Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:gelukkig alle rotzooi er af.
Gelukkig rijdt Erik Wevers ook weer in nederland.
Weet iemand trouwens of Mark van Eldik nog bezig is met een nieuwere subaru impreza wrc (S12) of houdt hij het bij de S10?
Gert Veurink
Mitsufan schreef:gertveurink schreef:gelukkig alle rotzooi er af.
Weet iemand trouwens of Mark van Eldik nog bezig is met een nieuwere subaru impreza wrc (S12) of houdt hij het bij de S10?
Gert Veurink
volgens mij houd hij gewoon de S10 of heb ik het weer mis
John schreef:Mitsufan schreef:gertveurink schreef:gelukkig alle rotzooi er af.
Gert Veurink
half goed
Humphrey schreef:Wat mij opviel in de lijst was de naam René Kuipers.
Na Hengelo direct weer een rally? Gaat dat een seizoen worden?
Hoe snel kan hij het de andere Corolla WRC('s) lastig maken?
Humphrey
Mitsufan schreef:Humphrey schreef:Wat mij opviel in de lijst was de naam René Kuipers.
Humphrey
Dat was toch al bekend dat Rene Kuipers een heel seizoen met een Corolla WRC gaat rijden?![]()
Mitsufan schreef:Humphrey schreef:Wat mij opviel in de lijst was de naam René Kuipers.
Humphrey
Dat was toch al bekend dat Rene Kuipers een heel seizoen met een Corolla WRC gaat rijden?![]()
Humphrey
Mitsufan schreef:John schreef:Mitsufan schreef:gertveurink schreef:gelukkig alle rotzooi er af.
Gert Veurink
half goed
Kom met argumenten aub![]()
Mitsufan schreef:en wat zal jasper v/d heuvel meenemen... een Lancer WRC of een evo 9 groep N?
Walter Geuzebroek schreef:Mitsufan schreef:en wat zal jasper v/d heuvel meenemen... een Lancer WRC of een evo 9 groep N?
Jasper neemt mee waar hij het beste op het randje kan rijden.
Mitsufan schreef:Walter Geuzebroek schreef:Mitsufan schreef:en wat zal jasper v/d heuvel meenemen... een Lancer WRC of een evo 9 groep N?
Waarschijnlijk is dat de evo 9Kzie liever een Lancer WRC, die hebbe we nog niet. Maar Jasper is in elke auto spectaculair, daar zal het niet aan ontbreken
spookie schreef:Mitsufan schreef:Walter Geuzebroek schreef:Mitsufan schreef:en wat zal jasper v/d heuvel meenemen... een Lancer WRC of een evo 9 groep N?
Waarschijnlijk is dat de evo 9Kzie liever een Lancer WRC, die hebbe we nog niet. Maar Jasper is in elke auto spectaculair, daar zal het niet aan ontbreken
T was toch een fabrieks groep A die ze gekocht hadden want zo'n oude lancer wrc bestaat toch niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten