Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cootje schreef:Weet jij toevallig waar je gratis photoshop kan downloaden? Ik ben er namelijk al een hele tijd naar op zoek maar kan niks vinden.
[NL]Patje_Lasek schreef:Even met Photoshop een mogelijk uiterlijk voor de Fabia gemaakt:
[NL]Patje_Lasek schreef:Even met Photoshop een mogelijk uiterlijk voor de Fabia gemaakt:
Jan schreef:Ik hoorde iets over Porsches![]()
pedduhwick schreef:Jan schreef:Ik hoorde iets over Porsches![]()
ik heb ook wel iets gehoort over Porsches en ik heb ook wel iets gehoort over de 2 Fabia's en waar heb ik nog meer wat over gehoort eummmm... weet ik zo niet meer
mr_nice_guy73 schreef:pedduhwick schreef:Jan schreef:Ik hoorde iets over Porsches![]()
ik heb ook wel iets gehoort over Porsches en ik heb ook wel iets gehoort over de 2 Fabia's en waar heb ik nog meer wat over gehoort eummmm... weet ik zo niet meer
Misschien horen jullie niet helemaal goed![]()
Lejan schreef:[NL]Patje_Lasek schreef:Even met Photoshop een mogelijk uiterlijk voor de Fabia gemaakt:
om een skoda bestikkering van toyota model te geven vind ik niet echt creatief, doe dan iets met de skoda huis kleuren ( is ook mooier) .
Lejan schreef:[NL]Patje_Lasek schreef:Even met Photoshop een mogelijk uiterlijk voor de Fabia gemaakt:
om een skoda bestikkering van toyota model te geven vind ik niet echt creatief, doe dan iets met de skoda huis kleuren ( is ook mooier) .
Wim Salabim schreef:Lejan schreef:[NL]Patje_Lasek schreef:Even met Photoshop een mogelijk uiterlijk voor de Fabia gemaakt:
Ik vind het anders niet tegenvallen hoor!! En waarom altijd dezelfde kleuren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast