!! Jahresauftakt/Rallyefrühstück !!

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

!! Jahresauftakt/Rallyefrühstück !!

Berichtdoor Rallyefrank » vr jan 13, 2006 13:53

Hallo an die Niederländische-Rallyegemeinde. Zunächst einmal ein paar gute Wünsche an Euch für 2006 mit vor allem viel Gesundheit und Glück!!

Wir wollen das neue Jahr einmal außerhalb der sportlichen Events mit einer anderen Art des Auftaktes beginnen und laden alle Freunde und Rallyeinteressierten zum `1. XWR-Benzinfrühstück´ am Samstag den 28.01.06 ab 10.00 Uhr in die Räumlichkeiten des Subaru-Autohauses Wingenter, Sofienstr. 86 in Duisburg-Neumühl - Deutschland - ein!!
http://www.falk.de/routenplaner/control ... reset=true

Hier möchten wir unser neues/altes Team vorstellen, mit Euch über vergangene/zukünftige Taten plaudern, uns an Rallyevideos erfreuen, ein wenig Spaß haben und nebenbei, wie es der Name schon sagt, noch ein wenig `Nahrhaftes´ zu uns nehmen!

Wir freuen uns auf Euch und bitten zur besseren Planung um kurze Ankündigung Eures Kommens mit der Angabe der Personenzahl entweder per Mail an Rallyefrank@gmx.de oder telefonisch unter 0049/172/2651620 - Danke Euer www.xwrt.com

*****************************************************

Hi Sylvia, nun Dein Part in Nederlands :)
Rallyefrank
 
Berichten: 52
Geregistreerd: zo okt 30, 2005 21:55
Woonplaats: Germany

Berichtdoor gta » vr jan 13, 2006 18:54

waarom denken die duitse mensen altijd dat iedereen in nederland duits spreekt en kan lezen ?? :roll:
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42

Berichtdoor Rick D. » vr jan 13, 2006 19:09

Dat is mij ook een compleet raadsel :shock:
Avatar gebruiker
Rick D.
 
Berichten: 69
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:45
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Wolter » vr jan 13, 2006 19:22

Er staat ook onder dat Sylvia haar Nederlandse versie er neer moet zetten. :wink:

Maar het gaat (even heel globaal) over een uitnodiging voor een nieuwjaars-ontbijt waarbij het team en de auto gepresenteerd worden voor 2006.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor SylviaVisser » vr jan 13, 2006 19:47

Hallo allemaal,
Allereerst aan iedereen nog de beste wensen voor 2006, voor allen gezondheid en geluk.

Wij willen het nieuwe Rally seizoen graag aftrappen voor het eerste rally evenement plaats vind.
Daarom nodigen wij jullie allen uit voor het

1. XWR Benzin Frühstück op zaterdag 28 januari om 10.00 uur bij Autohaus Wingenter, Sofienstr. 86, Duisburg-Neumühl (Duitsland).

Hier willen wij ons nieuwe/oude team voorstellen, babbelen over vroeger/nu, video’s bekijken en vooral plezier maken en dat alles natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje.

We zien jullie komst tegemoet, maar zouden het fijn vinden als er, ivm de voorbereidingen, even een berichtje komt met hoeveel jullie komen. Dit kan op mail: rallyefrank@gmx.de of telefonisch 0049/172/2651620.
Alvast bedankt. www.xwrt.com


Tja, en waarom zou Sylvia dit moeten vertalen ? :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor SylviaVisser » vr jan 13, 2006 19:48

Sorry, dat ik vandaag niet de tijd had om het meteen te doen :oops:
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor joostkusters » za jan 14, 2006 1:15

dank je frank voor de uitnoding, lijkt me leuk om te komen, ik laat snel weten of ik op t vaste land ben om te komen,
tot snel

groeten joost


Sylvia, vertaal ff naar t duits a.u.b.
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor SylviaVisser » za jan 14, 2006 10:33

joostkusters schreef:dank je frank voor de uitnoding, lijkt me leuk om te komen, ik laat snel weten of ik op t vaste land ben om te komen,
tot snel

groeten joost


Sylvia, vertaal ff naar t duits a.u.b.




Vergis je niet Joost....hij begrijpt het zo prima.
En hoezo laten weten dat je komt... je hebt je vervoer al geregeld toch ?? :shock:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Rallyefrank » zo jan 15, 2006 1:27

Thanks Sylvia, Wolter and Joost!!

To the others, be sure I really understand most of the NL-Language - I´ll be able to learn every Day (and not only languages!!) even with an age of 42 - and if I don´t understand something, I ask someone who can help me - so please, start thinking and than writing!! :wink: Thank you

Further - You´re really welcome too - even if you talk to me only in `Nederlands´!! :D

**********************************************

Hi Sylvia, is it possible that you can translate this?! - only for the People which will ask for the Reason, that a German will write ........... :wink:
Rallyefrank
 
Berichten: 52
Geregistreerd: zo okt 30, 2005 21:55
Woonplaats: Germany

Berichtdoor SylviaVisser » zo jan 15, 2006 13:37

Rallyefrank schreef:Thanks Sylvia, Wolter and Joost!!

To the others, be sure I really understand most of the NL-Language - I´ll be able to learn every Day (and not only languages!!) even with an age of 42 - and if I don´t understand something, I ask someone who can help me - so please, start thinking and than writing!! :wink: Thank you

Further - You´re really welcome too - even if you talk to me only in `Nederlands´!! :D

**********************************************

Hi Sylvia, is it possible that you can translate this?! - only for the People which will ask for the Reason, that a German will write ........... :wink:




Sylvia, Walter en Joost, bedankt (ik had nu natuurlik niet met mezelf mogen beginnen, maar om de vertaling zo origineel mogelijk te houden ... )

Alle anderen, vergis je niet, het meest geschreven Nederlands begrijp ik prima. Ik ben in staat elke dag iets te leren (en niet alleen een taal !!), ook al ben ik 42....en als ik iets niet begrijp, vraag ik het gewoon - dus, alsjeblieft denk eerts eens na voor je iets schrijft :wink: Dank je wel.

Natuurlijk zijn jullie/ben je ook welkom, ook al kan je alleen Nederlands tegen me praten :D

*******************************************

Hoi Syl, wil je dit weer even vertalen, al was het alleen maar voor de mensen die zich afvragen waarom een Duitser hier zou (willen) schrijven ....... :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor StevenK » zo jan 15, 2006 14:23

gta schreef:waarom denken die duitse mensen altijd dat iedereen in nederland duits spreekt en kan lezen ?? :roll:

Omdat Nederlanders zich in de Duitstalige buurlanden vaak met iets wat bijna, maar niet helemaal, niet op Duits lijkt verstaanbaar proberen te maken en daarbij hun gebrek aan taalvaardigheid compenseren met stemverheffing en wilde gebaren ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor gta » zo jan 15, 2006 17:44

het was ook maar als grapje bedoelt :lol:
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten