Gijs G schreef:ik ken er wel meer, maar naar mijn bescheiden mening komt de beste nederlandse rallyrijder uit Erp![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het jammer dat we die Erpenaar zo weinig op de rallypaden zien de laatste tijd
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:Gijs G schreef:ik ken er wel meer, maar naar mijn bescheiden mening komt de beste nederlandse rallyrijder uit Erp![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het jammer dat we die Erpenaar zo weinig op de rallypaden zien de laatste tijd
Gerrit Euverman schreef:erikjan schreef:Gijs G schreef:ik ken er wel meer, maar naar mijn bescheiden mening komt de beste nederlandse rallyrijder uit Erp![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is idd jammer, maar importeurschap levert meer geld op.
Mark Breijer is toch ook gestopt ivm zijn dagelijkse werkzaamheden.
ben ik met je eens, aleen errig jamer dat hij niet op de startlijst staatGijs G schreef:ik ken er wel meer, maar naar mijn bescheiden mening komt de beste nederlandse rallyrijder uit Erp![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk als je echt een liefhebber bent je het prima kunt combineren met je werk zijn zoveel voorbeelden toch? (Wevers, van Eldik, Nijhof enz. ) Bijna alle coureurs zijn drukke zakenmensen en meestal zelfstandige ondernemer
Dat denk ik ookrally for ever schreef:Ik denk als je echt een liefhebber bent je het prima kunt combineren met je werk zijn zoveel voorbeelden toch? (Wevers, van Eldik, Nijhof enz. ) Bijna alle coureurs zijn drukke zakenmensen en meestal zelfstandige ondernemer
Ik denk dat zeker Wevers hierin verhaal apart is, maar zal in geval P.B. zeker te maken hebben met feit dat boel nog opgestart moest worden ( en dit misschien iets minder vlot gaat dan verwacht )
Ik denk (als dat het geval is) dat dat dan wel eerder aan de orde was geweestArmand schreef:Zou het niet zo zijn dat één van zijn drijvende krachten* ontbreekt... waardoor de wil om elke keer aan de start te verschijnen ontbreekt...
(*zijn vader voor wie het niet begrijpt)
johanschop schreef:voordat iedereen denk dat het de oude van van eldik is.
Nummerplaten komen niet overeen dus dit is een andere
gr johan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten