Subaru Rullezzz!!! schreef:Beetje vreemd allemaalIk krijg geen eens meer te zien dat de manager nog niet online is. Moet wel een keer gebeuren want anders krijg ik het cadeau niet voor sinterklaas
dat heb ik dus ook, een blanco pagina..
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Subaru Rullezzz!!! schreef:Beetje vreemd allemaalIk krijg geen eens meer te zien dat de manager nog niet online is. Moet wel een keer gebeuren want anders krijg ik het cadeau niet voor sinterklaas
StevenK schreef:admin schreef:Ben de manager een beetje vergeten... moeten volgend seizoen maar even een spel leider voor de manager vinden die hem bij kan houden....
Dat lijkt me wel wat voor extaxi
admin schreef:Binnen nu en een 3 tal weken komt er de nieuwe layout en opzet van Rallysport.nl. Voor dit jaar wouden we de manager gaan baseren op het HRO.
Dus als iemand nog goede ideeen heeft voor de nieuwe opzet laat het weten.
Gr,
Patrick
Holkers schreef:admin schreef:Binnen nu en een 3 tal weken komt er de nieuwe layout en opzet van Rallysport.nl. Voor dit jaar wouden we de manager gaan baseren op het HRO.
Dus als iemand nog goede ideeen heeft voor de nieuwe opzet laat het weten.
Gr,
Patrick
Op zich was de manager wel redelijk compleet.
Misschien moet je het wat moeilijker maken door straf punten te laten gelden als je door een rijders fout niet meer mee doet, en dan niet als het mechanisch is/was.
neem ook dingen als 'rookie of the year' en dat soort dingen ook mee. laat bijvoorbeeld winnaars in hun klasse extra punten krijgen en eindwinnaars ook. Dit zodat je ook een snelle groep N3 kan kiezen ipv Wevers of vd Heuvel en een wat mindere god (door budget etc...)
Wolter schreef:Verder denk ik dat voor de site het goed is als de foto's en filmpjes uit 2000 enzo eraf gaan. 90% van de links zijn tenslotte toch dood. Of je moet zelf met een paar vaste mensen afspreken dat ze goede foto's maken, en die hier willen publiceren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten