Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John » za sep 08, 2007 22:48

Achtrs schreef:Ik zag dat de evo van Jeroen Swaanen ook tekoop stond op rallycarsforsale. Is er al iets bekend over een nieuwe auto ofzo?


Wel een redelijke prijs lijkt me.

Een andere Nederlandse (witte) EVO is ook verkocht en gaat naar Spanje :wink:
John
 

Berichtdoor StevenK » zo sep 09, 2007 7:21

John schreef:
Achtrs schreef:Ik zag dat de evo van Jeroen Swaanen ook tekoop stond op rallycarsforsale. Is er al iets bekend over een nieuwe auto ofzo?


Wel een redelijke prijs lijkt me.

Een andere Nederlandse (witte) EVO is ook verkocht en gaat naar Spanje :wink:

Het ding staat als het goed is al lang en breed in Spanje.
RDW schreef:Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken 91-FF-XZ
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Gijs G » zo sep 09, 2007 9:11

Davekuh schreef:
leor888 schreef:
Davekuh schreef:
leor888 schreef:
JOCHEM HANEGRAAF schreef:Weten jullie eigenlijk al dat de evo vii van peter bijvelds te koop staat op autotrader.nl


Met vriendelijke groet jochem hanegraaf


Neu, wist ik niet.

En nu? Nu weet ik het, maar geen idee wat ik met deze kennis kan!


De auto kopen?
Als jeje zo aan die post irriteert, reageer er dan niet op. Is toch duidelijk wat Jochem wil laten weten.
Misschien weet je wel wat meer wat er in het rally wereldje gebeurt, en weet je daarom dat rallyrijders hun auto wel vaker te koop hebben staan.


Dave, geen irritatie, weet echt niets van welke auto's wel of niet aangeboden worden.

Maar wat ik wel weet is dat ik heel graag Peter Bijvelds weer actief op de div. sites vetegenwooordigd zou zien!

Dat zou ik ook graag zien Roel.
Misschien is er wel iemand die daar wat dichter bij het vuur zit, die weet of Peter nog wel van plan is om weer te gaan rijden. Of dat zijn bedrijf nu toch te veel aandacht vereist.


15.08.2007: Het is sinds geruime tijd stil rond rally coureur Peter Bijvelds.Hoofdreden hiervoor is dat het zakelijk gezien erg druk is en hij daarom geen tijd heeft om achter het stuur te zitten. Iets wat hij op het moment ongelooflijk mist, maar op dit moment is het niet anders, rally rijden staat even op een laag pitje. Hij hoopt het volgend seizoen weer als vanouds de draad op te pakken en de fans langs de paden te zien staan !
Avatar gebruiker
Gijs G
 
Berichten: 382
Geregistreerd: zo maart 12, 2006 8:34
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor Gijs G » zo sep 09, 2007 9:11

Davekuh schreef:
leor888 schreef:
Davekuh schreef:
leor888 schreef:
JOCHEM HANEGRAAF schreef:Weten jullie eigenlijk al dat de evo vii van peter bijvelds te koop staat op autotrader.nl


Met vriendelijke groet jochem hanegraaf


Neu, wist ik niet.

En nu? Nu weet ik het, maar geen idee wat ik met deze kennis kan!


De auto kopen?
Als jeje zo aan die post irriteert, reageer er dan niet op. Is toch duidelijk wat Jochem wil laten weten.
Misschien weet je wel wat meer wat er in het rally wereldje gebeurt, en weet je daarom dat rallyrijders hun auto wel vaker te koop hebben staan.


Dave, geen irritatie, weet echt niets van welke auto's wel of niet aangeboden worden.

Maar wat ik wel weet is dat ik heel graag Peter Bijvelds weer actief op de div. sites vetegenwooordigd zou zien!

Dat zou ik ook graag zien Roel.
Misschien is er wel iemand die daar wat dichter bij het vuur zit, die weet of Peter nog wel van plan is om weer te gaan rijden. Of dat zijn bedrijf nu toch te veel aandacht vereist.


15.08.2007: Het is sinds geruime tijd stil rond rally coureur Peter Bijvelds.Hoofdreden hiervoor is dat het zakelijk gezien erg druk is en hij daarom geen tijd heeft om achter het stuur te zitten. Iets wat hij op het moment ongelooflijk mist, maar op dit moment is het niet anders, rally rijden staat even op een laag pitje. Hij hoopt het volgend seizoen weer als vanouds de draad op te pakken en de fans langs de paden te zien staan ! (site pb)
Avatar gebruiker
Gijs G
 
Berichten: 382
Geregistreerd: zo maart 12, 2006 8:34
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor John » zo sep 09, 2007 9:36

StevenK schreef:
John schreef:
Achtrs schreef:Ik zag dat de evo van Jeroen Swaanen ook tekoop stond op rallycarsforsale. Is er al iets bekend over een nieuwe auto ofzo?


Wel een redelijke prijs lijkt me.

Een andere Nederlandse (witte) EVO is ook verkocht en gaat naar Spanje :wink:

Het ding staat als het goed is al lang en breed in Spanje.
RDW schreef:Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken 91-FF-XZ


Ja Steven het is een snelle bak he :)
John
 

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten