Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.official No. 27768 schreef:Kan me nog een haaks links heugen waar er voor ons wel 5 maal kruislings gelint was tussen de bomen, met hoofdpijl overigens.
Zal er extra op letten en het uiteraard zelf niet doen!
Jacques81 schreef:Mooie opmerking trouwens ton, rally is voor de rijders en niet voor publiek en pers, en veiligheid voorop.
SylviaBos schreef:Zoals Peer al aangeeft, kruislings linten is geen optie. Dit is in samenspraak besloten om juist de veiligheid te vergroten. Ik kan me nog diverse voorvallen voor de geest halen dat een beginnend rijder op m'n post linksaf ging ipv rechtsaf. Waarom? Door het vele lint zag hij niet meer welke kant hij op moest rijden. Hij twijfelde aan zijn navigator, ook geen goede zaak natuurlijk.
?? Waar was de hoofdpijl dan voor dat vele gespannen lint??
ExTaxi schreef:HJD schreef:Ik heb me zondag alleen een klein beetje aan een official zitten ergeren.
zeker een oudere man?
Niels2 schreef:Blablablabla.
Anders dan in een hoogwerker, als je daar uit flikkert valt er niets meer te redden, kun je als een auto op je af komt nog maken dat je weg komt.
Niels2 schreef:ExTaxi schreef:Ben ik de enige die dit een zeiktopic vindt?
Geen idee, heb de rest niet gelezen.
loadmaster schreef:Kruislings linten, vertel, net zoals vroeger?? tussen de rijderslinten en het publikslint ??
HJD schreef:ExTaxi schreef:HJD schreef:Ik heb me zondag alleen een klein beetje aan een official zitten ergeren.
zeker een oudere man?
Was wel een wat oudere man, en was op proef 1 van de dag: Asten.
Had je er daar meer over gehoord dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten