Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:OIRSCHOT - De Landmacht gaat nieuw personeel werven met een eigen Racing Team Koninklijke Landmacht. Plaatsvervangend bevelhebber van de landstrijdkrachten, generaal T. Diepenbrugge, heeft dit woensdag bekendgemaakt op de Generaal-majoor de Ruyter-Van Steveninckkazerne in Oirschot.
De landmacht heeft jaarlijks 4000 nieuwe mensen nodig en in 2005 en 2006 zelfs 5000. De inzet van het raceteam is een nieuw onderdeel van de bestaande wervingscampagne, die onder meer gebruik maakt van advertenties, radio- en televisiespotjes en billboards.
Defensie steekt jaarlijks 140.000 euro in de sponsoring van het team. Er zijn geen afspraken over de duur van de sponsoring.
_____________________________________________________bron: www.nu.nl
Binnenkort een leger-Jeep over de rallypaden? Het lijkt mij eerlijk gezegd het meest logisch dat ze rally's gaan rijden denk ik. Als je een raceteam op wilt zetten om op Zandvoort en op Assen mee te gaan rijden ben je volgens mij snel veel meer dan 140.000 euro kwijt.
1 voordeel zit er wel aan:
Aangezien we geen kogel meer hebben om mee te schieten en alle leopard tanks die het nog deden hebben verkocht, behalve waarover nog geen belasting is betaald en dus duitsland niet uit mogen, kunnen we die seats altijd nog afghanistan sturen om terroristjes aan vellen te rijden:D:D:D
kraats schreef:En als ze nu ook eens wat van hun grongebied te beschikking stellen voor de rallysport. Denk dat je daar een aantal mooie kp kan uitzetten.
=======================
Als je zelf eens gaat informeren bij het ministerie zul je te horen krijgen dat zij daar weinig of nooit wat van hebben afgewezen.
Turboboost schreef:Ik vind het een belachelijk idee, mocht dit doorgaan.
Wij betalen dus met zijn allen als belasting betaler dat raceteamNu weet ik wel dat er duizenden euro's over de balk gesmeten worden, over onze rug, maar om op deze wijze nieuw personeel te werven?
![]()
....toch maar eens zo'n plannetje aan mijn werkgever voorleggen.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast