Feest Sectie Rally's 9-1-2004

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Feest Sectie Rally's 9-1-2004

Berichtdoor ExTaxi » za jan 10, 2004 17:39

Gisteravond was het jaarfeest van de Sectie Rally's in Edda Huzid te Voorthuizen. Toen ik rond 19.45 uur binnenkwam zaten er al wat tafels vol en het werd al snel redelijk druk.

Rond de klok van 21 was de eerste uitreiking van de prijzen. Eric Noort hield een praatje over afgelopen jaar en keek alvast uit naar het nieuwe seizoen waarin veel rijders zullen gaan strijden in het Hypohuis Rally Open kampioenschap.

Het viel mij op dat toch best veel mensen aanwezig waren die naar voren werden geroepen.

De winnaars in de Volvo Original Cup kregen een prachtig schaalmodel van een Volvo Amazone compleet met stickers van het team en al, erg leuk.

Rookie of the Year 2003 is geworden: Jeroen van Laarhuis, die in zijn eerste jaar ook meteen de 1e plek wist te bemachtigen in deze nieuwe cup. Als ik het goed heb gehoord staan er voor 2004 al sowieso 15 Volvo's aan de start!

Jan de Winkel wist te vertellen dat de Golf verkocht is en naar Oostenrijk is gegaan. Hij liet niet veel los over de opvolger, maar hij liet wel weten met wat importeurs in gesprek te zijn.

Gerhard Henneky vertelde dat ze aankomend jaar in een Mitsubishi EVO 6 zullen gaat rijden. Mij benieuwen hoe hard ze met die auto zullen gaan. De Micra staat nog steeds te koop.

Theo van de Berg zal waarschijnlijk komend jaar nog met de Golf gaan rijden. Welk kampioenschap en welke wedstrijden wist Theo nog niet.

Nelis Verkooijen blijft N4 rijden, maar liet nog niets los of dat in een andere auto wordt. Lag zoals altijd aan het sponsorgeld wat ze weten los te maken.

Ook de 205cup heeft veel belangstelling in het nieuwe jaar, dus ook de opstap-klasse blijft bestaan.

Verder was er eigenlijk niet veel te melden. Al het nieuws verschijnt hier toch sowieso wel.

Dick Groen / ExTaxi
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten