Startlijst ano 1993

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Werner » wo maart 31, 2004 17:06

44 Keen-Heister (D) Delta Int. A8

Die doen nou wat anders toch ;-)
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor kraats » wo maart 31, 2004 17:07

Coen Vink in de Legacy... Wat ZONDE dat dat dit jaar niet door is gegaan.. Ik heb die auto H215ENX één maal als Legacy mogen zien in de jaarbeurs in Utrecht. Man ik zou d'r echt wat voor over hebben om nog 's zo'n auto in vol ornaat te kunnen bewonderen. Iemand die weet waar zo'n auto nog rijdt?
=========================
Ik was in dat jaar monteur bij Veenhuizen en ben die winter meegeweest naar Noorwegen (Rodberg) (Geweldige tijd toen). Maar daar reed ook Coen Vink de NumendalsRally evenals Jan de Winkel (die zijn golf tijdens de cursus op zijn dak legde). Coen bewerkstelligde dat er na een aantal proeven de knipperlichten van de Legacy op waren en dat er een "doosje" armaturen bij een collega geleend werden. Elke keer hing hij met de kont van de legacy in de sneeuwwallen en dat kostte nogal wat knipperlichten. En de sound uit die bak was het echt helemaal.....

Shit, wat was dat een geweldige ervaring was dat reisje toen.

In GB rijden nog wel een aantal van die apparaten...
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor antoine » wo maart 31, 2004 18:21

John wrote:
Legendarisch zijn ook de TV beelden van Docter/Badeberg. Op de proef bij Hankate is ne sneeuw "rustig Erwin, rustig Erwin", Frank als je dit toevallig lees dan kan ie wel in de top 3.

Cya John


Dit is het stukje film toch wat op ,ik dacht,rally's 1999 staat .
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo maart 31, 2004 20:01

kraats wrote:

Maarre dik startveld? Nee hoor!! kijk maar eens naar de startlijst van de Grensland rally in 1986......

======================
Dat was een mooie wedstrijd, ik heb hier nog foto's van Droogmans en Andervang met de Ford RS200 door de waterplas.

Trouwens, Theo..............., wat dacht je van de servicejongens van Prochowsky? :D Was toch een gezellig stelletje bij elkaar?
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Hammie » wo maart 31, 2004 21:15

Kan er niemand is een foto op het net zetten van die Pepsi Max Cosworth.
Ben wel benieuwd hoe dat er uit zag.

Jan-Arie
Citroen Saxo 16V
Hammie
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo jun 02, 2002 15:31
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo maart 31, 2004 21:31

Hammie wrote:
Kan er niemand is een foto op het net zetten van die Pepsi Max Cosworth.
Ben wel benieuwd hoe dat er uit zag.

Jan-Arie


Afbeelding
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor RallyeRichard » wo maart 31, 2004 21:38

*zucht*

Als ik dit zo lees, wou ik dat ik de rallysport eerder had ontdekt........

Mijn eerste nationale rallyervaring deed ik volgens mij pas op in 1997 in Emmeloord. Was de eerste en tevens laatste keer dat ik een Rallye Golf in actie heb gezien. Bemanning weet ik niet meer, maar het was een rode die voor mijn neus aan het eind van het lange rechte stuk vanaf de brug de chicane miste en via een betonbroodje in een wegwijzer werd gelanceerd (meter boven de grond) om vervolgens de motor weer te starten en verder te rijden. Eén ronde later viel hij wederom vlak voor het punt waar ik stond (bij de VW dealer op de hoek) uit met een lekke radiateur. Vind het nog steeds eeuwig zonde............. Vandaar dat ik zelf maar een Rallye heb aangeschaft ;)
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor nkroeze » wo maart 31, 2004 21:44

Richard, ik kan me ook de Deen Pedersen nog herrineren, met een wit / groene golf. Dat was toch ook een rally?

Die reed toen nog aardig rap met dat ding, vooral op de vroegere dijkproefjes zag het er nog best leuk uit :)

(alles in ZZR uiteraard)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Hein » wo maart 31, 2004 22:02

DutchRallyeGolf wrote:
*zucht*

Als ik dit zo lees, wou ik dat ik de rallysport eerder had ontdekt........

Mijn eerste nationale rallyervaring deed ik volgens mij pas op in 1997 in Emmeloord. Was de eerste en tevens laatste keer dat ik een Rallye Golf in actie heb gezien. Bemanning weet ik niet meer, maar het was een rode die voor mijn neus aan het eind van het lange rechte stuk vanaf de brug de chicane miste en via een betonbroodje in een wegwijzer werd gelanceerd (meter boven de grond) om vervolgens de motor weer te starten en verder te rijden. Eén ronde later viel hij wederom vlak voor het punt waar ik stond (bij de VW dealer op de hoek) uit met een lekke radiateur. Vind het nog steeds eeuwig zonde............. Vandaar dat ik zelf maar een Rallye heb aangeschaft ;)


Richard,

Weliswaar is het niet "live" maar ik heb ongeveer 4 uur filmmateriaal (VHS) van de Golf Rallye. Je weet me te vinden.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Re: Re: Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor StevenK » wo maart 31, 2004 22:04

hein wrote:
Weliswaar is het niet "live" maar ik heb ongeveer 4 uur filmmateriaal (VHS) van de Golf Rallye. Je weet me te vinden.


Dan moet dat maar eens dringend gedigitaliseerd en op DVD gezet worden !
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Hein » wo maart 31, 2004 22:11

Steven wrote:
hein wrote:
Weliswaar is het niet "live" maar ik heb ongeveer 4 uur filmmateriaal (VHS) van de Golf Rallye. Je weet me te vinden.


Dan moet dat maar eens dringend gedigitaliseerd en op DVD gezet worden !


Als dat een aanbod is, houd ik me aanbevolen. Ik lever je de banden wel aan.

[Edited by Hein on 03-31-2004 at 09:26 PM GMT]
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo maart 31, 2004 22:21

de laatste drie, vier posters hebben toch wel kontakten bij Weijs dacht ik. Dan moet deze mensen toch ook nog wel de namen Rob en Tom van Altena wat zeggen? Begonnen met een "simpel" kevertje, en later doorgegroeid met diverse V.A.G. producten: Rallye Golf, Audi Quattro.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor RallyeRichard » wo maart 31, 2004 22:21

En dan ben ik nummer 2 op de lijst.

En ja, ik weet je te vinden Hein!
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Re: Re: Startlijst ano 1993

Berichtdoor Hein » wo maart 31, 2004 22:26

Ton van Spanje wrote:
de laatste drie, vier posters hebben toch wel kontakten bij Weijs dacht ik. Dan moet deze mensen toch ook nog wel de namen Rob en Tom van Altena wat zeggen? Begonnen met een "simpel" kevertje, en later doorgegroeid met diverse V.A.G. producten: Rallye Golf, Audi Quattro.


Inderdaad zeggen de namen van Rob en Tom van Altena me wat. Ken ze zelf niet persoonlijk en meen ooit eens gehoord te hebben dat ze hun Golf Rallye nog steeds in bezit hebben.

En de vier uur (misschien zelfs wel iets meer)is voornamelijk de VP-10-VG in bezit van Hans Weijs. Dat krijg je als je in hetzelfde dorp woont.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron