Eddie Borgers

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor merijnaldewereld » ma mei 03, 2004 16:55

Dick,

Niet vervelend bedoeld, maar er zijn (ken er in ieder geval al twee) rijders die hier wel lezen en niet posten, ook niet als het om henzelf gaat. Dit om eventuele discussies te voorkomen en om geen vervelende topics te krijgen. Lezen doen er wel een hoop heb ik zo het idee, want iedere rijder weet het precies als er over hem/haar geschreven is...

Groeten,

Merijn
Afbeelding
merijnaldewereld

Re: Re: Eddie Borgers

Berichtdoor ExTaxi » ma mei 03, 2004 17:10

merijnaldewereld wrote:
Dick,

Niet vervelend bedoeld, maar er zijn (ken er in ieder geval al twee) rijders die hier wel lezen en niet posten, ook niet als het om henzelf gaat. Dit om eventuele discussies te voorkomen en om geen vervelende topics te krijgen. Lezen doen er wel een hoop heb ik zo het idee, want iedere rijder weet het precies als er over hem/haar geschreven is...

Groeten,

Merijn

Merijn, waarom dacht je dat ik die 'oproep' plaatste? ;-) Iedereen weet inderdaad dondersgoed wat hier geschreven wordt....

Maar waarom zouden we discussies uit de weg moeten gaan hier? Daar is toch een forum voor? En het zou zeker veel toegevoegde waarde hebben als er meer rijders zouden posten. Het zijn er al best een aantal tegenwoordig.....

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl