Bijvelds beschuldigd van restrictorfraude

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Stranger » do feb 23, 2006 14:09

Ben ik nu de enige die de nieuwe reactie van Dennis de Vos niet begrijpt?

Waarom bewaar je in vredesnaam een oud programma van een ander dat je toevallig op een ex-Bijvelds auto aantreft op je laptop? Zit je dan gewoon te wachten op een situatie als deze?
Stranger
 
Berichten: 195
Geregistreerd: di apr 02, 2002 12:06
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor StevenK » do feb 23, 2006 14:11

Stranger schreef:Ben ik nu de enige die de nieuwe reactie van Dennis de Vos niet begrijpt?

Waarom bewaar je in vredesnaam een oud programma van een ander dat je toevallig op een ex-Bijvelds auto aantreft op je laptop? Zit je dan gewoon te wachten op een situatie als deze?

Daar weet ik wel een antwoord op:

Elke chiptuner die ik ken bewaart *elk* programma wat ie ooit tegen komt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Stranger » do feb 23, 2006 14:14

Maar zou iedere chiptuner ook -op een moment als deze- bekend maken dat ie zo'n programma in handen heeft van een concurrent?

Wellicht is de werking wel helemaal anders als Dennis eerder aangaf?
Maar ja, hij is de tuner en zal het wel weten.

Hopelijk komt er uit deze rotzooi nog wat goeds.
Stranger
 
Berichten: 195
Geregistreerd: di apr 02, 2002 12:06
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Gronholm » do feb 23, 2006 15:30

is het mogelijk dat deze heer Vos ook auto's prepareert voor wagens van belgische piloten?
Gronholm
 
Berichten: 13
Geregistreerd: do feb 23, 2006 13:38
Woonplaats: Belgica

Berichtdoor David Westenbrink » do feb 23, 2006 15:33

haha

Die Baert is wel een lachertje. Screenshots en alles gemaakt. Rallysport.nl zou alles verwijderd hebben :)

Kan zo bij de 'party' aan de slag.

Deze man doet veel voor de auto en rallysport, maar wat een amateur.

Het gedoe heeft zn climax bereikt.

Maar inderdaad, hopen dat er wat goeds uit voortkomt...
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor lancer-evo.tk » do feb 23, 2006 16:01

Als rally toeschouwer heb ik al zoveel gezien, wist dit bericht trouwens al van vorig jaar en dan springt een mediageile Belg er natuurlijk op.
Hij moet er ook maar de gevolgen van dragen dan.
Soms moet je kunnen zwijgen in het leven, zeker als toeschouwer, we mogen al blij zijn dat zowel VDH als Bijvelds het vuur aan de schenen komt leggen aan de Belgische rallytop, die al lang niet meer zo top is.. behalve een princen, vanwoensel en cols..
lancer-evo.tk
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma jun 17, 2002 10:48
Woonplaats: belgie

Berichtdoor briljant » do feb 23, 2006 16:11

lancer-evo.tk schreef:Als rally toeschouwer heb ik al zoveel gezien, wist dit bericht trouwens al van vorig jaar en dan springt een mediageile Belg er natuurlijk op.
Hij moet er ook maar de gevolgen van dragen dan.
Soms moet je kunnen zwijgen in het leven, zeker als toeschouwer, we mogen al blij zijn dat zowel VDH als Bijvelds het vuur aan de schenen komt leggen aan de Belgische rallytop, die al lang niet meer zo top is.. behalve een princen, vanwoensel en cols..

je mist er nog wel een paar bij de top
Duval? Loix? :D
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor lancer-evo.tk » do feb 23, 2006 16:22

ik bedoelde de mensen die deelnemen aan het BKR, maar mensen die echte car control hebben, ja da's een Duval en nog steeds een man zoals Marc Duez.
lancer-evo.tk
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma jun 17, 2002 10:48
Woonplaats: belgie

Berichtdoor kraats » do feb 23, 2006 16:50

Stranger schreef:Maar zou iedere chiptuner ook -op een moment als deze- bekend maken dat ie zo'n programma in handen heeft van een concurrent?

Wellicht is de werking wel helemaal anders als Dennis eerder aangaf?
Maar ja, hij is de tuner en zal het wel weten.


Gronholm schreef:is het mogelijk dat deze heer Vos ook auto's prepareert voor wagens van belgische piloten?


Heren,
Gezien jullie reactie hebben jullie geen kennis over de persoonlijkheid van Dennis. Ik kan jullie uit ervaring verzekeren dat deze zeer betrouwbare vakman, niets doet waardoor de sport schade op zou kunnen lopen.

Mijn mening.
In het verleden was ik gewend dat een tuner allerlei moeilijke uitspraken deed om de klant zo dom mogelijk te houden met als reden het simpelweg kunnen verhogen van de bedragen op de nota.
Gezien het feit dat ik altijd bezig ben om over bepaalde zaken zoveel mogelijk kennis te vergaren, was ik al die gasten in tuningland meer dan spuugzat. Niks zinvols melden waar een ander iets mee op kan schieten maar alle info voor jezelf behouden. Resultaat: veel kapotte motoren en hoge rekeningen!!

Toen Dennis in de rallysport werd ontvangen (met op armen) veranderde dat beeld bij mij al snel. Gewoon vertellen wat je doet en waarom. Daar betaal je immers voor, was zijn opmerking. Vanaf dat moment liep de motor van de rallyauto, die ik ook af en toe mocht poetsen, maximaal.
Dat is zo doorgegaan en hebben wij als team erg veel gehad aan de informatie en dennis zijn helpende hand, zonder daarvoor de bekende astronomische bedragen te vragen. En ik begrijp dat wij als team geen uitzondering zijn.

Dennis is eerlijk!! Dat staat voor mij als een paal boven water. Nu zijn er een aantal personen die hem aanspreken over zijn integriteit. Mijn vraag is dan: waarom?
Iedereen die niet wil dat er open en eerlijk gecommuniceerd wordt over illegaliteit of andere boevenstreken heeft schijnbaar zelf iets te verbergen.
Dennis is altijd open in zijn manier van communiceren en heeft op vakgebied voor belanghebbenden weinig geheimen in zijn vakgebied.
Eindelijk iemand die iets zinnigs te melden heeft en we beginnen te hakken. Toon eens respect voor mensen die het verdienen. Die zijn er binnen ons kleine sportwereldje niet zo bar veel.
Zet Dennis, als aanvulling, maar in de Technische Commissie dan is het gedonder zo afgelopen!!!
En ja in onze buurlanden zijn er ook die er zo over denken.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor Stranger » do feb 23, 2006 17:54

Over de integriteit van Dennis kan ik niet oordelen, ik ken hem inderdaad niet persoonlijk.

Het feit dat hij heel eerlijk aangeeft wat er aan de hand is, op zich niets mis mee. Helaas zorgt het er in dit geval voor dat o.a. Peter Baert olie op het vuur gooien en een goedbedoelde opmerking gebruikt wordt om de 'ruzie' eens lekker op te stoken.

Ik denk dat je in zo'n geval beter je wat langer afzijdig kunt houden en gewoon eerlijk zijn naar degene die je betaald dan dingen uit het verleden naar boven te halen en die op een forum te plaatsen. Nu gaat jan en alleman reageren en met modder gooien.*

Maar goed...laten we hopen dat het rallyseizoen 2006 in Nederland een aangenaam seizoen wordt en we niet veel van dit soort 'ruzies' krijgen.
(Hoewel een 'zuiver' kampioenschap ook wat waard is natuurlijk).

* = slechts mijn mening.
Stranger
 
Berichten: 195
Geregistreerd: di apr 02, 2002 12:06
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor antoine » do feb 23, 2006 18:10

Probeert die ...... Peter Baert zijn fouten nu te verbeteren. Van de plus punten die hij had zijn er maar weinig nog over. :wink: Nee, ik heb geen enkel respekt meer voor je Peter. :wink: Ik (Peter) ben de baas en mag zeggen wat er gebeurd. :D :D :D :D :D


Sorry voor deze 'uitbarsting' :wink:
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Skoen » do feb 23, 2006 18:32

Blijkbaar hebben onze noorderburen het soms iets moeilijk met het aannemen van kritiek/beschuldigingen/waarheden...

Spijtig genoeg moet dit gevecht tussen Bijvelds en VdH in België worden uitgevochten, waarom? Steek het niet op Peter Baert want VdH is naar de RACB geweest!

Het is al langer geweten dat er heel veel rijden in Gr. N die niet conform zijn, het word wel eens tijd dat hier iets word aan gedaan. Is niet aan mij om te zeggen wie correct is of niet, maar als je maar kunt winnen door te foefelen, dan kan je er toch niet zelf van genieten.

Sommigen hun antwoorden betekenen niet veel, mensen die oordelen zonder er iets van af te weten... Zo zag ik dat het zogezegd onmogelijk was dat een Ragnotti rapper was dan een Lancer, kijk dan maar eerst naar die zijn rijstijl, beoordeel dan pas

Ik ga ook niet oordelen over die zaak Bijvelds/VdH, want weet er ook niet het fijne van en denk dat niemand het fijne van weet.
Skoen
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do feb 23, 2006 18:17
Woonplaats: Belgie

Berichtdoor lancer-evo.tk » do feb 23, 2006 18:55

skoen,

wees maar zeker dat er meerdere mensen er het fijne van weten, en die zullen zwijgen.
jammer dat er dan wel mensen zijn zoals die baert dat wanneer zijn neus jeukt hij direkt alles moet publiceren ipv misschien eens na te denken vooreer hij zoiets doet.

Het is niet iets Nederlands of Belgisch, maar het gebeurt bij allebei.
lancer-evo.tk
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma jun 17, 2002 10:48
Woonplaats: belgie

Berichtdoor Niels2 » do feb 23, 2006 19:16

Skoen schreef:Blijkbaar hebben onze noorderburen het soms iets moeilijk met het aannemen van kritiek/beschuldigingen/waarheden...

Spijtig genoeg moet dit gevecht tussen Bijvelds en VdH in België worden uitgevochten, waarom? Steek het niet op Peter Baert want VdH is naar de RACB geweest!


Behalve dan dat VdH daar niet heeft gezegd dat die restrictor van Bijvelds kwam, dat komt van Baert. RACB wist niet waar die restrictor vandaan kwam, en VdH wou alleen maar aantonen wat mogelijk was, niet om Bijvelds zwart te maken (maar dat had je kunnen lezen als de de berichtgeving hier had gelezen).

En ik kan best wat aannemen, als het goed geschreven is en goed onderbouwd met hoor en wederhoor, deze stukken zijn gewoon pulp. En lijken meer op een persoonlijke aanval van Baert op Bijvelds.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor EvoV6 » do feb 23, 2006 19:41

Wat ik hier en op t belgische pitstopforum lees trek ik voorlopig de conclusie dat vooral Peter Beart van dit alles de grote aanstichter is.

Door alleen de koptekst al... "v/d Heuvel ontmaskert Bijvelds" geeft hij meer zn persoonlijke mening. En dat is nu juist NIET hetgeen een objectieve journalist moet doen!!! Met een hele andere koptekst (bv. v/d Heuvel toont voorbeeld illlegale restictor) was er niet zo'n heisa geweest!
En zoals hij nu kinderachter reageert met 4 topics(!!) met zogaande bewijsfoto's toen de rallysport site ff uit de lucht was..
En ook later toen hij melde dat die meneer Vos een oud medewerker van Bijvelds Sport was. Wat ook weer nergens op gebaseerd was!

Allemaal "dingen" waaruit mijns inziens laat zien dat Peter Beart bepaalt niet objectief is.

Vond pitstop.tv een mooie site maar krijg er nu een erg naar anti Hollands smaakje (en dan vooral anti Bijvelds) bij.
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten