Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:hier alvast een paar foto's van de auto van Dennis Kuipers.pedduhwick schreef:zou er deze week nog een persbericht komen van het Wevers/Kuipers team komen met de bestickering/belettering van de auto('s), of zouden we moeten wachten tot zondagavond als er foto's komen van uit Hanuit?
briljant schreef:Ja zeker,TWENGELTJE schreef:Moet nou persee dat tentje er bij op?![]()
Ik moest er voor mijn werk zijn en stond er toevallig naast. (beter krijgen we de bedrijfs vlag toch nooit op de foto
)
Zeker wel.erikjan schreef:briljant schreef:Ja zeker,TWENGELTJE schreef:Moet nou persee dat tentje er bij op?![]()
Ik moest er voor mijn werk zijn en stond er toevallig naast. (beter krijgen we de bedrijfs vlag toch nooit op de foto
)
had je geen blauwe bus bij je ?
pedduhwick schreef:zou er deze week nog een persbericht komen van het Wevers/Kuipers team komen met de bestickering/belettering van de auto('s), of zouden we moeten wachten tot zondagavond als er foto's komen van uit Hanuit?
Zoals je wel weet Manfred ben ik vertegenwoordiger bij een bedrijf in Kampen. (voor de naam zie vlag naast de Peugeot op de foto )Manfred_D schreef:briljant schreef:Ja zeker,TWENGELTJE schreef:Moet nou persee dat tentje er bij op?![]()
)
Wat doe je voor werk dan?
[/quote]
briljant schreef:Zoals je wel weet Manfred ben ik vertegenwoordiger bij een bedrijf in Kampen. (voor de naam zie vlag naast de Peugeot op de foto )Manfred_D schreef:briljant schreef:Ja zeker,TWENGELTJE schreef:Moet nou persee dat tentje er bij op?![]()
)
Wat doe je voor werk dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast