Bijvelds beschuldigd van restrictorfraude

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Eldek » do feb 23, 2006 22:05

Even terug naar de feiten. Beide betreffende rijders zijn supertalenten en hebben het eigenlijk niet nodig om met materiaal te knoeien. Maar dat PB af en toe een onverklaarbare superboost kon brengen, gaf al geruime tijd stof tot nadenken. Toen ik een paar maanden geleden in Barneveld was, had men die dag de Bijvelds-vinding ontdekt, afkomstig van een Bijvelds auto. Uiteraard gebrand om het via RallyXS wereldkundig te kunnen maken, is in overleg met Armand besloten ons hierin niet te mengen.
Wellicht zou men bij de eerstvolgende serieuze confrontatie de keurmeesters attent maken op het nauwelijks vindbare vernuft, hetgeen in Belgie door VDH is gedaan. Een toevalligheid dat vervolgens de auto geen wedstrijdkilometer maakt, op de aanhanger gaat en vertrekt? Wellicht toch bang voor een heterdaad? We zullen er nooit achter komen.
Moeten we nu alle boodschappers voor vuile vis uitmaken? Terwijl er enkel een bewijs geleverd wordt waarover al jaren, ook hier, wordt gespeculeerd. Er zullen geen sancties komen, ook geen duidelijke antwoorden of confessies.
Het is enkel te hopen dat we beide rijders nog vaak en lang mogen zien in een cleane confrontatie, geholpen door de beste monteurs, tuners en PC-wizards zoals Dennis en PB zelf. En moge de beste rijder dan zijn gelijk krijgen.
Eldek
 
Berichten: 43
Geregistreerd: wo maart 12, 2003 18:42
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Eldek » do feb 23, 2006 22:18

Voor alle duidelijkheid. Ik heb uiteraard het onderdeel niet van een Bijvelds auto zien komen, dus daar kan ik nog een vraagteken achter plaatsen.
Eldek
 
Berichten: 43
Geregistreerd: wo maart 12, 2003 18:42
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor EvoV6 » do feb 23, 2006 22:54

Het is enkel te hopen dat we beide rijders nog vaak en lang mogen zien in een cleane confrontatie, geholpen door de beste monteurs, tuners en PC-wizards zoals Dennis en PB zelf. En moge de beste rijder dan zijn gelijk krijgen.


Hierbij lijkt mij de komende TankSRally een uitstekende gelegenheid voor beide rijders voor een gelijke strijd. :D (Dat zou een gave TankS rally zijn!!)
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Campos » do feb 23, 2006 23:50

EvoV6 schreef:
Het is enkel te hopen dat we beide rijders nog vaak en lang mogen zien in een cleane confrontatie, geholpen door de beste monteurs, tuners en PC-wizards zoals Dennis en PB zelf. En moge de beste rijder dan zijn gelijk krijgen.


Hierbij lijkt mij de komende TankSRally een uitstekende gelegenheid voor beide rijders voor een gelijke strijd. :D (Dat zou een gave TankS rally zijn!!)

Volgens mij heeft dat vorig jaar in Ieper al plaatsgevonden..
En toen heeft PB JvdH toch wel even met de neus op de feiten gedrukt. Met een legale auto mogen we toch wel zeggen na.. hoeveel was het? 3 uur keuren?
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Gsi-turbo » vr feb 24, 2006 9:11

Sja,

Net als ik..
Als goed gelezen werd had iedereen moeten zien "Bijvelds SPORT!"
Dus iedereen die dan klakkeloos aanneemt dat het per definitie om peter gaat is dus niet wat ik schreef !!

Groetjes,

Dennis
Gsi-turbo
 
Berichten: 55
Geregistreerd: za maart 30, 2002 18:51

Berichtdoor Amazone » vr feb 24, 2006 11:53

EvoV6 schreef: Hierbij lijkt mij de komende TankSRally een uitstekende gelegenheid voor beide rijders voor een gelijke strijd. :D (Dat zou een gave TankS rally zijn!!)

:lol: Beide heren zijn erg welkom!!! (Battle of de Dutchies?) :lol:
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor kraats » vr feb 24, 2006 11:59

Gsi-turbo schreef:Sja,

Net als ik..
Als goed gelezen werd had iedereen moeten zien "Bijvelds SPORT!"
Dus iedereen die dan klakkeloos aanneemt dat het per definitie om peter gaat is dus niet wat ik schreef !!

Groetjes,

Dennis


Ja Dennis,
Ik had reeds gezien dat het zo expliciet vermeld werd door jou, maar je moet nu niet gaan helpen door vervolgens puzzelstukjes aan te geven die iedere insider al snel op de juiste plek zou kunnen leggen. Let wel,.... zou kunnen....

Hiermee bedoel ik dat je een nieuwe discussie opent. Dit komt mede door, zoals Huuf regelmatig vermeld, het begrijpend lezen hier, bij diverse mensen, van een relatief laag niveau is.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor SylviaVisser » vr feb 24, 2006 12:05

**off topic

een topic naar je hart of niet Theo :wink:

on topic***


Ik blijf rustig lezen.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor kraats » vr feb 24, 2006 16:22

SylviaBos schreef:**off topic

een topic naar je hart of niet Theo :wink:

on topic***


Ik blijf rustig lezen.


Dat mag je van mij wel even uitleggen, ik heb namelijk op redelijk uitgebreide wijze (zoals gewoonlijk :lol: )geprobeert om deze topic te laten eindigen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor SylviaVisser » vr feb 24, 2006 18:12

Precies...


ik heb namelijk op redelijk uitgebreide wijze (zoals gewoonlijk )



Heerlijk toch, weer eens ouderwets veel reageren.. :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor rallycoupe » vr feb 24, 2006 18:23

Eldek schreef: Een toevalligheid dat vervolgens de auto geen wedstrijdkilometer maakt, op de aanhanger gaat en vertrekt? Wellicht toch bang voor een heterdaad?


ik dacht toch het algemeen bekend is dat equipe bijvelds als ze uit zijn gevallen, of iets dergelijks zo snel mogelijk naar huis terug keren,
telkens weer, Vooral Piet zag het nooit zitten om te blijven, ze kwamen om te scoren, gaat dat niet, dan zo snel mogelijk naar huis om weer terug te keren naar de normale gang van zaken, en zich voor te bereiden op de volgende,

ze hebben ook meerdere malen ingeschreven voor t nederlands kampioenschap, als dan na enkele rally's blijkt dat het kampioenschap er niet in zit, door uitvallen, of pech, enz. dan heeft het voor hen ook geen zin om de rest van t kampioenschap te rijden, maar concentreerden ze zich liever op andere voor hen interessante rally's.
rallycoupe
 
Berichten: 12
Geregistreerd: di jan 10, 2006 17:20

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten