Startlijst ano 1993

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor evoliene » wo dec 15, 2004 9:55

Ik weet ook nog dat wij toen in de golden tulip vlak bij de vip tent stonden van renault en het hele weekend in de lucht van bakolie stonden.Maar er was wel konstant iets te doen!
evoliene
 
Berichten: 151
Geregistreerd: di maart 11, 2003 17:43
Woonplaats: Oud-Beijerland

Berichtdoor Wout de Klerk » wo dec 15, 2004 10:09

kraats schreef:ja zo lang kennen wij elkaar al.....

Wij wonnen toen de Clio cup. Van de tien die toen aan de start kwamen waren er bar weinnig over die dag :lol:
Kan me nog herinneren dat Paul Maaskant toendertijd met een VIP Clio over proeven ging, en er betere tijden mee reed dan alle deelnemers van de cup :lol: En dat zonder kooi zonder gordels en zeker zonder helm....
En wat nog meer opvalt realiseer ik me nu: Zonder gezeik!!

Volgens mij was dit een van de eerste Williams auto's, met 2.0 16v, wij reden allemaal nog 1.8 16v toch,m aar hij ging inderdaad hard, en zonder beveiliging, ben benieuwd welke blije persoon deze auto later heeft gekocht....

Leuk jaar was dat, met als toppunt de Welfenrally, waar Bavelaar onder dat tunneltje de maximale ruimte wist te benutten.... en meer :lol:

linksvoor en achter lichte plaatschade :D

Ik weet nog dat Eep daar zonder navi zat, ja. Het maakte Eep niks uit wie er naast m zat maar na de wedstrijd was ie blij dat jij het was :lol:

Leuk detail van het hakken op de carterplaat was het feit dat de monteur van verschuur en naast stond om gereedschap aan te geven. Hij had een marlboro overhempje aan en hij was duidelijk niet van plan om onder die baggerbak te gaan liggen.


Circuitwatje :P
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor bugs » wo dec 15, 2004 11:20

en over welke jaren hebben we het nu?
bugs
 
Berichten: 198
Geregistreerd: di maart 09, 2004 13:23

Berichtdoor kraats » wo dec 15, 2004 16:22

bugs schreef:en over welke jaren hebben we het nu?

-------------------
Over de goeie jaren....... :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor michel uit berg » wo dec 15, 2004 20:04

de goeie jaren.........

dat waren nog eens tijden, met je service bus bij de start, finish en service staan van elke proef, het was onze eigen rally :lol:

en Theo, trouwens dat van poep met lange oe komt mij bekend voor...... :wink:
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor Wout de Klerk » wo dec 15, 2004 22:09

michel uit berg schreef:de goeie jaren.........

dat waren nog eens tijden, met je service bus bij de start, finish en service staan van elke proef, het was onze eigen rally :lol:

en Theo, trouwens dat van poep met lange oe komt mij bekend voor...... :wink:


In die rally in duitland waar Kraats en ik het over hebben, mocht je al blij zijn als je van service naar service op tijd haalde, een erg nauw schema (of strak, toen de sex nog...) :D
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor michel uit berg » wo dec 15, 2004 22:47

Wout de Klerk schreef:
michel uit berg schreef:de goeie jaren.........

dat waren nog eens tijden, met je service bus bij de start, finish en service staan van elke proef, het was onze eigen rally :lol:

en Theo, trouwens dat van poep met lange oe komt mij bekend voor...... :wink:


In die rally in duitland waar Kraats en ik het over hebben, mocht je al blij zijn als je van service naar service op tijd haalde, een erg nauw schema (of strak, toen de sex nog...) :D


in tsjechie moesten we de service opsplitsen anders lukte het nooit, was ook een te gekke ervaring
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor evoliene » do dec 16, 2004 10:32

michel uit berg schreef:
Wout de Klerk schreef:
michel uit berg schreef:de goeie jaren.........

dat waren nog eens tijden, met je service bus bij de start, finish en service staan van elke proef, het was onze eigen rally :lol:

en Theo, trouwens dat van poep met lange oe komt mij bekend voor...... :wink:


In die rally in duitland waar Kraats en ik het over hebben, mocht je al blij zijn als je van service naar service op tijd haalde, een erg nauw schema (of strak, toen de sex nog...) :D


in tsjechie moesten we de service opsplitsen anders lukte het nooit, was ook een te gekke ervaring



Kan je nagaan!! En er waren toen toch team,s die met hele dikke chevy van,s als service bus reden met van die dikke benzine motoren. :wink:
evoliene
 
Berichten: 151
Geregistreerd: di maart 11, 2003 17:43
Woonplaats: Oud-Beijerland

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron