Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS wrote:
Compilatie is online!
turboboost wrote:
Ik vond overigens wel, dat als je er niet bekend bent, de kaartjes erg onduidelijk zijn. Vooral die van Kp 1-3-5 daar staat geen enkel aanknoppingspunt op.
Maar goed, wij hebben de proeven wel gevonden hoor!![]()
Toivonen wrote:
Was superdag in Hulst gisteren. Mijn grote dank aan iedereen dit weer mogelijk heeft gemaakt.
Voor mij persoonlijk was het mijn debuutwedstrijd als rijder (zilvergrijze 306). Had helaas vanaf het begin een slechte versnellingsbak en heb 2 proeven 80% in de vierde versnelling moeten rijden (voor degene die dachten dat ikzelf niet harder durfde; de bak zat dus vast). De proeven waar de auto enigszins meewerkte gingen super en zaten we steeds maar 2 tot 3 seconden achter Wawrzyniak die N3 won (ook Breda, B'vo). Nieuwe bak voor Achtmaal zien te regelen en goede banden kopen en dan kunnen we in Achtmaal vol voor de N3-winst gaan!! (of tweede achter Eddie natuurlijk, wat reed hij weer ongelooflijke tijden tot de klapper).
Heeft er misschien iemand foto's van de zilvergrijze 306 nummer 51 gemaakt?? Ik zou deze dolgraag ontvangen want heb zelf bijna niks van m'n debuut kunnen vastleggen. BVD!
groetjes, Martijn Braat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten