niekschippers schreef:Ik weet alleen dat het een WRC word waar er 14/15 van zijn gwbouwd!
Wie heeft dat gezegd dan?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
niekschippers schreef:Ik weet alleen dat het een WRC word waar er 14/15 van zijn gwbouwd!
MartijnS schreef:Is er wel een wrc waar er maar zo weinig van gebouwd zijn?
TvD schreef:MartijnS schreef:Is er wel een wrc waar er maar zo weinig van gebouwd zijn?
ja
niekschippers schreef:TvD schreef:MartijnS schreef:Is er wel een wrc waar er maar zo weinig van gebouwd zijn?
ja
maar welke he
MartijnS schreef:Idd, kan me niet voorstellen dat er andere wrc's zijn waar er zo weinig van zijn, of het laatste type Mitsubishi WRC
ik heb eens ooit een lijstje van een rallyvriend gehad,en zelf nog wat bijgewerkt rond 1999, met alle kentekens,welke evolutie,welke rijder en waar deze cordoba's gereden hebben. alle informatie is gebaseerd op kentekens, dus ik weet niet of het allemaal 100% zal kloppen. Ik heb 20 verschillende kentekens, 6 evo1 waar er later 5 van zijn omgebouwd tot evo2 of zelfs evo3, Ik zou het wel geweldig vinden als er een Seat naar nederland komt!Thibaud schreef:Volgens mij een Cordoba WRC van 98-99 (Evo1)
Geen andere WRC dat je kan zo weinig van vinden
Ton Van Spanje schreef:Ik kan niet terugvinden dat er hier al over gesproken is, dus..........
voor wie zou deze momenteel opgebouwd worden?
http://www.madenoracing.com/more-news/2 ... y-Clio-R3/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten