Geplaatst: vr apr 10, 2009 11:42
Telt sponsoring niet mee dan?Armand schreef: Ik kom jouw naam niet zo heel veel tegen in de annalen van de rallysport.
Want dat doet het bedrijf van Manfred namelijk wel.
Telt sponsoring niet mee dan?Armand schreef: Ik kom jouw naam niet zo heel veel tegen in de annalen van de rallysport.
Rene Markus schreef:Ik ben erg benieuwd naar reactie op een eventuele PandaCup in Nederland.
Ik las ergens dat de Fiat 500 meer voor de jongere categorie ingezet gaat worden en dan kan de PandaCup vallen in de categorie Als Het Maar Gezellig Is.
Wat lees jullie reactie's wel!
FIAT PANDA KIT CAR,
* 1368 cm3, 140 hp
* 930 kg
* 6-speed gearbox
* a differential of increased internal friction
* radiators, oil coolers
* ventilated front brakes dials 285 mm
* Drivers rear brakes 240 mm
* hydraulic handbrake
* transmission steering gear for less
* Sporting suspension of the couplings type UNIBALL
Campos schreef:mastersevius schreef:MartijnB schreef:Campos schreef:Henry schreef:official No. 27768 schreef:Let er op dat er al echt heel veel cups zijn (en er ook een aantal het niet gelukt is ondanks genoeg deelname). Tevens denk ik dat de Fiat 500 ook beter oogt / moderner is en dus bij gering prijsverschil veel populairder gaat worden.
Hoeveel van deze panda's zijn er te krijgen en tegen welke prijs?
Welk jaarbudget denk je aan en wordt het een rally of sprint cup?
21500 EURO Aanschaf
Doe er 1500 bij en je rijdt 2 jaar zonder zorgen in de 205Cup.
Met 130pk op 796 kilo en een korte bak nog steeds competitief.. En dit jaar weer minimaal 9 deelnemers.
2 jaar maar voor 23.000 euro....
daar koop je onderhand een Evo voor
maar rijd je dan zonder zorgen
Nee zoals hij zegt, daar koop je een Evo voor. Die je vervolgens 2 jaar in de schuur kan laten staan
Veel mensen (en MartijnB weet dat best hoor) vergeten dat of weten het niet, maar een auto kopen is 1 ding, het budget hebben om er 1 of 2 jaar mee te rijden is een tweede..
Hein schreef:Roger en Jolanda schreef:Wat we wel moeten bedenken is dat als we zo doorgaan en het startveld blijft kleiner worden we beter 100 mensen kunnen laten starten met een low budget auto als 3 met een WRC.
die snap ik niet. Als je een WRC kunt bekostigen waarom er dan niet mee rijden. Waar wou je die 'low budget' teamns vandaan halen als ze nu al niet starten?Roger en Jolanda schreef:Wat hier ,ook doorfotograven, soms vergeten word is dat startnummer 100 net zo bezig is met de sport, opzijn manier en met zijn budget) als de zogenaamde top ! en misschijn wel gedrevenen.Krijg iedere keer je auto maar klaar en regel maar ff het start geld.......
Eens, en dat vergeten de meesten ook niet. Maar de startnummer 100 moet dan geen foto's gaan 'jatten' op sites van fotografen of rallysport onder het mom van ik wil een goede foto, maar het mag niks kosten want ik ben een low budget team. Ik kan geen € 25 (ik noem maar een dwarsstraat) missen voor een goede foto, maar neem wel drie sets banden en teveel benzine mee naar de wedstrijd.Roger en Jolanda schreef:Een WRC kopen en er dan mee rijden heeft meer met geld te maken als met liefde voor de sport.(daar komt de discussie)
Welke discussie? Wat een onzin deze opmerking.Roger en Jolanda schreef:Als we dus nog een cup zouden maken enwe maken het daardoor interesssanter om in te stappen .................lang leve de sport
We hebben al cups genoeg. Nog een er bij? Niet handig. Ga dan kijken of het interessant is om in te stappen in een van de andere cups
Holkers schreef:F !!!
Fotografen
Holkers schreef:liggende fotografen zijn altijd fotograven
sleepy hunter schreef:En fotograven en foto,s lease? tja soms het zoeken wie nou net die 1e foto heeft gemaakt. Wie was nou die fotograaf met dat hesje .
Misschien een idee om aan het begin van het seizoen een lijst te maken met welke fotograaf met welk nummer rond loopt. Zal wel niets worden maar niet geschoten is altijd mis.
Roger en Jolanda schreef:Hein schreef:Roger en Jolanda schreef:Wat we wel moeten bedenken is dat als we zo doorgaan en het startveld blijft kleiner worden we beter 100 mensen kunnen laten starten met een low budget auto als 3 met een WRC.
die snap ik niet. Als je een WRC kunt bekostigen waarom er dan niet mee rijden. Waar wou je die 'low budget' teamns vandaan halen als ze nu al niet starten?Roger en Jolanda schreef:Wat hier ,ook doorfotograven, soms vergeten word is dat startnummer 100 net zo bezig is met de sport, opzijn manier en met zijn budget) als de zogenaamde top ! en misschijn wel gedrevenen.Krijg iedere keer je auto maar klaar en regel maar ff het start geld.......
Eens, en dat vergeten de meesten ook niet. Maar de startnummer 100 moet dan geen foto's gaan 'jatten' op sites van fotografen of rallysport onder het mom van ik wil een goede foto, maar het mag niks kosten want ik ben een low budget team. Ik kan geen € 25 (ik noem maar een dwarsstraat) missen voor een goede foto, maar neem wel drie sets banden en teveel benzine mee naar de wedstrijd.Roger en Jolanda schreef:Een WRC kopen en er dan mee rijden heeft meer met geld te maken als met liefde voor de sport.(daar komt de discussie)
Welke discussie? Wat een onzin deze opmerking.Roger en Jolanda schreef:Als we dus nog een cup zouden maken enwe maken het daardoor interesssanter om in te stappen .................lang leve de sport
We hebben al cups genoeg. Nog een er bij? Niet handig. Ga dan kijken of het interessant is om in te stappen in een van de andere cups
Door reactie te geven en je mening te geven door quote te gebruiken is een discussie, een discussie hoeft niet altijd negatief te zijn hoor.
Roger en Jolanda schreef:Je opmerking over de WRC slaat de plank finaal mis, ik heb het helemaal niet over niet rijdenmet je wrc. Ik heb het over het kleiner worden van het veld in zijn geheel als je dat kunt opkrikken door wat gerichtere cups te maken waarom niet.
Roger en Jolanda schreef:De opmerking over foto,s jatten heeft niets met cups te maken slaat de plank weer mis.
Een 205 bouwen kost je een keer rond de 5000 euro ongeveer
Roger en Jolanda schreef:En nog een cup ik vind het prima