Hoge inschrijfgelden

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: re

Berichtdoor Hein » zo aug 06, 2006 22:53

whity schreef:Steven ik word er een klein beetje zat van dat gezeur van jou wat hebben wij nou te bieden hier in Nederland vergeleken met Duitsland toch helemaal niets.De BHV bijvoorbeeld als je met een modaal gezin een dagje uit wil naar deze rally ben je gewoon 80 euro kwijt Het is is toch allemaal peanuts wat wij hier doen, deze rally"s in Duitsland waar ze niet zoveel zeuren en gewoon zeggen Viel Spass
daar kunnen wij nog veel van leren.


Sorry Whity, maar ik snap je vergelijking van geen kant. De BHV is precies de enige rally in Nederland die duur is. De rest is zeer acceptabel.

Zoals John al schreef: in Nederland zijn diverse rally's en sprints die al lang mee gaan. Amsterdam is dit jaar voor de 24e keer. De Golden Tulip is ook bijna 25 jaar oud. De ELE werd dit jaar zelfs voor de 42e keer gereden. Dus waar heb je het over?

Dan kan je echt niet zeggen dat het 'peanuts' is wat er hier in Nederland gebeurt. Voor aansprekende proeven ben je ook aangewezen op het voorhanden zijnde landschap. En dat is in Nederland nogal plat. Toch vind ik dat er in Nederland erg mooie rally's zijn. En we timmeren met zijn allen nog steeds aan de weg. Onze startvelden zijn beter bezet dan, laten we maar zeggen, Belgie en Duitsland samen. In dit licht wil ik je er even op wijzen dat er in Duitsland geen officieel kampioenschap gereden word, maar 2 series: DRS en ADAC Rallye Masters. Deze leveren allebei geen titel van Duits kampioen op.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Re: re

Berichtdoor Peer » ma aug 07, 2006 1:09

Hein schreef:Zoals John al schreef: in Nederland zijn diverse rally's en sprints die al lang mee gaan. Amsterdam is dit jaar voor de 24e keer. De Golden Tulip is ook bijna 25 jaar oud. De ELE werd dit jaar zelfs voor de 42e keer gereden. Dus waar heb je het over?


Zuiderzee (TankS) heeft er 21 edities op zitten en Achtmaal (BHV) 20. En als je de Amsterdam BP rallyjaren telt, dan heeft Amsterdam er volgens mij ook meer dan 24 en Helendoorn (GT) heeft er ook al meer dan 25.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Re: re

Berichtdoor TWENGELTJE » ma aug 07, 2006 7:06

Peer schreef:
Hein schreef:Zoals John al schreef: in Nederland zijn diverse rally's en sprints die al lang mee gaan. Amsterdam is dit jaar voor de 24e keer. De Golden Tulip is ook bijna 25 jaar oud. De ELE werd dit jaar zelfs voor de 42e keer gereden. Dus waar heb je het over?


Zuiderzee (TankS) heeft er 21 edities op zitten en Achtmaal (BHV) 20. En als je de Amsterdam BP rallyjaren telt, dan heeft Amsterdam er volgens mij ook meer dan 24 en Helendoorn (GT) heeft er ook al meer dan 25.


En in Hengelo zijn we ook al meer als 20 jaar bezig
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Re: re

Berichtdoor Hein » ma aug 07, 2006 7:08

TWENGELTJE schreef:
Peer schreef:
Hein schreef:Zoals John al schreef: in Nederland zijn diverse rally's en sprints die al lang mee gaan. Amsterdam is dit jaar voor de 24e keer. De Golden Tulip is ook bijna 25 jaar oud. De ELE werd dit jaar zelfs voor de 42e keer gereden. Dus waar heb je het over?


Zuiderzee (TankS) heeft er 21 edities op zitten en Achtmaal (BHV) 20. En als je de Amsterdam BP rallyjaren telt, dan heeft Amsterdam er volgens mij ook meer dan 24 en Helendoorn (GT) heeft er ook al meer dan 25.


En in Hengelo zijn we ook al meer als 20 jaar bezig


Dat bedoel ik. Maar ik wist het niet helemaal zeker :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron