Arfman schreef:Klopt, hij heeft vorig jaar ook een rally gereden in de Fabia WRC, en helemaal niet onverdienstelijk.
jup , maar dit was toch het verhaal met de politie @ amsterdam of heb ik het nu verkeerd ?
hij reed er iig wel strak in
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:Klopt, hij heeft vorig jaar ook een rally gereden in de Fabia WRC, en helemaal niet onverdienstelijk.
Frevo schreef:Klopt. Volgens mij stond hij tweede op dat moment.
Michael Venema schreef:Frevo schreef:Klopt. Volgens mij stond hij tweede op dat moment.
heb de uitslagen maar even opgezocht .. proef 2 +3 sec op van eldik in wrc debuut is toch knap
http://rallytiming.nl/index.php?r=714
niek schreef:aj seppenwoolde schreef:kuipers jr komt of met een subaru of met een ford !!!
bij wevers sport is een nieuwe ford in bestelling ,dit kan even duren voor dat hij er is tot die tijd gaat hij zo het nu lijkt rijden met de subaru waar pa vorig jaar in reed.
Dat is goed nieuws!
Wat is je bron?
aj seppenwoolde schreef:niek schreef:aj seppenwoolde schreef:kuipers jr komt of met een subaru of met een ford !!!
bij wevers sport is een nieuwe ford in bestelling ,dit kan even duren voor dat hij er is tot die tijd gaat hij zo het nu lijkt rijden met de subaru waar pa vorig jaar in reed.
Dat is goed nieuws!
Wat is je bron?
het komt van heel dicht bij wevers sport vandaan
Michael Venema schreef:Frevo schreef:Klopt. Volgens mij stond hij tweede op dat moment.
heb de uitslagen maar even opgezocht .. proef 2 +3 sec op van eldik in wrc debuut is toch knap
http://rallytiming.nl/index.php?r=714
djgando schreef:Ik weet niet of het al bekend was, maar Mark van Eldik gaat 5 juli mee doen aan de VeKa autocrosswedstrijd in Bunnik, met een kever.
Bron: autocrossnederland.nl
mvg,
Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede
pedduhwick schreef:aj seppenwoolde schreef:niek schreef:aj seppenwoolde schreef:kuipers jr komt of met een subaru of met een ford !!!
Dat is goed nieuws!
Wat is je bron?
het komt van heel dicht bij wevers sport vandaan
We wachten op een officieel nieuwsbericht...
rally04 schreef:Staat een mg s2000 te koop op rallycarsforsale, lijkt me wel leuk als iemand daar de rest van het '08 seizoen in nl mee afmaakt
Patmeister schreef:4 dus, rechts gestuurde niet te vergeten...
YellowLeonVT schreef:Patmeister schreef:4 dus, rechts gestuurde niet te vergeten...
Dacht dat die rechtsgestuurde voor onderdelen was en dat het chassis terug ging naar M-sport..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast