Bitburg 10 December

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Bitburg 10 December

Berichtdoor Lieke » do dec 08, 2005 10:50

Hallo allemaal,

Wie gaan er a.s. zaterdag nog meer naar Bitburg :D
Lieke
 
Berichten: 126
Geregistreerd: do maart 14, 2002 12:44
Woonplaats: Eygelshoven

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 10, 2005 23:30

Iemand een idee of er wat over Bitburg te vinden is? Pacenotes website is niet echt actueel daarover. Frank Cruts wat te melden?
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor StevenK » za dec 10, 2005 23:31

Ton Van Spanje schreef:Iemand een idee of er wat over Bitburg te vinden is? Pacenotes website is niet echt actueel daarover. Frank Cruts wat te melden?

't Was toch geen Pacenotes optreden, maar Paul-ik heb alweer een andere auto-Allerts ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 10, 2005 23:33

StevenK schreef:
Ton Van Spanje schreef:Iemand een idee of er wat over Bitburg te vinden is? Pacenotes website is niet echt actueel daarover. Frank Cruts wat te melden?

't Was toch geen Pacenotes optreden, maar Paul-ik heb alweer een andere auto-Allerts ?


Aha, ik ging automatisch van de Pacenotes club uit
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor dennisrally » za dec 10, 2005 23:38

StevenK schreef:
Ton Van Spanje schreef:Iemand een idee of er wat over Bitburg te vinden is? Pacenotes website is niet echt actueel daarover. Frank Cruts wat te melden?

't Was toch geen Pacenotes optreden, maar Paul-ik heb alweer een andere auto-Allerts ?


Hij heeft eindelijk een Corolla WRC?! Van Abbring. Toe maar, het gaat inderdaad rap met zijn wagenpark op deze manier... :lol:
Avatar gebruiker
dennisrally
 
Berichten: 105
Geregistreerd: zo nov 06, 2005 23:40

Berichtdoor Jan » za dec 10, 2005 23:55

dennisrally schreef:
StevenK schreef:
Ton Van Spanje schreef:Iemand een idee of er wat over Bitburg te vinden is? Pacenotes website is niet echt actueel daarover. Frank Cruts wat te melden?

't Was toch geen Pacenotes optreden, maar Paul-ik heb alweer een andere auto-Allerts ?


Hij heeft eindelijk een Corolla WRC?! Van Abbring. Toe maar, het gaat inderdaad rap met zijn wagenpark op deze manier... :lol:


Opzich is dat geen COROLLA WRC maar een celica GT4 :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Bitburg 10 december

Berichtdoor Timpreza » zo dec 11, 2005 8:54

Gisteren even naar Bitburg gereden met de club.
Druk bezocht evenementje, alleen was de veiligheid ver te zoeken...helaas. Veel gekke Belgen, die rijden als zotten.

Nederlandse inbreng was ook leuk.
Familie Dautzenberg, Schenkeveld met de Polo, Kevin Abbring met een BMW-tje, leuke Delta...was echt vanalles. En ook meneer Allerts met z'n nieuwe aanwinst. Heeft jammergenoeg niet veel gereden met de Celica, maar wat hij deed was niet slecht.

Nog een verrassend optreden van een gekke Belg met de wagen van Snijers, blauwe Evo 8. Na anderhalve ronde lag de peperdure Mitsubsidie in de berm, redelijk in puin. Tja, je kunt het of je kunt het niet.

In ieder geval een leuk dagje knallen op het Duitse vliegveld.
Misschien tot volgend jaar?

Greetz Timpreza
Avatar gebruiker
Timpreza
 
Berichten: 311
Geregistreerd: do jun 09, 2005 11:23
Woonplaats: Geleen

Re: Bitburg 10 december

Berichtdoor StevenK » zo dec 11, 2005 9:08

Timpreza schreef:Nog een verrassend optreden van een gekke Belg met de wagen van Snijers, blauwe Evo 8. Na anderhalve ronde lag de peperdure Mitsubsidie in de berm, redelijk in puin. Tja, je kunt het of je kunt het niet.

Die 'gekke Belg' was waarschijnlijk Ph. Dekeerle, eigenaar van Cobeltab *en* eigenaar van de betreffende auto.

En over je laatste zinnetje: zonder mensen als Dekeerle zouden we ook een Snijers niet meer aan de start zien.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Mclain » zo dec 11, 2005 10:58

Het was gisteren inderdaad heel gezellig.

Onze R5 GTT deed het goed. Weinig problemen gehad en door kunnen rijden totdat de banden helemaal op waren.
De Lancia gaf in het begin wat problemen. Dit hebben we zo goed mogelijk opgelost. Maar toch bleef de auto af en toe inhouden.
Maar genoeg kunnen rijden en genoeg kunnen lachen met de hele club.

Nu hopen dat er ook nog iets van fotos zijn gemaakt. :D
Mclain
 
Berichten: 21
Geregistreerd: ma aug 30, 2004 17:59
Woonplaats: Gulpen

Berichtdoor Timpreza » zo dec 11, 2005 13:25

Ja Steven, dat snap ik best. Die gasten hebben we nodig in de rallysport.

Maar dom was het toch wel een beetje...hij had hem gewoon niet onder controle. En als je dat niet hebt, moet je niet proberen de bink uit te hangen. Zonde van zo'n mooie wagen.

Greetz Timpreza
Avatar gebruiker
Timpreza
 
Berichten: 311
Geregistreerd: do jun 09, 2005 11:23
Woonplaats: Geleen

Berichtdoor StevenK » zo dec 11, 2005 13:43

Timpreza schreef:Ja Steven, dat snap ik best. Die gasten hebben we nodig in de rallysport.

Maar dom was het toch wel een beetje...hij had hem gewoon niet onder controle. En als je dat niet hebt, moet je niet proberen de bink uit te hangen. Zonde van zo'n mooie wagen.

Greetz Timpreza

Ja, da's wel jammer. Overigens: Evo, niet onder controle ? 't Is echt de makkelijkst controleerbare auto die ik ooit heb gereden, of zou een Evo 8 zoveel moeilijker rijden met dat active centrediff ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor rallydre » zo dec 11, 2005 13:50

Op de betreffende plek waar 't gebeurde (slingerstukje) lag dat wat ze in de Monte Carlo aanduiden als 'black ice'. Oftewel ijs op de weg. Allerts liet 't me nog voelen tijdens een rondje Celica. Echt spekglad terwijl je 't niet makkelijk aan de weg kon zien. Waarschijnlijk heeft de Evo gewoon een rondje opwarmen gedaan en daarbij niet gemerkt dat het er zo glad was. Eerste snelheidsrondje (in de versie die hun reden aan 't eind van 't rondje dus waarschijnlijk al een beetje op snelheid gekomen) waarschijnlijk gewoon te hard..
Maargoed ik was er toen nog niet bij, kwam pas rond 't middaguur toen de Evo al weg was.

Grt

dré
rallydre
 
Berichten: 450
Geregistreerd: wo jun 12, 2002 17:44

Berichtdoor pipo » zo dec 11, 2005 16:50

Beste
Tim Blank
Ik ken u niet maar kan u verzekeren dat Filip Dekeerle de eigenlijke co Van Snijers en eigenaar van de evo 7 de wagen wel in de hand had !
Ik heb met hem Haspengouw gereden en was gisteren de co en we hadden wat afgebroken en dat was de reden en niks meer of minder ...
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Berichtdoor Timpreza » zo dec 11, 2005 17:03

Beste Pipo,

Dat kan zo zijn, maar wel een beetje vreemd dat er bij zo'n wagen iets "zomaar" kan afbreken. En zeker net op een punt waar het zichtbaar glad was...

Greetz Timpreza
Avatar gebruiker
Timpreza
 
Berichten: 311
Geregistreerd: do jun 09, 2005 11:23
Woonplaats: Geleen

Berichtdoor pipo » zo dec 11, 2005 17:06

Beste Tim
Ik zeg u zoals het is ...
Ik heb ervaring genoeg om te weten hoe en wat, ik ben al meermaals in Bitburg geweest en iedereen die me kent zal wel weten dat ik er geen doekjes om wind ..
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten