr_nice_guy73 » wo jan 31, 2007 7:24

Armand schreef:Nee, die rukken we er dan vanaf natuurlijk. Het verhaal moet wel weer te verkopen zijn, (mocht ik het zat worden). Anders bewaar ik hem voor mijn zoontje als die 18 wordt, Kan die ermee naar school...



:lol: :lol: :lol: :lol: Mag ik dan voor een tijdje je zoon zijn :?:
Avatar gebruiker
mr_nice_guy73
 
Berichten: 355
Geregistreerd: za maart 25, 2006 18:03
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Jeroen » wo jan 31, 2007 11:58

Armand schreef:Yep, maar ik probeer het zo te bouwen dat alles gemakkelijk te vervangen is... (lees probeer, want het is niet altijd even gemakkelijk) ben me bewust van het risico dat ik neem om een dergelijk project te bouwen.


Het zit 'm niet alleen aan de buitenkant. Ik wilde ook een "mini" gr A auto (subaru impreza my98) bouwen die terug te bouwen was naar Groep N indien dat nuttig mocht zijn. Al bouwende kwam ik er achter dat je echt de keuze moet maken voor een van de twee wil het wat goeds worden. Uiteraard is het wel mogelijk om 'm om te bouwen naar een andere klasse, maar je zult merken dat je auto dan vlees nog vis wordt. Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor official No. 27768 » wo jan 31, 2007 12:04

Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...


Ik hoorde uit betrouwbare bron dat vanaf 2008 groep N & A samengevoegd wordt tot groep R dus misschien dat het straks helemaal niet meer uitmaakt.....(of ik begreep het niet goed)
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor kraats » wo jan 31, 2007 12:24

official No. 27768 schreef:
Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...


Ik hoorde uit betrouwbare bron dat vanaf 2008 groep N & A samengevoegd wordt tot groep R dus misschien dat het straks helemaal niet meer uitmaakt.....(of ik begreep het niet goed)


Dan pas? Ik dacht dat het al eerder zou veranderen...... :? :?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor SylviaVisser » wo jan 31, 2007 15:54

2008 is nog maar 11 maanden weg......eerder ....dan had het nu klaar moeten liggen toch :wink: ??
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor StevenK » wo jan 31, 2007 16:53

official No. 27768 schreef:
Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...


Ik hoorde uit betrouwbare bron dat vanaf 2008 groep N & A samengevoegd wordt tot groep R dus misschien dat het straks helemaal niet meer uitmaakt.....(of ik begreep het niet goed)

Dat geldt, zoals het er nu naar uitziet, alleen voor nieuwe homologaties.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Armand » wo jan 31, 2007 22:28

mr_nice_guy73 schreef: Mag ik dan voor een tijdje je zoon zijn :?:



Ik zal het eens aan mijn vrouw vragen..
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Aart » do feb 01, 2007 13:13

StevenK schreef:
official No. 27768 schreef:
Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...


Ik hoorde uit betrouwbare bron dat vanaf 2008 groep N & A samengevoegd wordt tot groep R dus misschien dat het straks helemaal niet meer uitmaakt.....(of ik begreep het niet goed)

Dat geldt, zoals het er nu naar uitziet, alleen voor nieuwe homologaties.


In de Powerpoint presentatie van de Techniekreglementen wordt ook iets geroepen over Groep R
Avatar gebruiker
Aart
 
Berichten: 772
Geregistreerd: za jan 26, 2002 0:42

Berichtdoor Werner » do feb 01, 2007 14:48

mr_nice_guy73 schreef:
Armand schreef:Nee, die rukken we er dan vanaf natuurlijk. Het verhaal moet wel weer te verkopen zijn, (mocht ik het zat worden). Anders bewaar ik hem voor mijn zoontje als die 18 wordt, Kan die ermee naar school...



:lol: :lol: :lol: :lol: Mag ik dan voor een tijdje je zoon zijn :?:


Dan moet je wel weer naar school toe.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor John » ma maart 05, 2007 14:46

Iemand al een groep Max klaar om te rijden?
John
 

Berichtdoor Campos » ma maart 05, 2007 14:49

John schreef:Iemand al een groep Max klaar om te rijden?

Is die er al officieel dan?
Wij hebben niks gehoord i.i.g..
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor John » ma maart 05, 2007 15:02

Er waren er enkele aan het bouwen (Eep, Armand dacht ik)
John
 

Berichtdoor Campos » ma maart 05, 2007 15:15

Ik weet niet hoever Eep is, hem kennende schiet dat vast op. Maar zolang er geen klasse is om in te rijden, lijkt het me lastig worden.
Ik neem niet aan dat de KNAF zo vlak voor de start van het seizoen nog nieuwe reglementen gaat introduceren? Kan dat überhaupt (zo ingrijpend bedoel ik dan)?
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor John » ma maart 05, 2007 16:02

Het was volgens mij ook pas voor 2008. Maar dacht alleen van als er al een klaar is kan ie misschien in Almere als 5 min auto rijden
John
 

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma maart 05, 2007 16:32

John schreef:Het was volgens mij ook pas voor 2008. Maar dacht alleen van als er al een klaar is kan ie misschien in Almere als 5 min auto rijden


Zijn er al regels dan waar de klasse max aan moet voldoen.
Je kunt toch b.v in een cosa A of B niet zomaar een twee liter groep A in hangen je moet toch alles aan pakken ook de remmen van en twee liter.
Er zullen eerst wel nieuwe regels komen,
Als deze duidelijk zijn dan gaan wij er ook nog 1 bouwen voor de klasse max.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten